War förklarar krig mot Tjekan

DeletedUser

Guest
Härmed förklarar vi i WAR vår och Tjekans IAP bruten med omedelbar verkan. Anledningen till detta är att Tjekan bestämt sig för att ta in flyktingar ifrån SPZ trots löften om att detta inte ska hända. Vi har fruktlöst försökt att föra diskussioner då vi ser allvarligt på våra diplomatiska relationer och velat undvika blodspillan men då Tjekans representanter gång på gång undvikit att svara och hållit sig borta så ser vi inget annat val än att låta yxorna tala.

Detta är ingen planerad storoffensiv ifrån WAR men vi kommer att nöta på tills Tjekan slutgiltligen går under.

Till alla gamla SPZ spelare vill vi bara säga " you can run but you cant hide"


Mvh

Rovet
Diplomat i WAR
 

DeletedUser

Guest
Oh! Detta blir intressant...:)

Lycka till på bägge sidorna nu och må bästa sida vinna:)
 

DeletedUser

Guest
Kan bli trevligt, men efter jag har sett denna tabell ser det inte så ljust ut för tjekan.

Side 1: AtD

Side 2: Tjekan

Timeframe: Förra veckan


Totala Erövringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 16
Sida 2: 0
Skillnad: 16

image.php



Värde poäng av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 117,506
Sida 2: 0
Skillnad: 117,506

image.php



Låt bäste stam vinna!
 

DeletedUser

Guest
Jaaa!! mer krig. Jag tror också krigarna tar hem det här:)
 

DeletedUser

Guest
Ganska enkelt och riskfritt att göra en krigsförklaring på en stam som vi redan tryckt ner totalt.
::rolleyes:
 

fredgo

Member
Reaktionspoäng
0
Tjekan i V4 är en semesterfirande stam och något krig kommer knappast pågå. Till hösten däremot så kommer vi vara tillbaka :)
 

DeletedUser

Guest
Tjekan?
Finns det några tvivel om att WAR kommer ta det?

Kanske LimeEd blandar sig in, det vet man inte som centern säer;)
 

DeletedUser

Guest
henrik338 du är min idol vet du det =)
du o jag är väl dom 2 mest hatade på TW :D

Hata är ett starkt ord, Peterinas dig har jag verkligen inget emot, tror inte sådär jätte många har det heller, tror absolut ingen "hatar" dig. Henrik338, han hatar jag absolut inte heller, men ett störmoment kan jag inte neka att han är ;)
 
Topp