Vilket topp 5 stam har bäst läge i sin kontinent?

Vilken stam har bäst läge i sin kontinent?


  • Totalt antal röstare
    120

DeletedUser

Guest
Vilken topp 10 stam tycker Du har bäst läge i sin kontinent?

Rösta och skriv även en motivering.
 

DeletedUser

Guest
Jag säger min egna stam: LAW. Jag satt och jämförde med tvåan -Sth- och räknade ut lite smaskiga saker.

Ni kan själva jämföra med denna bild:

kontinentutantext.PNG


Som ni ser så skiljer det mycket på hur mycket LAW och -Sth- dominerar sin kontinent.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle snarare säga Horden!

Horden har inga konkurrenter på sin kontinent iaf!
 

DeletedUser

Guest
LAW har bästa läget av alla, ingen som helst motstånd.

Jag skulle vilja se -Sth- kriga mot DM, det skulle bli en riktig rolig krig att följa :)
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog säga att LAW har bäst läge... inget som ens liknar en värdig motståndare där. -Sth- har DM-familjen i sydväst, Horden har -OOOH- och G/W i nordöst och CP har... en j*vla massa stammar i nordväst :) Men kanske ingen "värdig". Har tyvärr inte koll.
 

DeletedUser

Guest
yay, någon annan som använder Chrome =)
BTW, LAW har bäst läge och sen kommer Horden
 

DeletedUser

Guest
Lite tråkigt, men LAW dominerar så mycket så jag måste nog säga dom.
 

DeletedUser

Guest
Ett krig mellan -Sth- och DM.? Nu pratar vi osannolika händelser!;)

qft , kommer antgaligen inte hända .. vet inte alla detaljer, men det är inte spec troligt ^^ större chans att Steffe löser upp LAW och börjar spela V1 för att ensam kunna slå ut 18D ;)
 

DeletedUser

Guest
qft , kommer antgaligen inte hända .. vet inte alla detaljer, men det är inte spec troligt ^^ större chans att Steffe löser upp LAW och börjar spela V1 för att ensam kunna slå ut 18D ;)

Sant! :) Sth och DM. är nästan en å samma stam så, de flesta känner varann så väl å slåss sida vid sida med varann som stambröder så det är mer troligt att Horden skulle försvinna från kartan.

On topic igen: LAW har fint läge och det har CP också fast CP har jämnare motståndare i form av Epic + SB på sin kontinent? :)
 

DeletedUser

Guest
Trångt å trångt, det är många inaktiva spelare också så, antalet spelare på V6 sjunker ju hela tiden så det är ju inga problem.

Samma med LAW antar jag?
 

DeletedUser

Guest
Trångt är det inte, Eftersom att vi inte har 2 eller 1 stor allians vi inte får adla. Men tillslut måste även vi hitta en ny kontinent.
 

DeletedUser

Guest
jag skulle säga sth, om de är så tajta med DM som ni säger...
ni som håller på LAW måste även tänka på att de ännu inte har hunigt fylla .:RF:. s gamla byar... Inte för att jag vill påpeka det uppenbara men om någon, (eller alla), vill ta sig in i K 55, så är nu den enda chansen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
LAW är ohotade i sin del av kartan imo, finns det någon stam som ensamma kan ta hand om dem i dagsläget så slutar jag med tw ^^
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
LAW är mest hotade av alla. De är den största stammen på värld 6. Och vem, som inte tillhör denna, gillar det? Horden ligger bäst till i sitt läge och status, av topp 5.
 
Topp