Virus VS [G]

kuzke

New Member
Reaktionspoäng
0
vi i virus är i krig med stammen [G] pågrund av att dom attackerade oss än fasst vi hade iaps med dom söker stammar till kriget:D




v1 Virus
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Om G låter mig kan jag väll haka på på deras sida men det var kanske inte så du menade :p
 

DeletedUser

Guest
E Detta en krigsförklaring från Red Virus eller vad e det ... , e de det så lycka till och ses där ute på fältet och må alla krigare få en värdig död....
 

DeletedUser

Guest
Om G låter mig kan jag väll haka på på deras sida men det var kanske inte så du menade :p

Hehe det var nog inte så han menade , han vill nog ha fler stammar på deras sida...men du e så välkommen att ta byar av dom om du känner för det :cool:
 
Senast redigerad av en moderator:

kuzke

New Member
Reaktionspoäng
0
fattar inte varför ni attackerade oss när ni hade iaps med oss och det var ni som frågade oss om vi ville ha det:confused:
 

DeletedUser

Guest
okej då vill jag veta vem du har snackat med dig för vi har dock inte snackat i ledningen om någon om att ingå en IAP med er ...

skicka gärna pm till mig så kan vi prata mer där..
 

DeletedUser

Guest
fattar inte varför ni attackerade oss när ni hade iaps med oss och det var ni som frågade oss om vi ville ha det:confused:

nu har du allt fått något om bakfoten min vän ;)

kan berätta att drygt två dagar efter att det blev krig från eran sida bad era ledare om fred, men nu när de insett att det inte är möjligt vill de istället gå med oss och lämna er i sticket.


Side 1: [G]

Side 2: RV

Timeframe: Förra veckan


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 0
Skillnad: 29

image.php



Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 292,645
Sida 2: 0
Skillnad: 292,645

image.php
 

kuzke

New Member
Reaktionspoäng
0
om ni vill så gärna ha våra byar så kan ni väll ta våra spelare och några av våra spelare hoppade till er syster stamm
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
vem skall ni jaga som KANINER
jag gillar inte folk som jagar kaniner
du får jaga dom som vad som helst men inte kaniner
vi håller ihop så jaga dom som något annat
 

DeletedUser

Guest
då vi jagar dom som dom små råttor dom är i såna fall passar det herrarna i AAK bättre ;)
 

DeletedUser

Guest
nu har du allt fått något om bakfoten min vän ;)

<b>kan berätta att drygt två dagar efter att det blev krig från eran sida bad era ledare om fred, men nu när de insett att det inte är möjligt vill de istället gå med oss och lämna er i sticket.</b>


Side 1: [G]

Side 2: RV

Timeframe: Förra veckan


Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 29
Sida 2: 0
Skillnad: 29

image.php



Poäng värde av totalt övertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 292,645
Sida 2: 0
Skillnad: 292,645

image.php

HAHA RV, Inte första gången ledarna backstabbar
 
Topp