Viktig information från AN till hela v7

DeletedUser

Guest
Ärade världsmedborgare på värld 7!

prohibido_fleeing_migrants_sign_mexico_border.jpg


Kriget mot MoX-T är som ni vet över och allt fler av dessa spelare har kastat in handduken.

En del av spelarna har dock flytt till andra stammar. Här är TWs lagar väldigt tydliga. En flykting kan inte gömma sig i en annan stam såvida inte stammen han flyr från (AN, i detta fall) uttryckligen givit sitt medgivande.

Detta betyder att från och med den 13/6 kommer AN att anfalla både flyktingar OCH de stammar som tagit emot sådana. Ni vet vilka ni är, så vi hoppas ni läser i forumet och fattar kloka och snabba beslut.

Jo, sen var det ju det här med barbarbyar. Tar någon en enda grå by som byggts/ägts av en MoX-are, så ser vi detta som en aggressiv handling mot vår fredsälskande stam. Det är många som redan ligger rätt pyrt till. Vill någon göra bot och bättring innan det är försent så kan ni skicka pm till mig ingame.

I all ödmjukhet

Mussor - diplomat för AN
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Ett script som hjälper till att kolla vem byns har varit tidigare, innan den blev grå.


javascript:/* Byvy v1.1 by Benzocaine */var D=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;if(D.URL.indexOf('screen=info_village')==-1) { alert('Gå till en byvy först, dummer!');end();}var servername=D.URL.match(/\w+\d/);var villageID=D.URL.match(/(?:id=)\d+/);myURL='http://www.se.twstats.com/'+servername+'/index.php?page=village&mode=conquers&'+villageID;window.open(myURL);end();

Användes när ni är inne på byn.

Exempel:


By: Barbarian by
Barbarian by
Koordinater: 438|502
Poäng: 9.744
Spelare:
Stam:
Ligger inte inom din kyrkas räckvidd
» Centrera kartan
» Skicka trupper
» Skicka resurser
» Reservera byn
» Lägg till i favoriter

:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Tack Jesperc11, det där scriptet räddar nog många från rimmen. :)
 

DeletedUser

Guest
Så då kan ja räkna med rimmen då om ja plockar någon barbarby, frågan är om ja åker bort snabbare om jag tar en barbarby eller om det fortfarande kommer ta tid..
 

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Ett script som hjälper till att kolla vem byns har varit tidigare, innan den blev grå.


javascript:/* Byvy v1.1 by Benzocaine */var D=(window.frames.length>0)?window.main.document:document;if(D.URL.indexOf('screen=info_village')==-1) { alert('Gå till en byvy först, dummer!');end();}var servername=D.URL.match(/\w+\d/);var villageID=D.URL.match(/(?:id=)\d+/);myURL='http://www.se.twstats.com/'+servername+'/index.php?page=village&mode=conquers&'+villageID;window.open(myURL);end();

Användes när ni är inne på byn.

Exempel:


By: Barbarian by
Barbarian by
Koordinater: 438|502
Poäng: 9.744
Spelare:
Stam:
Ligger inte inom din kyrkas räckvidd
» Centrera kartan
» Skicka trupper
» Skicka resurser
» Reservera byn
» Lägg till i favoriter

:awsm:

När man kopierar scriptet så blir det 2 "blanksteg" här någonstans: window.main.document:document;i. Ta bort det och scriptet ska fungera utmärkt.

Ganska exakt här: .document:document , alltså mellan O och C i det sista document.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Eftersom man låg i området så var man tvungen att ta den:) (tog tid att hitta det andra blanksteget)
 

DeletedUser

Guest
he he, inte för o vara jävlig här, men måste bara kommentera detta :)
Fredlig stam, he he, den var roligt, tyckte jag, har svårt o tro att en ´´fredlig stam´´ gör någe sådant, hi hi, allt för o kriga o utplåna, det låter fredligt, ho ho :)
men förstår vad ni menar :)

hmm, sorry, stod visst fredsälskande stam, he he, ok, då hänger jag med här, ho ho, ni älskar stammar som e fredliga av sig, men älskar ändå o slakta o utrota :)
helt rätt, he he ;~}

Ja, jag ser det mesta som roligt o galet, he he :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vet ju att ni vill ha världs krig mot alla andra för det har ni ju pratat om efter ni blev klara mot mox.Så tänk på det ni andra stamar och ni som är allierade med AN att dom tänker säga upp all alians med er
 

DeletedUser

Guest
Vet ju att ni vill ha världs krig mot alla andra för det har ni ju pratat om efter ni blev klara mot mox.Så tänk på det ni andra stamar och ni som är allierade med AN att dom tänker säga upp all alians med er


en allians är en allians och bryts inte pga de. men dom utan såna fördelar kan ju ta en funderare på vad AN gudomliga krigare har för planer för framtiden;)
 

DeletedUser

Guest
Men någon gång måste väl en allians/IAPs brytas, det kan ju inte förnekas, eller!? Om nu världen ska vinnas så måste ju en allians brytas, visst den kommer inte att brytas med ATWM men alla andra måste ju vara på sin vakt.

