Vill ha ryktestråd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Nu blir jag lite småsur...här startar man en fakta-tråd för att försöka komma bort från pajkastning och endast posta fakta...så blir den låst utan förklaring...nu går ni för långt
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att tråden om rykten är saknad av många spelare :p
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni mods skärpa er, vi vill ha en ryktestråd så låt oss ha det!
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
rykten säger att forumsmedlemmar hellre vill ha en ryktestråd som går lite offtopic ibland än ingen alls!, smart tänkt!
 

DeletedUser

Guest
Jag vill ha min faktatråd öppnad...eller iaf en bra förklaring till varför den stängdes...den bryter inte mot några regler och kan inte heller klassas som ryktestråd
 

DeletedUser

Guest
VAFAN sluta låsa alla trådar... dela ut straffpoäng åt personer som går sjukt mycket OT istället och låt tråden öppen!...

Måttlig OT måste vi kunna ha utan att trådar låses och forumen dör.. inte konstigt att spelare lämnar
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att många klagar på forum modsen :O

Hörde rykten om att v10 är lite segare än tidigare världar ?? ?!?! :confused:
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kolla liksom på v5s nåra sidor tbx :)
Men jag vill ha en ryktestråd nuuuuuuuu :/
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att vissa vill få dem tillbaka och vissa vill glömma dem:eek:
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Då ni bevisligen inte kan hålla er ontopic så är ryktestråden låst för tillfället, men den är planerad att låsas upp om ungefär en vecka.

Förstår att ni kanske tycker att vi gör fel men vi har erfarenhet från tidigare nystartade världar och kan se när en tråd inte kan hållas öppen, skapandet av ytterligare gnälltrådar eller trådar som ska likna ryktestråden kommer att belönas med förseelse eller avstängning.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp