WAR vs KOTG

DeletedUser

Guest
Fick idag en krigs förklaring från Uppståndelsen i stammen WAR att dom anfaller oss utan en krigsförklring ellet pip från deras ledning

vet ejom denna spelare har position att utlysa ett krig för WAR men antar det då han personligen anfaller våran akademi och hotar med utrotning

så vi välkommnar då kriget , vi dör hellre än kryper för andra

anledningen verkar vara att vi ligger i krig med TA där jonsor tydligen gått till WAR för att grina om hjälp

Det kriget starta TA själva genom att expandera på våra byar men verkar inte klara det själva och tar då hjälp av sina allierade , fler allierade kommer at ansluta sig emot oss , intressant då att en sån stam som TA vill kriga med behöver hjälp sen kommer WAR in som i sin tur tar hjälp av sina allierade

är vi verkligen ett sånt stort hot att 50 mille läre hoppa på oss =)
känner mig isf hedrad

här följer ett litet utdrag från posten

Uppståndelsen på 22.10. kl 21:43
Ser att du skickar attack på en utav mina vänner jonsor Är det för att gamla P.W.A spelarna har ingått en akedemi med er.Ja jag kanske får prata med mina vänner allierade så kanske kampen blir mer rättviss =)

Som sagt ni har många allierade som finns i eran närhet.Det jag kommer att göra nu först o främst är att ta upp detta med ledningen för den stam jag spelar för.

Dessa killar kommer antagligen att lyftas upp i en betydligt bättre starkare stam än era sk. akedemier...så jag säger lycka till
****************************************
Uppståndelsen idag kl 14:37
Ingen ide att skriva till er.Däremot så kommer vi att krossa eran akedemi härnere =)

Som sagt show moste go on och när som helst så tar jag min 3 by utav eran akedemi inom 40 minuter och vi kommer att fortsätta tills ni är borta härnere..

Ni kan skicka era anfall 40 timmar härifrån ingen bryr sig.Dumt att skriva till dig för era attacker biter inte...Så bye bye med eran akedemi härnere.Ps ni kan ju inte ens assistera dom när ni inte spelar i samma stam:)

Nä tyvärr måste planera för att slå bort waccios nu han har som sagt redan förlorat 3 byar snart så är dom andra oxå borta.Och eran vädjan till chaos händer ingenting.Dagligen kontakt med vissa i deras ledning.

Ska detta bli V4 största gangbang?
 

DeletedUser

Guest
Peter peter peter vad vill du få ut av detta inlägg egentligen? Att vi i war är fega, det vet alla redan. Vi är noobs som inte gör annat än fegar. Kanske att vi hjälper våra vänner, det vet alla redan. Vi är noobs som inte gör annat än hjälper våra vänner. Att vi inte kan besegra er utan att dra in allierade,det vet alla redan. Vi är noobs som inte kan vinna krig själva.

Synd att du inte kunde ta detta via igm utan iställer flyger ut i forumet och skriver.

Du har helt rätt i att enskilda spelare i war inte kan starta krig mot vilka stammar de vill dock har vi en policy att de tar vilka byar de vill utom från våra allierade samt ngn/några stammar till. Om du vill kalla lite vanlig epansion och ett olyckligt ordval för krig så varsågod.
 

DeletedUser

Guest
Känner att jag måste reda ut vissa saker. Detta är ett mail som gått iväg från mig till peterinas:

Hej,

Vill bara klargöra en sak:

"Uppståndelsen skickade sitt mail/hot till dig på eget bevåg, i egenskap av PA till mig.

Vi har inte bett WAR lägga sig i detta krig!

Vi har inte heller bett icke allierade att lägga sig i, vilket jag vet att ni har gjort. Det kallar jag fegt från en stam (inkl. akademi) som är mer än 4!! gånger så stor som oss.....

Det är helt riktigt att vi startade det här kriget mot Er akademi, så vad det gäller vem som anföll vem får vi nu anse detta utrett.

Mvh

Jonsor"


Låt det vara känt att den stam de bad om hjälp har över 6 milj poäng.....Låter mäktigt totalt ca 10 milj. mot 700k.....
 

DeletedUser

Guest
Om rätt skall vara rätt så ligger vi ju faktiskt i krig, WAR vs KOTG då vi redan slagit bort er en gång från bollen för längesen, tror inte vi eller ni bett om fred efter det?:)

Ifs så ser jag aldrig att uppståndelsen förklarar "krig" mellan våra stammar i detta igmet? Han säger han skall ge sig på eran akademi blabla men nämner väll aldrig att hela WAR planerar det? Skulle kräva mycket för att vi inne i bollen skulle skicka iväg adels så långt ner till er, om det ens går tidsmässigt? (är bannad och orkar inte kolla TWstats.
 

DeletedUser

Guest
Hur som helst tillhör väl inte Uppståndelsen WAR längre?
 

DeletedUser

Guest
För allas info så tog "Uppståndelsen" konsekvenserna och lämnade WAR efter denna incident.
Han är numera medlem i vår stam "TA" och då behöver det inte bli några missförstånd ang. vem som ligger i krig med vem......

Vi kommer alltså fortfarande att expandera vårt område där "KOTG":s akademi (KOTG2) befinner sig..... Må bäste stam vinna!!

Mvh

Jonsor

Ledare och grundare av TA = "The Assasins"
 
Topp