Jaja, säg vad ni vill nu, men far inte med osanning och säg att ni aldrig kommer bryta en Allians.
 

DeletedUser

Guest
Men någon gång måste väl en allians/IAPs brytas, det kan ju inte förnekas, eller!? Om nu världen ska vinnas så måste ju en allians brytas, visst den kommer inte att brytas med ATWM men alla andra måste ju vara på sin vakt.

Jaja, säg vad ni vill nu, men far inte med osanning och säg att ni aldrig kommer bryta en Allians.

Jag säger vad jag vill och far inte med osanning och säger att vi aldrig kommer bryta en Allians:

- Storbritanniens konservativa parti köpte bland annat 10 000 sökord och Youtubes förstasida inför valet i våras.

Så där ja! :D
 

DeletedUser

Guest
Så, säg mig då, hur ska denna V vinnas? AN+ATWM, vi vet att ni är "La Familia", sant? Om det inte är så att ni INTE har någon mer Ally iofs, då förstår jag att ni inte kommer bryta Allyn.

Så, vad har ni alla, top 10 stammar för Allys då? (måste ju försöka iaf;))
 

DeletedUser

Guest
Lonely, im still lonely,
I have no ally for my own,
Im so lonely, im so lonely,
I have no Ally for my own,
Im so lonely

I Logged in, in the middle of the night,
And I noticed my Alli wasnt by my side,
Could of swore I dreamin, for Them I was feenin,
So I had to take a little ride,
Backtrackin on these few Months,

Kunde inte låta bli :D :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag säger vad jag vill och far inte med osanning och säger att vi aldrig kommer bryta en Allians:

- Storbritanniens konservativa parti köpte bland annat 10 000 sökord och Youtubes förstasida inför valet i våras.

Så där ja! :D


den enda alliansen är med atwm ju så det löftet är ju inte så svårt att hålla
resten är "starka" iap:er som "kan" bli en allians
"kan" -(läs) -kommer aldrig

andra stammarna greppar minsta halmstrå som fjollorna kastar ut för att tro att snart så är alliansen här
diplomaterna och strategerna i fjollorna har gjort en mvg++ insats i sin söndra och härska metodik
musen, sk**spridaren och de andra i stammen har allt i sin hand och de gör det väldigt bra

det är min sanning
från en utrotningshotad mox
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Crous... det finns mer. Vissa stammar älskar färgen ljusblå och lila mycket mer än rött... det resulterar i att de färgar hela kartan med den nästan.
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Maken till bitterhet har jag aldrig sett i hela mitt liv..
Visst, det är fullt förståeligt att du inte gillar de som avslutade ditt V7-liv. Men det du gör när du gnäller, Tussen, är att vända folk emot dig.
Då ställer sig folk på dina gnällobjekts sida.
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Avslutade åt mig?

Det gjorde jag själv och hade dessutom alla byarna i behåll den dagen jag tryckte på avslutaknappen.. av skälet att jag värdesätter att umgås med min familj i sommar nu när skolan slutar.

Hade dessutom sagt VÄLDIGT länge att jag har inget intresse av att gå någon annanstans utan hellre avslutar mitt konto... hade jag velat byta så hade jag gjort det före kriget men nobbade faktiskt inviterna.

Sedan är det bara så att vissa föredrar förhållande med allt som finns och helst lite till... verkar som du är ganska oinformerad om vad som försigår på på V7 Wafa.
 

DeletedUser

Guest
Avslutade åt mig?

Det gjorde jag själv och hade dessutom alla byarna i behåll den dagen jag tryckte på avslutaknappen.. av skälet att jag värdesätter att umgås med min familj i sommar nu när skolan slutar.

Hade dessutom sagt VÄLDIGT länge att jag har inget intresse av att gå någon annanstans utan hellre avslutar mitt konto... hade jag velat byta så hade jag gjort det före kriget men nobbade faktiskt inviterna.

Sedan är det bara så att vissa föredrar förhållande med allt som finns och helst lite till... verkar som du är ganska oinformerad om vad som försigår på på V7 Wafa.

...men vad gör du då här och varför bryr du dig? Ha en glad sommar!
 

DeletedUser

Guest
Tussen..

Här har du en bok att läsa nu när du har mer tid för irl.

FrontCover-bgd.jpg


Ha en bra sommar Tussen.
 
Topp