Vilka krigar mot vilka?

DeletedUser

Guest
Mycket fina statistik där ni har fixat fram grabbar! :) Jag håller mig uppdaterade! Ser bra med ut lite krig på fronterna! ;)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Ska bli riktigt spännade ;) Tror dock många allys får rycka in och hjälpa när de största spelarna i respektiva stammar attackerar :)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -mAd?-
Players:

Side 2:
Tribes: WANK
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 66
Sida 2: 22
Skillnad: 44

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 8
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 111,144
Sida 2: 60,141
Skillnad: 51,003

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,899
Sida 2: 23,761
Skillnad: 20,862

image.php

joo, dom förlorade en till by inatt. :rolleyes:

eller två. Ulla tog en med
 

DeletedUser

Guest
Mad verkar döda en massa, men inte adla, då är det iofs ingen mening med att döda ;)
 

DeletedUser

Guest
Tänk att outlaw hade sån otur med deadlinen på freden,det var nära de fick behålla den lilla 1k byn
 

DeletedUser

Guest
Tänk att outlaw hade sån otur med deadlinen på freden,det var nära de fick behålla den lilla 1k byn

Outlaw är den stammen som alla små adlar på. Sådan fail dom är, Krigar mot alla pch dom klarar inte ens av en stam. Men iallafall dålig ledning där :rolleyes:
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
WES startade krig mot WANK, tror det gick till så.
WANK adlade bägge ledarna, den ene ville inte tillbaka, den andre tiggde resurser som fan för att växa. har inte hört något mer om det...
:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ohja. jag adlade en ledare och katsumi adlade dena andre

002 Show Me or Blow Me (461|452) K44 2,183 Uffepuff [WES] Alison Angel [WANK] 10th December 2008 - 09:35:09
 

DeletedUser

Guest
Hur många har ni i WANK krig med egentligen?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag hörde att Epic hade krig med -MAd?- , stämmer det eller? ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog vara snyggt att se Epic fightas med MAd! :) de 2 prestige-fyllda stammarna på K44! ;) Inte illa =) Man vill se stammarna i action hehe ;)
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog vara snyggt att se Epic fightas med MAd! :) de 2 prestige-fyllda stammarna på K44! ;) Inte illa =) Man vill se stammarna i action hehe ;)


Det finns många stammar på k44, inte bara epic och MAd.
Båda av dom stamamrna kan sina saker. Men det finns många andra stamar med.
dom jag syftar på är
CLones, WANK, Café

. Men jag håller med Epic oc MAd skulle ha varit ett tajt krig.

krigen på k44 ser ut så här, just nu, dock kan det bli ändringar

WANK vs MaD
Café Vs MaD
epic vs Outlaw

dom enda som jag känner till.

Puss och kram

/ purple cobra Aka Alison angel
 

DeletedUser

Guest
Outlaw är den stammen som alla små adlar på. Sådan fail dom är, Krigar mot alla pch dom klarar inte ens av en stam. Men iallafall dålig ledning där :rolleyes:

Jag vet inte om man kan kalla det "inte ens" när det är epic det handlar om...
Personligen hade jag varit imponerad om Outlaw på egen hand lyckades vinna över Epic som är både större och ligger i bättre läge för ett sådant krig. Dessutom är de efter vad jag hört en mer erfaren stam.
 

DeletedUser

Guest
Förvisso har Epic en bra ledning som lär sig fort men de har ju bara erfarenhet av V5 och frammåt och har Outlaw mindre erfarenhet än det så känns det som om chansen för fail är ganska överhängande.
 
Topp