WAR Vs ELITE

DeletedUser

Guest
Snygg film.. Dålig kvalite men rätt fräck..

Låt våra yxor tala och må bästa stam vinna..

Tror absolut inte vi klarar oss men vi ska göra vårt bästa...

Bara en liten sak.. Denna stam kan ni inte bjuda in för att ni ska vinna..

//Ochibi
 

DeletedUser

Guest
till

en än gång har lonne lyckats med en rulle :) denna var bättre..

hoppas nu inte WAR går på pumpen för hårt ;D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Fyfan, början är ju lustigast. Iof kanske elite är krigare, utan hjärna ^^

nog med förolämpningar, men... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WOOT IM SOOOOO GOOOOOD nu till min själva favorit del.

Vad Var Det Jag Sa?

Lonne, du är fan min TW hjälte. Helt seri, you made my day :) and the next and so on =)

Axe,Dm,Jaws,Elite - men nej, ni stod - jaws och elite, satt och titta på medans axe och dm gick på "pumpen" medans ni levde gött. Sen dog jaws, som jag sa. Sen nu, wtf herregud - Henrik338, rätt igen? wtf is this huh?

HAHA in your face elite.

Nu blir de lite drygt ifall Elite vinner, för då slutar säkerligen min existens :p så kom igen WAR, vinn denna - for me? :rolleyes:

Till alla elite kämpar, må ni dö en plågosam död...

Och WAR, Tack.
 

DeletedUser

Guest
och vem kunde inte förstå att WAR skulle gå på dessa stammar?
 

DeletedUser

Guest
mmm

men ELITE har vetat om detta krig länge så vi kan inte säga att vi blev överraskade :)

men henrik! e inte den texten onödig? WAR förklarar rent å snyggt krig mot ELITE och vi accepterar det och gör motanfall (sågott vi kan) å ser inte varför du ska äns lägga dig i då du e rimmad så..

snälla...kan vi försöka hålla en trevlig ton här :) detta är ju ändå ELITEs begravning :)
 

DeletedUser

Guest
Fyfan, början är ju lustigast. Iof kanske elite är krigare, utan hjärna ^^

nog med förolämpningar, men... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WOOT IM SOOOOO GOOOOOD nu till min själva favorit del.

Vad Var Det Jag Sa?

Lonne, du är fan min TW hjälte. Helt seri, you made my day :) and the next and so on =)

Axe,Dm,Jaws,Elite - men nej, ni stod - jaws och elite, satt och titta på medans axe och dm gick på "pumpen" medans ni levde gött. Sen dog jaws, som jag sa. Sen nu, wtf herregud - Henrik338, rätt igen? wtf is this huh?

HAHA in your face elite.

Nu blir de lite drygt ifall Elite vinner, för då slutar säkerligen min existens :p så kom igen WAR, vinn denna - for me? :rolleyes:

Till alla elite kämpar, må ni dö en plågosam död...

Och WAR, Tack.


SKa man skratta eller ska man gråtta? Henrik är du med där eller? Bara tänkte lite snabbt då du prata om hjärnor!:cool:

Menar din hjärnkapacitet tillhör vell dem mindre *hahaha*
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
SKa man skratta eller ska man gråtta? Henrik är du med där eller? Bara tänkte lite snabbt då du prata om hjärnor!:cool:

Menar din hjärnkapacitet tillhör vell dem mindre *hahaha*

Du kommer aldrig förstå. Så p off.

ja är nog gladare än vad WAR är, japp steffe - Kommer nog ihåg va du och dh och ja snacka om sen nån månad tebax? kanske skulle tagit chansen när vi var 4 vs 1.

Men va äre man säger, lätt att säga med facit i handen - oj fan, ja förutspådde detta?
 

DeletedUser

Guest
Du kommer aldrig förstå. Så p off.

ja är nog gladare än vad WAR är, japp steffe - Kommer nog ihåg va du och dh och ja snacka om sen nån månad tebax? kanske skulle tagit chansen när vi var 4 vs 1.

Men va äre man säger, lätt att säga med facit i handen - oj fan, ja förutspådde detta?

Jag tror inte att du var den enda.. Lite dumt gjort av de andra men någon stam måste till slut få bollen. Hade de hjälpt AXE att slå ut WAR så hade det förmodligen blivit AXE som tog kontrollen. Vad väljer man?

Go WAR! :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag tror inte att du var den enda.. Lite dumt gjort av de andra men någon stam måste till slut få bollen. Hade de hjälpt AXE att slå ut WAR så hade det förmodligen blivit AXE som tog kontrollen. Vad väljer man?

Go WAR! :D

hehe jao, men axe och war har ju istortsett mergat. ^^

men ja vet att DM,AXE,JAWS,Elite hade fixat WAR.

Axe dog, då hoppas ja hellre på fienden som tog oss än våra s.k allierade..(nej, elite var aldrig allierade - men vi fick "krig eller allians" erbjudande...)
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte ledsen för detta krig jag är glad.. För nu slipper man sitta och vänta på att dom ska attakera.. Vi har som sagt visst om att dom ska attakera mycket länge nu.

Så vi har mer eller mindre planerat för det..=D

Men ditt sätt förbättrar inte forumet i här alls Henrik. Sen vad du och Deathhunter å Hockey har snackat om hör inte hitt alls. För WARs krig grundas ej på den oklara konversationen ni hade..

Är rätt säker att WAR instämmer faktiskt..

Men men låt oss sätta det åt sidan.. LÅT OSS KRIGA OCH HA ROLIGT WAR..

Detta kommer vara ett mycket roligt krig.. Vi i ELITE får äntligen vissa vad vi går för.(menar inte att vi vinner):D

//Ochibi
 

DeletedUser

Guest
henrik

men detta krig är nyligen planerat av WAR då folk sitter å misstolkar och hittar på saker om ELITE..

å jaa henrik, jag kommer ihåg vårat samtal å eftersom vi hade allians med WAR så trodde jag den skulle hålla å inte sluta såhär så därför neka vi :) å vi i ELITE hedra alliansen då den fanns så ingen kan komma å säga annat :)
 

DeletedUser

Guest
Så ja, dags för War att sluta bollen. Men det betyder däremot inte att det här blir enklare än att kriga mot stammar som JAWS vilka fallit ihop snart efter WARs krigsförklaringar. Detta kommer bli ett krig, ELITE kommer få visa sig skickliga men deras trupper kommer att sina när WAR sätter in alla sina trupper/byar.

Jag hälsar båda sidorna lycka till och ha det så roligt.
 

DeletedUser

Guest
Att detta skulle ske såg jag redan när WAR började ta byar i sydvästra bollen, men jag anser mig inte smartare än andra för det.

Jag har förhoppningar om att detta krig kommer bli roligt.

Kom bara ihåg att när det klistras in rapporter - dölj gärna namnen och bykoords så slipper vi pajkastning.
 

DeletedUser

Guest
aaa

joo :)

jag har iaf kul :) (1223) inkommande :) hittat några tåg, några rens å tonvis med fejk :p

å lonne..hoppas du har har snälla trupper då jag kommer på besök :D
 

DeletedUser

Guest
War

Vill önska ELITE ett trevligt krig och hoppas att båda parter bjuder på motstånd samt att det inte blir någon pajkastning här på forumet.
 
Topp