--->w a r <----

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
war är nog den bästa stammen jag spelat på och trivs mycket :D ..

och jag vill bara säga det här, WAR vi fixade det igen ;)
 

DeletedUser

Guest
Eehm, jaha? :p

Tycker förövrigt också att WAR är en riktigt bra stam, speciellt ledningen!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ecalos är nog 3 steg bättre, sen är vvv 2 steg bättre och AT ett steg bättre, sen kommer WAR
 

DeletedUser

Guest
Du är en legend och förtjänar uppmärksamhet 99gazz, verkligen..

Ja WAR är duktiga, vi har problem med dom.. vi och vi, har bara fått en skarp på mig ännu.
 

hemsk

Member
Reaktionspoäng
1
Gillar verkligen såna här rövslickar trådar. Synd att jag aldrig är i mottagande ände :-D


Får väl skjälv ta och hylla Nosferatu och dess ledning som verkligen är sammansvetsad och mysig på samma gång

:p
 

DeletedUser

Guest
: "rövslickar" hehe... hur kan jag vara det när jag har varit med från början :p.
 

DeletedUser

Guest
Du är en legend och förtjänar uppmärksamhet 99gazz, verkligen..

Ja WAR är duktiga, vi har problem med dom.. vi och vi, har bara fått en skarp på mig ännu.

"uppmärksamhet 99gazz, "


nej du det handlar om att jag vill säga att jag trivs med WAR, nu när vi vinner det här kriget så tycker jag att alla dom som skriver att vi är noobs ska se hur noobiga vi är :p
 

DeletedUser

Guest
frågan är ju hur svåårt kan det vara att vinna detta krig efter alla turer på v 4?
WAR:s militära kompetens har bevisats tidigare men knappast nu, detta är ett vinstkrig p g a diplomati och sånt snarare än bevis för att War är skickliga krigare.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
frågan är ju hur svåårt kan det vara att vinna detta krig efter alla turer på v 4?
WAR:s militära kompetens har bevisats tidigare men knappast nu, detta är ett vinstkrig p g a diplomati och sånt snarare än bevis för att War är skickliga krigare.

erm, deras skicklighet har aldrig bevisats. Tror alla kan leda en stam som war, ja menar skaffa allians med top 5. Sen slå ut stammar som är mkt mindre än de själva, klart alla skulle lyckas med det - luktar lite sim city.

Men hey, de är en bra taktik ifall man vill leka poängh*** och aldrig bevisa sig som krigare :)

//yesh, diplomati o propaganda, gooo WAR!
 

DeletedUser

Guest
"uppmärksamhet 99gazz, "


nej du det handlar om att jag vill säga att jag trivs med WAR, nu när vi vinner det här kriget så tycker jag att alla dom som skriver att vi är noobs ska se hur noobiga vi är :p

Okej, så den här tråden handlar om att du vill bevisa att ni är bra? genom att starta en sån här tråd på forumet, då vill du ha uppmärksamhet.. du kunde iaf skrivit något intressant eller med mening inte bara "jag trivs iWAR vi är bra"
Sen har jag aldrig sagt att WAR är noobs.
 

DeletedUser

Guest
när jag fixade den här tråden, var jag packad så sory alltså :eek: ...



Vem kan ta bort den ?
 

DeletedUser

Guest
nej det var så att jag drack innan jag gick ut så det blev en massa :eek:, så jag skrev en massa inte bara här till spelare med :S ...


men det va en dum sak att göra :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jepp men det kan hända ^^ Även om det är bra eller ej så är det ju svårt att undvika ;)

Sen tycker jag att det är kul när det händer, inget annat... Bara man inte skämmer ut sig totalt
 

DeletedUser

Guest
WAR kan kriga, WAR kan diplomati och WAR kan propagande, det har de bevisat i omgångar nu. Med PoP kommer man väldigt långt dock, utan Noodles PoP i Ninjas hade vi inte överlevt från första början, delvis diplomati också iofs. PoP förstärker sällan den egna stammen men försvagar ofta fienden väldigt effektivt.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
WAR kan kriga, WAR kan diplomati och WAR kan propagande, det har de bevisat i omgångar nu. Med PoP kommer man väldigt långt dock, utan Noodles PoP i Ninjas hade vi inte överlevt från första början, delvis diplomati också iofs. PoP förstärker sällan den egna stammen men försvagar ofta fienden väldigt effektivt.

pfft, håller med dig på 2 punkter, propaganda o diplomati (rövslickeri) men kriga de kan ni såfanheller :)

bevisa de mot VVV, eller AT - någon med er poäng..
 

DeletedUser

Guest
trådskaparen bad innan om att få denna låst så kan väl bara hålla med.

blir ett hänglås;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp