VVV vs DC???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Kollade lite på statsen och såg att VVV har plockat ganska mycket byar från DC och dess akademier på sista tiden. Vill inte påstå att de gamar på DC, det kan ju också ha en naturlig förklaring... Jag nämnde i en annan post att VVV skulle se om sitt rykte och ett tag tyckte jag att man börjat göra ett skapligt jobb igen. Men efter statistikutflykten så kan man ju inte låta bli att undra igen... ;) Det hade iaf varit intressant med en förklaring på vad som händer?... :cool:
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm... Intressant om VVV också skulle ge sig på DC men verkar inte troligt då dom har UF, LCN & Corian i ryggen, eller?!;)
 

King Joppen

New Member
Reaktionspoäng
0
Om jag inte missminner mig så tror jag detta är ett erövringsspel och VVV vill ha bort DC ur dom ytor man vill dominera..
Jag tror inte detta har varit nån större hemlighet och att andra stammar hunnit anfalla först är ju knappast nån ursäkt för att vi ska stå utanför o låta DC finnas på den mark vi vill ha?
 

DeletedUser

Guest
För att vvv och DC hade iap och bröt denna genom att anfalla.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vi har våra skäl för att ge oss in i kriget.
(som jag iaf hittills inte riktigt deltagit i)
Vi gjorde en snygg IAP-avslutning och krigsförklaring.
Vissa spelare var dock lite väl ivriga :)
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du har även min förklaring.
Det var enbart några få spelare som var lite väl ivriga i fingrarna.
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Vi har våra skäl för att ge oss in i kriget.
(som jag iaf hittills inte riktigt deltagit i)
Vi gjorde en snygg IAP-avslutning och krigsförklaring.
Vissa spelare var dock lite väl ivriga :)

Om jag inte missminner mig så tror jag detta är ett erövringsspel och VVV vill ha bort DC ur dom ytor man vill dominera..
Jag tror inte detta har varit nån större hemlighet och att andra stammar hunnit anfalla först är ju knappast nån ursäkt för att vi ska stå utanför o låta DC finnas på den mark vi vill ha?

Jag har fått svar på mina frågor. Tråd kan låsas när som helst!
 

DeletedUser

Guest
IAPen va bruten sen innan, med förvarning?

Med löfte om att inga anfall skulle skickas inom 48 timmar tror jag att det var

Dessutom hade de kontakt utanför tw (msn) under tiden där det så fint lovades fred

Det senare är dock mer ett rykte än fakta :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp