WAR spelare bannade

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
jag har under kvällen pm:at med rovet;) och fått ta del av att det han sagt är sant och ber därför honom om ursäkt offentligt här och nu för att jag misstrodde honom...

wennerblom
 

DeletedUser

Guest
Låter ju bra, och starkt att offentligt säga att man har fel.
Men det är väl vad man förväntar sig av dig ;)
 

DeletedUser

Guest
att det skulle behöva gå så långt, tror du verkligen vi skulle starta en tråd i forumet och ljuga? då skulle vi väll bara knipit tyst om det men nu tog vi tag i vårat misstag och erkände det öppet aja du har blivit mot bevis och nu får vi hoppas att du ändrar uppfattningen om din syn på människan som en ras som bara ljuger
 

DeletedUser

Guest
jag har under kvällen pm:at med rovet;) och fått ta del av att det han sagt är sant och ber därför honom om ursäkt offentligt här och nu för att jag misstrodde honom...

wennerblom

Jag har underskattat dig, att det är "starkt" av dig att be om ursäkt är väll fel ordval men det är ett klart fall frammåt för dig :p

Förövrigt så är det kanon att man är ärlig även om jag inte riktigt förstår syftet med tråden förutom att kanske påvisa att rovet och WARs ledning inte är så ond och kall som allmänheten tror med tanke på lagtillhörigheter i Allsvenskan etc.(Nej admin/mods ge fan i inlägget för det är inte OT).
 

wennerblom

Member
Reaktionspoäng
0
att det skulle behöva gå så långt, tror du verkligen vi skulle starta en tråd i forumet och ljuga? då skulle vi väll bara knipit tyst om det men nu tog vi tag i vårat misstag och erkände det öppet aja du har blivit mot bevis och nu får vi hoppas att du ändrar uppfattningen om din syn på människan som en ras som bara ljuger

du kanske skall kontakta rovet du också!!!
 
Topp