WANKs signaturer = byebye!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nino - Community Manager 15 12 08 21:33
Vi har nu haft ett litet möte angående era Signaturer och avatarer på forumet.

Vi var först inne på att förbjuda porrnamn. Vi kom fram till att det egentligen inte är dessa som är störande.

Därför kommer här ett krav på att alla medlemmar i WANK och som har forumkonto omedelbart skall ta bort signaturer och avatarer från forumet som har något med följande porrstjärne-namn att göra.

Vi ser gärna dessutom att ni inte agerar som denna porrstjärna om en liten spelare kommer och frågar om denna verkligen är det. Det kommer sluta upp i en avstängning.

Ni får tills på torsdag med att lösa detta problem som vi anser som opassande för detta spelet.

Jag ber dig att ge denna information till dina spelare i stammen.

Med Vänliga Hälsningar,
Nino
Tribal Wars Community Manager

Så alla ni som gillar våra signaturer får helt enkelt fälla en tår; eller två ;)
 

DeletedUser

Guest
Bilderna kan jag förstå.. Men att förbjuda namnen det tycker jag verkar vara att ta i lite.. Dom som är försmå för sånt vet ju ändå inte vilka det är så vad spelar det för roll?
 

DeletedUser

Guest
Som jag tolkar det så är inte heller namnet i sig'en okey mao. så ryker även min harmlösa sig.
 

DeletedUser

Guest
Kommer verkligen sakna era signaturer ;) Men regler är regler :(
 

DeletedUser

Guest
Jaha, då var det en anledning mindre till att logga in på detta forumet:(

Detta är bara mina personliga åsikter, det har inget med HOLY i V1 att göra:D
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
De som tycker dessa signaturer kan jag rekommendera olika pronsiter att hänga på. Det är helt enkelt inte lämpligt med bilderna. Är ledsen för dem som tyckte om dem. Men vinnarna ur denna ronden är de föräldrar som spelar detta spel och blivit upprörda.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är lite väl överdrivet att förbjuda deras siggar :eek:

De innehöll ju bara ansikten och nakna axlar =)... liksom ingen porr i närheten där förutom namnen.. och om man nu googlar namnen så får man ju skylla sig själv eller hur? :)
 

DeletedUser

Guest
De som tycker dessa signaturer kan jag rekommendera olika pronsiter att hänga på. Det är helt enkelt inte lämpligt med bilderna. Är ledsen för dem som tyckte om dem. Men vinnarna ur denna ronden är de föräldrar som spelar detta spel och blivit upprörda.

heh, är alla sig på tjejer förbjudna eller bara om de är pr0nstjärnor?

Lugnt med en sig på Alba eller? Vart går gränsen? ^^
 

DeletedUser

Guest
heh, är alla sig på tjejer förbjudna eller bara om de är pr0nstjärnor?

Lugnt med en sig på Alba eller? Vart går gränsen? ^^


På .net så har vi fått köra med Alba i Pills men vet inte om det är olika regler på .net's forum och .se.. Har för mig att det är lite olika regler.. Bland annat om storlekar på Sig/avatar..
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Tyvärr men kommer nu låsa denna tråd då detta egentligen inte har ett piss med v6 politik och propaganda att göra.

Sen har redan svar givits och Katsumi har fått informera om läget.


Geschlossen
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp