Viruset sprider sig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Då har VIRUSet tag fotfäste utanför Crew's byar och arbetar sig sakta men säkert genom kloakerna in till byarna.

Scan complete: Virus found, unable to remove.

Lycka till Crew och A.o.C :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ursäkta, men vilka är ni nu då ... ?

Aja, GL HF , behöver väl rensas där nere också =)
 

DeletedUser

Guest
Vilka vi är? Hemlis ;)

Och vi ligger nordväst, så det blir uppe, inte nere ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VIRUS
Players:

Side 2:
Tribes: Crew
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37
Sida 2: 16
Skillnad: 21

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 0
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 144,279
Sida 2: 47,019
Skillnad: 97,260

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48,707
Sida 2: 0
Skillnad: 48,707

image.php


Crew borde updatera virusskyddet (jättekul:p)
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Intressant, ser ut som att viruset sprider sig snabbt här ;)

Ny topp stam på G kanske?
 

DeletedUser

Guest
A.o.C gick en tidig infektion till mötes och upplöstes.

Antar att de gav upp hoppet om att hitta något antivirus.
 

DeletedUser

Guest
Underbart att VIRUS äntligen vågar attackare...

Först är vi allierade och då snackar dom över dom flesta av våra stora spelare till sig.

Sen händer inget - först när UrbanT gå till atack mot mig (som är en tredjedel av CREW) vågar dom attackera.

Rätt kul dessutom att den näst minste spelaren i VIRUS är den som kommer med krigsförklaringen... var är ledarna???


SirAnton - stolt ledare i CREW
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Underbart att VIRUS äntligen vågar attackare...

Först är vi allierade och då snackar dom över dom flesta av våra stora spelare till sig.

Sen händer inget - först när UrbanT gå till atack mot mig (som är en tredjedel av CREW) vågar dom attackera.

Rätt kul dessutom att den näst minste spelaren i VIRUS är den som kommer med krigsförklaringen... var är ledarna???


SirAnton - stolt ledare i CREW

kanske du borde koordinera några attacker och fokusera på att rädda din stam istället för att whina om att virus är fega och "fuskar" till sig vinsten

Go Virus!
 

enkelpanna

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad finns det igentligen vi i crew skulle kunna göra?

Majoriteten i stammen har ungefär 30 - 50 000 poäng. Nu så kommer bjässarna som slår ihop sig med andra stora spelare som sedan går till attack.

Det var ingen chock för mig när virus aka jobbigt sa att de skulle bryta iap med crew. Efter att de stora spelarna hoppat över fanns det ju ingen anledning för dem att vilja vara tillsammans med crew.

Om jag inte har fel så är det 3 stammar som går till attack nu UrbanT, -ST2- och virus om jag inte har fel.
 

DeletedUser

Guest
A.o.C gick en tidig infektion till mötes och upplöstes.

Antar att de gav upp hoppet om att hitta något antivirus.

A.o.C var en onödig avknoppning som drog ner huvudstammens intresse genom onödiga inlägg i forum och allmänt omoget beteende och kontekten med dem bröts redan 14.06. kl 16:47 utan någon som hällst inblandning av något virus :)
 

DeletedUser

Guest
kanske du borde koordinera några attacker och fokusera på att rädda din stam istället för att whina om att virus är fega och "fuskar" till sig vinsten

Go Virus!

Jag blir rätt besviken och leddsen när jag ser inlägg som dessa...

Om det inte vorde för SirAnton skulle Crew för länge sedan inte finnas mer (genom den massiva rekryteringspolitiken som Virus/Jobbig utvecklat)

Han är en av de bästa ledarna jag spelat under och till lika en man som står upp för det han tycker är rätt. (Det är inte en gång som Bulldog1 har försökt värva även han, men misslyckats)

Vänligen

Data uven
 

enkelpanna

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag blir rätt besviken och leddsen när jag ser inlägg som dessa...

Om det inte vorde för SirAnton skulle Crew för länge sedan inte finnas mer (genom den massiva rekryteringspolitiken som Virus/Jobbig utvecklat)

Han är en av de bästa ledarna jag spelat under och till lika en man som står upp för det han tycker är rätt. (Det är inte en gång som Bulldog1 har försökt värva även han, men misslyckats)

Vänligen

Data uven

Nu när du säger det så kommer jag ihåg. Han sa nej så tyckte Xiber och de andra personerna det var jätte bra att han stannade.
 

DeletedUser

Guest
Bulldog1 här.
jo det stämmer att anton inte ville komma över till oss. Det tycket jag var starkt gjort ifrån hans sida att tacka nej. Spec när han visste att han skulle bli uppadlad av oss. hade förvarnat han om att alliansen skulle upphöra. Men han glömde väl bort och meddela er om det?

så med andra ord visste ni redan erat öde.


Må bäste virus smitta vinna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sen händer inget - först när UrbanT gå till atack mot mig (som är en tredjedel av CREW) vågar dom attackera.

Rätt kul dessutom att den näst minste spelaren i VIRUS är den som kommer med krigsförklaringen... var är ledarna???


SirAnton - stolt ledare i CREW

Att UrbanT attackerar dig är inget vi gick efter, vi hade en tid då vi gick till anfall och höll oss till den, om de börja attackera innan oss har inget med VIRUS att göra.

Och ja det är rätt kul att en spelare med så lite poäng som jag kan lägga ut en krigsförklaring, jag är ju trots allt vice-ledare för VIRUS.



OnTopic:

Side 1:
Tribes: VIRUS
Players:

Side 2:
Tribes: Crew
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 1
Skillnad: 30

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 147,070
Sida 2: 3,218
Skillnad: 143,852

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, men VIRUS har väl aldrig varit kända för att komma när man är beredd på dem?

Jag fick exempelvis HIV när jag låg och sov.. Det var jag inte beredd på!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: VIRUS
Players:

Side 2:
Tribes: Crew
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 62
Sida 2: 4
Skillnad: 58

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 302,279
Sida 2: 17,593
Skillnad: 284,686

image.php
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp