Vilka krigar mot varandra? (analyser osv)

DeletedUser

Guest
Eftersom den förra tråden fick hänglåset så öppnar jag nu en ny. Twille, denna gången ska vi hålla oss on-topic.

Glory VS ink, ID VS 1338, TLS, DB och DB-A, .XI. VS Nordic, Tving VS tetris och FH, SUR VS ess, Gre familjen, Tyrant, T2 och nu Nic.

Härligt att det händer lite i v8 :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Japp :)
Det är härligt att det börjar röra sig lite där nere :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, låter denna vara men kommer vara hård mot off-topic, så visa att ni kan hantera det så kommer den få stanna.
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Fel i översta - Tving vs. Tetris och FH ska det vara, precis som jag skrev i mitt förra inlägg.
 

DeletedUser

Guest
jag tror att alla vinnarna i krigen står med fet text förutom i vårat fall:)
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
hur går de för alla krigen nu då? någon från varje stam som kan göra ett utalande om hur de går?

kan ju börja med hur de går för oss i .XI.

första vågen gick mycket fint o vi plockade mycket byar på ett svep, nu nårra dar senare så fattar nordic att dom nu kan anfalla o inte bara assistera :p så lite incs har vi börjat få och lite byar har vi förlorat men så e de ju i alla krig =)

sedan har vi detta med flyktingar, ser redan att folk dragit från nordic, och som vanligt så ser man att flyktingförläggningen (ID) tar emot dessa med öppna famnar
 

DeletedUser

Guest
hur går de för alla krigen nu då? någon från varje stam som kan göra ett utalande om hur de går?

kan ju börja med hur de går för oss i .XI.

första vågen gick mycket fint o vi plockade mycket byar på ett svep, nu nårra dar senare så fattar nordic att dom nu kan anfalla o inte bara assistera :p så lite incs har vi börjat få och lite byar har vi förlorat men så e de ju i alla krig =)

sedan har vi detta med flyktingar, ser redan att folk dragit från nordic, och som vanligt så ser man att flyktingförläggningen (ID) tar emot dessa med öppna famnar

Är ID V8's VPH? :p
 

DeletedUser

Guest
hur går de för alla krigen nu då? någon från varje stam som kan göra ett utalande om hur de går?

kan ju börja med hur de går för oss i .XI.

första vågen gick mycket fint o vi plockade mycket byar på ett svep, nu nårra dar senare så fattar nordic att dom nu kan anfalla o inte bara assistera :p så lite incs har vi börjat få och lite byar har vi förlorat men så e de ju i alla krig =)

sedan har vi detta med flyktingar, ser redan att folk dragit från nordic, och som vanligt så ser man att flyktingförläggningen (ID) tar emot dessa med öppna famnar

bra jobbat! fortsätt kötta flyktingarna:p!
 

DeletedUser

Guest
sedan har vi detta med flyktingar, ser redan att folk dragit från nordic, och som vanligt så ser man att flyktingförläggningen (ID) tar emot dessa med öppna famnar

Den kommentaren kom som ett brev på posten.
Vi satt och hade vadslagning om hur lång tid det skulle ta innan XI grinade illa åt det..

HAHAHAHA.. kul som fan.. =)
 

DeletedUser

Guest
Mellan "Tving" & FH, Tetris!

Första vågen gick bra vi inväntar andra.

Medans Tving bara adlar och inte verkar ha någon stratergi. Vi tränar ju upp oss mellan samarbetet och olika förslag.

Ska bli kul att se hur det går.

Hur går det mellan Ink och Glory ??? :) Skulle gärna höra lite om det
 

DeletedUser

Guest
Kommer inte gå ut och besvara din fråga ic3 det räcker med att vi vet om detta. Sen kom det som sagt "som ett brev på posten" ditt inlägg :)
 

DeletedUser

Guest
dålig stil av han som gick över, visar tecken på feghet då han var nära .XI.
Jag hoppas verkligen att .XI. tar den här spelaren och om ni behöver hjälp, hojta till
 

DeletedUser

Guest
Fan vad du skulle skryta om de hela tiden,

Oj vi har krig mot två stammar, vi är så bra...

Knip igen ditt kakintag :p

Om det nu är mäktigt att kriga, då är det fan inte mäktigt att göra det 5 mot 1.

Mano y mano, eller stam mot stam känns mest fair.

Om jag hade fått välja våra krigsmotståndare så hade jag gärna krigat mot Tetris. På grund av att Tetris har bra kvalité på sina spelare.
FH däremot, dom har jag inte sett mycket bra av.
 

DeletedUser

Guest
Mellan "Tving" & FH, Tetris!

Första vågen gick bra vi inväntar andra.

Medans Tving bara adlar och inte verkar ha någon stratergi. Vi tränar ju upp oss mellan samarbetet och olika förslag.

Ska bli kul att se hur det går.

Hur går det mellan Ink och Glory ??? :) Skulle gärna höra lite om det

Glory har gått ut hårt med expansion och lider brist på deff så vi har
kunnat kötta de första 48 timmarna. Men det finns skill i Glory.
Så vi är ödmjuka inför uppgiften och förväntar oss en motoffensiv när
som helst.

Ställning:
Side 1:
Tribes: glory
Players:

Side 2:
Tribes: Ink
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 17
Sida 2: 35
Skillnad: 18

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 14
Skillnad: 13

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 29,718
Sida 2: 107,159
Skillnad: 77,441

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,828
Sida 2: 67,845
Skillnad: 60,017

image.php
 
Topp