WANTED: Knightor

DeletedUser

Guest
För varje by ni adlar av honom får ni 200k av varje resurs.

Han är svartlistad tills han är nollad.
 

DeletedUser

Guest
Killen känner tydligen mig... Eller säger sig få min hjälp... stämmer in i att dom som adlar blir belönade :)
 

DeletedUser

Guest
Yepp, så fort han blir adlad släng in ett mail till mig så skaffar jag fram lit sötsaker :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Yepp, så fort han blir adlad släng in ett mail till mig så skaffar jag fram lit sötsaker :rolleyes:

Jag vill inte ha några resurser -.-

Om jag adlar hanses 3 byar kan jag få nobla 1 av dina elohim ?

De skulle vara en STOR ära att få visa att man snodde en av Elohim ^^
 

DeletedUser

Guest
Hotar spelare i mitt, Elohims(?) namn. Kanske fler som råkat ut för det?
 

DeletedUser

Guest
Får man veta vad han har gjort? Har han hotat ngn utan anledning? *nyfiken*
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll vad anledningen till hotet är...

Han har hotat med Monte - utan att Monte är med på det. Troligen med Elohim också.

Ungefär om din granne IRL skulle hota dig med "sin rpg han har i källaren"
IGM han skickat har troligen sett ut liknande såhär:

"Om du inte ger mig resurser/din by/attackerar den och den - skickar jag Monte/Elohim på dig. Dom e mina polerz och kommer nobla dig om du inte lyder mig. För evigt!"
 

DeletedUser

Guest
Tragiskt och behöva göra så istället för växa av sig själv.
 

KJHIB

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, ja va fauuun. Jag saluterar honom för den tagna chansningen. Jag menar, i krig och kärlek är allt tillåtet sägs det. Nu blev han busted och...ja, ibland går det åt pipan=)
 

DeletedUser

Guest
Han tror själv att han e vår kompis bara för att han spammar oss med meddelanden. Han spammar iaf mig.
 

DeletedUser

Guest
Du skulle ju lätt kunna plocka alla hans byar, Elohim. Annars påstår han sig ha goda kontakter med KwN. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tycker det har blivit allt vanligare med hot av detta slag. Ofta från personer som egentligen inte alls har nån relation till deras sk. "sugar daddy", eller som i detta fall inte är med på det för fem öre

tycker vi kör en utvisning för spel förstörelse på den!
 

DeletedUser

Guest
han sa att per berg är en spion för TKOTRT eller nåt sånt och han kallade en kille rasist så att vi noblade honom, kickade honom från stammen och nu ska vi adla honom xD
 

DeletedUser

Guest
...

Både noblad och adlad? *s* ..dubbelt straff....

Men som sagt.... varför skall man skydda en lögnare som dessutom gör personangrepp.... :)

Alla får vad dom förtjänar... för eller senare... i detta fallet "förr"
 

DeletedUser

Guest
Enar "prisjägaren" får 200k av varje resurs för adlande av en Knightorby ^^
 

DeletedUser

Guest
Jag och han har varit i samma stam en gång i tiden. Han skröt så för jädra mycket om hur han kände dig keyser. Han kom in på TW venten och sa massor med fula ord och påhopp till vissa där inne. Han ljög och sa att det var hans kusin. Tillslut så började han med personliga pohopp på TW in game och sa att det var han på venten och sedan igen att allt var hans kusins fel. Och ja nu... nu är han min personliga fiende. Jag kan få honom kickad ur i princip alla stammar han går med i om jag visar hur han uppförde sig mot mig.

Tja... Det är min historia om honom. Noooooble him! :mad:
 
Topp