Viktig fråga ang. Adelsman o andra trupper

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

40-cent

New Member
Reaktionspoäng
0
Hej! Det händer ofta att trupper dör även fast det inte finns några trupper. Hur kommer det sig?
T.ex när jag anfäll med alla mina trupper på en by o utplånade alla arméer, så skickade jag en ensam adelsman efter som dog :S :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hej! Det händer ofta att trupper dör även fast det inte finns några trupper. Hur kommer det sig?
T.ex när jag anfäll med alla mina trupper på en by o utplånade alla arméer, så skickade jag en ensam adelsman efter som dog :S :eek:

Du måste ha med trupper med adelsmannen. Han snubblade mest troligt på sitt svärd och dog...

Det kan vara muren som dödar dina trupper, moralen samt lyckan tror jag också. Men när man skickar iväg adelsmannen helt själv så kommer det uppmed röd text: Adelsmannen bör inte sändas utan skydd.

Ifall du gör ett train så brukar jag ha 100 yx i varje attack efter renset..
 

Forswer

Member
Reaktionspoäng
0
Hej! Det händer ofta att trupper dör även fast det inte finns några trupper. Hur kommer det sig?
T.ex när jag anfäll med alla mina trupper på en by o utplånade alla arméer, så skickade jag en ensam adelsman efter som dog :S :eek:

Du ska ju ha några trupper också för att annars kan han dö om muren är i hög
 

DeletedUser

Guest
muren har ett försvarsvärde och kan döda anfallande enheter även om det inte finns några försvarande trupper
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp