Viken årstid är bäst?

Vilken årstid är bäst?

  • Vår

    Röster: 6 16,7%
  • Sommar

    Röster: 20 55,6%
  • Höst

    Röster: 1 2,8%
  • Vinter

    Röster: 9 25,0%

  • Totalt antal röstare
    36
  • