WAR vs KOTG?

DeletedUser

Guest
Kan det stämma att WAR rör sig mot k54 och nu har förklarat krig mot KOTG?


Side 1: WAR

Side 2: KOTG

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 0
Skillnad: 16

image.php



V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 107,332
Sida 2: 0
Skillnad: 107,332

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jättestarkt :p
Ni lyckades startas kriget med att ta byar mot en mycket mindre motståndare :)
 

DeletedUser

Guest
Mne jag tycker ändå att det är meningslöst att läsa krigsstatistik från ett krig mot en motståndare med 900k poäng när dom har 3500k!
 

DeletedUser

Guest
Är WAR i krig mot KOTG och man får inte vara med. Får nog ta ett snack med grabbaran i WAR.
 

DeletedUser

Guest
Mne jag tycker ändå att det är meningslöst att läsa krigsstatistik från ett krig mot en motståndare med 900k poäng när dom har 3500k!

Som lonneborg sa valfritt att läsa. Jag skulle också säga att KOTG har många bra spelare och skulle klara av flera av top10stammarna men WAR blir nog lite för mycket. Det är också intressant att WAR etablerar sig på k54 där både -=AT=- och NG håller till. Fina krig väntar ^^
 

DeletedUser

Guest
Nu går trupper omkring mig som myror i en hösstack.

Varför gick jag med så tidigt!?:(

Aja, den som hälsar på mig får möta en liten mur och en tusental vakter.:D
 

DeletedUser

Guest
Som lonneborg sa valfritt att läsa. Jag skulle också säga att KOTG har många bra spelare och skulle klara av flera av top10stammarna men WAR blir nog lite för mycket. Det är också intressant att WAR etablerar sig på k54 där både -=AT=- och NG håller till. Fina krig väntar ^^
jodå vi har bra spelare men legat i 2 krig sen vi 1 veckan i V4 och jag låg rankad 1 på försvar bra länge och slagit ihjäl nästan alla måtståndares off trupper , så vi fick aldrig chansen att ta byar och repa oss i truppväg , jag har aldrig haft en full farm hittils varken i deff eller off
 

DeletedUser

Guest
Vi respekterar er väldigt mycket peterinas, ni har många grymt duktiga spelare i stammen. Jag var rädd att kriget faktiskt skulle bli jämt, risken fanns ju eftersom våra fronter var näst intill lika starka. Dock utförde vi ett fint litet överraskningsanfall och ni föll som döda sillar ^^
 

DeletedUser

Guest
japp vi hann inte direkt växa pga krigen utan stanna upp lite

men svårt att få ett jämt krig där ni har nästan 500 mer byar mot oss och 2,5 mille i poäng

sen har nu fler stammar börjat asäta på oss nu så vi kan inte göra annat än lägga oss ner och dö , vi kan omöjligt slått mot flera stammar samtidigt

men som vanligt i krig så passa dom feda asätarna på när det slängs ut slamsor

dom verkar inte ha stake att anfalla själv utan äter på resterna vilket är synd och fegt

ni skicka en krigsförklaring 2 tim efter anfallen mot smikkas byar , sen börja ni anfallen runt 22 o krigs förklaringen kom 00,59 om jag inte miss minner mig =)


men passa på nu era fega as ätare o städa upp resterna efter WAR kriget som påbörjades , ni klarar väl inte av oss annars =)
 

DeletedUser

Guest
peterinas, oroa dig inte. När vi är färdiga med er tar vi dom också ;)
 

DeletedUser

Guest
låter gott det =) undrar varför ni bara fejkat mig ? sitter o klurar om jag ska ta mina dlar o dra ifrån er ut i det okända o slå mig ner i en hydda och finna en ny granne :D
 

DeletedUser

Guest
ni skicka en krigsförklaring 2 tim efter anfallen mot smikkas byar , sen börja ni anfallen runt 22 o krigs förklaringen kom 00,59 om jag inte miss minner mig =)

Jo det är sant att krigsförklaringen kom sent men va fanns det annars att vänta då vi inte hade några diplomatiska relationer? Alla stammar som vägrar ta oss på allvar och inleda diskussioner om diplomatiska förbindelser osv kommer bittert ångra det, mend et inte sagt att ni ej tog oss på allvar.

Va jag förstår så hade ni otur med flera olika sakler. Dels krigen som du nämnt men även att era allierade backade ur och inte hjälpte till.

Anledningen att vi gjorde som vi gjorde var helt enkelt att vi inte ville låta spelare så bra som er få chansen att växa till sig tills ni blev ett reelt hot.

Mvh

Rovet
 

DeletedUser

Guest
lite synd att det blev sohar tycker KOTG borde fo lyckas po nogon varld iallafall
 

DeletedUser

Guest
Om ingen hintat det än, så kommer nog WAR att ta hela innercirkeln. :p
 

DeletedUser

Guest
Och då blir det ett mysigt kramkalas efter det eller vadå?
 
Topp