Vilken stam är störst på TW?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Många av er kanske undrar villken stam som är störst med akademier och allt på TW i värld 3. Jo när jag "forskade" lite om det orkade jag bara göra det på tre stamar desvärre min/deras egen stam. Så jag kom fram till att kl 09:36 Tisdagen den 23 september 2008 har hela Stribe familjen: 106592369 poäng som motsvarar nästan 107 miljoner.

Strax där efter några minuter senare har: Hela WcW har 105595317 poäng.



Sedan VVV stamarna 75578105 poäng.


jag är själv medlem i Stribe och kunde inte komma fram till nåt annat en att Stribe är störst. Men poäng är ju inte allt och wcw är strak efter oss. Sen undrar jag om det finns nån stam med högre poäng? Som ni kanske vet har jag räknat samanlagda poäng.


Vad tycker ni om en tio-årings åsikter? //Danelius :D
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Orka bry sig om vilken stam som är störst.

Den bästa är ju något att komma med isåfall.
 

DeletedUser

Guest
Många av er kanske undrar villken stam som är störst med akademier och allt på TW i värld 3. Jo när jag "forskade" lite om det orkade jag bara göra det på tre stamar desvärre min/deras egen stam. Så jag kom fram till att kl 09:36 Tisdagen den 23 september 2008 har hela Stribe familjen: 106592369 poäng som motsvarar nästan 107 miljoner.

Strax där efter några minuter senare har: Hela WcW har 105595317 poäng.



Sedan VVV stamarna 75578105 poäng.


jag är själv medlem i Stribe och kunde inte komma fram till nåt annat en att Stribe är störst. Men poäng är ju inte allt och wcw är strak efter oss. Sen undrar jag om det finns nån stam med högre poäng? Som ni kanske vet har jag räknat samanlagda poäng.


Vad tycker ni om en tio-årings åsikter? //Danelius :D

hm bara för att förtydliga så liger wcw-familjen över 120 miljoner poäng så dom är bra mycket större än stribe-familjen.

men alvarligt talat vem bryr sig om poäng?
är i krigstider man ser vilka stammar som är bra och dåliga.
 

DeletedUser

Guest
Minns till exempel FISK-familjens uppgång och fall. 5-6 akademier gick upp i rök under FISK vs ST-tiden.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Men störst är väl ändå vi i Fred med 78 mille på 58 medlemmar?

Att räkna med systerstamar och akademier är ju precis som att räkna med ens allierade, för i grunden är det ju inget annat än det, En allians precis som alla andra..
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Minns till exempel FISK-familjens uppgång och fall. 5-6 akademier gick upp i rök under FISK vs ST-tiden.

Hahahaha celendais favorit, måste ha varit mycket FISK i barndomen där?

För ordningens skull, det fanns bara 3 akademier varav 1 var en stam tillfälligt klassad som en akademi, de flesta av dem hoppade ju över till dig celendais.

Annars blir det lite som när storFISKARN talar om...
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Jo såklart alla har ju helt rätt och missa en wcw stam. För det första så skulle ju det vara som att räkna med alliarade.
För det andra så vinner ju ingen poäng några krig. (helt rätt)
För det tredje så är det bara dumt av mig att sätta ut en sådan här tråd eftersom det kan ge "ovana konflikter" om man säger så.

Så ni kan låsa tråden nu!

//Danelius:)
 

DeletedUser

Guest
Tompa62: förutom pigga mörtar som bytte stim till ST2 så blev det mest FISK-färs av det hela. Vithajen själv smög ju vidare till andra vassar Moiraine försvann (RIP). Och jag vill minnas FISKA1,FISKA2,FISKA3,FISKA4,FISKA5. jaja.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp