Vilka stammar köttar mest - och varför

DeletedUser

Guest
tror mer danneboy menar att dom nya skulle haft lika mycket ob som dom i satmme nredan hade, typ nåt sånt XD

liksom gamla spelarna: 100 000 ob och dom nya spelarna 100 000 ob <exempel

man får inte mer ob bara för man är med i en stam jag spelar likadant vilken stam jag än är med i.


1 Ninjas in Church 421.272 Xenu
2 Be Right Back 210.324 några kötters utfyllnaden verkligen nödvändig
3 Camorra 199.311 skulle ligga högre upp om alla köttade i stammen några med 0 i ob
4 Waste Of Money, Brains And Time 178.404 hmm hmm tror dom kommer kötta mer men varför så lite har dom blivit fega
5 Art Of War 153.540 Sabaton? borde skämmas kalla sig art of war och ligga så långt ner
6 Knights Of The Templar 136.372 fransbögar(får man säga så) känner inte igen ett enda namn så vet inte vad jag ska säga.
7 Knights From Hell 102.889 bara kärringar under 120
8 Scandinavian Berserks 95.861 bara kärringar under 120
9 -ST2- 95.604 bara kärringar under 120
10 *Veni*Vidi*Vici* 94.218 bara kärringar under 120
 

DeletedUser

Guest
man får inte mer ob bara för man är med i en stam jag spelar likadant vilken stam jag än är med i.


1 Ninjas in Church 421.272 Xenu
2 Be Right Back 210.324 några kötters utfyllnaden verkligen nödvändig
3 Camorra 199.311 skulle ligga högre upp om alla köttade i stammen några med 0 i ob
4 Waste Of Money, Brains And Time 178.404 hmm hmm tror dom kommer kötta mer men varför så lite har dom blivit fega
5 Art Of War 153.540 Sabaton? borde skämmas kalla sig art of war och ligga så långt ner
6 Knights Of The Templar 136.372 fransbögar(får man säga så) känner inte igen ett enda namn så vet inte vad jag ska säga.
7 Knights From Hell 102.889 bara kärringar under 120
8 Scandinavian Berserks 95.861 bara kärringar under 120
9 -ST2- 95.604 bara kärringar under 120
10 *Veni*Vidi*Vici* 94.218 bara kärringar under 120



Vad har placering av spelare med ob att göra? =)
Annars håller jag med dig i många kommentarer

Ville egentligen frågade vad du menade gällande BRB, förstod inte riktigt.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad har placering av spelare med ob att göra? =)
Annars håller jag med dig i många kommentarer

Ville egentligen frågade vad du menade gällande BRB, förstod inte riktigt.


(Och såg din...fransiga anspelning mertzer, vilket skulle betyda att alla var killar i stammen.....som jämlikhetsombud måste jag tyvärr meddela att det även finns spelare av det kvinnliga könet där. Och spelare av olika färg, olika religion och olika....specifika orienteringar i livet ;)

vad jag menade med brb är att jag anser att dom klarade sig bra och dom inte hade behövt tagit in så många som dom gjorde nyligen känns som dom bara är lite av en utfyllnad.

jo vet att det finns kvinnliga och färgade spelare men brukar inte tänka på att någon kan ta illa upp. skriver(säger) vad som känner känner för tar någon illa upp är det bara att be om ursäkt ingen som hatar mig irl pga det vad jag vet.

p.s ni som tycker att jag använder för lite punkter eller komman så vet jag det brukar alltid glömma bort dom.
 

DeletedUser

Guest
vad jag menade med brb är att jag anser att dom klarade sig bra och dom inte hade behövt tagit in så många som dom gjorde nyligen känns som dom bara är lite av en utfyllnad.

jo vet att det finns kvinnliga och färgade spelare men brukar inte tänka på att någon kan ta illa upp. skriver(säger) vad som känner känner för tar någon illa upp är det bara att be om ursäkt ingen som hatar mig irl pga det vad jag vet.

p.s ni som tycker att jag använder för lite punkter eller komman så vet jag det brukar alltid glömma bort dom.

det e lugnt, var lite trött och kollade fel dessutom, var knights of templar du menade och de kan mycket möjligt vara det :p

utfyllnad kan vara bra i längden, en stam som vill kötta mycket kommer att dra till sig mycket aggro. En ful taktik är att dra in massa noobs och slänga dem till vargarna medans de erfarna spelarna fortsätter skaffa ob till stammen ;) (är det ngt sånt ni planerar BRB? =P)
 

DeletedUser

Guest
håller med om mycket av det du säger men inte allt

"fransbögar", tar nästan illa upp ;P
 

DeletedUser

Guest
Hade BRB haft lika många medlemmar från start och köttat på så vi för en sekund hade fått känna oss lite hotade på ODA:n så hade vi självklart köttat dubbelt så mycket som vi nu har gjort bara för att leda med det dubbla men eftersom ingen ens var i närheten av att utmana så varför kötta bara för att leda med 400-500k? Vi har köttat för att bygga en motorväg i strl med autobahn med barbarbyar som inte längre är förmögna att ge oss OB och fortfarande är det inte ens någon som tar in på oss.

Det är inte ödmjukt men det finns det heller ingen anledning att vara, siffrorna ljuger inte.
 

DeletedUser

Guest
1 Ninjas in Church 542.007
2 Be Right Back 328.913
3 Camorra 272.940
4 Art Of War 245.164
5 Waste Of Money, Brains And Time 219.686
6 Tempelherreorden 178.075
7 Knights From Hell 146.674
8 Scandinavian Berserks 137.491
9 Rest In Peace 136.902
10 *Veni*Vidi*Vici* 121.997


Det var ett tag sen, Detta Uppdaterades.
 

DeletedUser

Guest
man får inte mer ob bara för man är med i en stam jag spelar likadant vilken stam jag än är med i.


1 Ninjas in Church 421.272 Xenu
2 Be Right Back 210.324 några kötters utfyllnaden verkligen nödvändig
3 Camorra 199.311 skulle ligga högre upp om alla köttade i stammen några med 0 i ob
4 Waste Of Money, Brains And Time 178.404 hmm hmm tror dom kommer kötta mer men varför så lite har dom blivit fega
5 Art Of War 153.540 Sabaton? borde skämmas kalla sig art of war och ligga så långt ner
6 Knights Of The Templar 136.372 fransbögar(får man säga så) känner inte igen ett enda namn så vet inte vad jag ska säga.
7 Knights From Hell 102.889 bara kärringar under 120
8 Scandinavian Berserks 95.861 bara kärringar under 120
9 -ST2- 95.604 bara kärringar under 120
10 *Veni*Vidi*Vici* 94.218 bara kärringar under 120


tror inte du fattar riktigt....och roligt att läsa när du skriver kärringar under 120? känns lite 8 års skrivning? bätte med fegisar liksom, själv ligger du väl 78 i ob ranken och 35 i poäng ranken? anar jag en kärring till XD
 

DeletedUser

Guest
tror inte du fattar riktigt....och roligt att läsa när du skriver kärringar under 120? känns lite 8 års skrivning? bätte med fegisar liksom, själv ligger du väl 78 i ob ranken och 35 i poäng ranken? anar jag en kärring till XD

kärring under 120 vart pga av jag satt och läste hälge då fanns ett skämt med om att det bara är kärringar som väger under 120 och då jag inte har koll eller orkat bry mig om dom stammarna så skrev jag det istället för inga kommentarer.

jag ligger dåligt till på ob ranken är jag mkt medveten om och jag skäms för det.
 

DeletedUser

Guest
Snälla sluta spamma tråden, den kommer läggas ner. :mad:
kommentera lite om nya uppdateringen.;)
 

DeletedUser

Guest
det är nästan samma stammar ju så det är svårt att kommentera nåt nytt XD:D
 

DeletedUser

Guest
1 Ninjas in Church 1,22 Mio.
2 Waste Of Money, Brains And Time 696.037
3 Be Right Back 575.752
4 Tempelherreorden 498.649
5 Art Of War 497.143
6 Camorra 475.287
7 Grim Reapers 402.632
8 Scandinavian Berserks 393.125
9 Knights From Hell 311.474
10 Rest In Peace 294.073


lite uppdatering, börjar bli lite inaktivt inne i denna tråd asså :O
 

DeletedUser

Guest
lite uppdatering, börjar bli lite inaktivt inne i denna tråd asså :O

Ja danneboy och co har väll gett upp med att försöka få det att se ut som dom klarar att hålla samma takt som NiC i OBAn ;)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
Wallin. Har inte ens tid att försöka xD

Satsar sten hårt på tjejen istället IRL

TW är ingenting när man kan ha annat kul så troligtvis inom en snart framtid kommer jag kanske till o med sluta.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Wallin. Har inte ens tid att försöka xD

Satsar sten hårt på tjejen istället IRL

TW är ingenting när man kan ha annat kul så troligtvis inom en snart framtid kommer jag kanske till o med sluta.:cool:

Vad skoj att du fått en flickvän; ser däremot inte hur du inte skulle kunna ha tid för TW och flickvän då flera stycken i bland annat NiC har flickvän eller ett aktivt singel liv.

Men ja, folk kommer alltid med ursäkter.. :rolleyes:

Sedan är väll TW skoj? Annars hade man väll inte lirat skiten ;)
 

Grov masak

Member
Reaktionspoäng
0
Vad skoj att du fått en flickvän; ser däremot inte hur du inte skulle kunna ha tid för TW och flickvän då flera stycken i bland annat NiC har flickvän eller ett aktivt singel liv.

Men ja, folk kommer alltid med ursäkter.. :rolleyes:

Sedan är väll TW skoj? Annars hade man väll inte lirat skiten ;)

Ne man behöver ju faktiskt inte vara inloggad 24/7 hitta några luckor per dag är inte så svårt :)
 

DeletedUser

Guest
Enda anledningen att jag kör är för att ha någonting o göra på jobbet o på vardags kvällar:)

(givetvis oxå p.g,a xenus order att återgå till aktiv tjänst)
 

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
TW har redan förstört ett förhållande förut o jag tänker inte låta det göra det igen :p

Och Xenu kan skita ner sig totalt
 
Topp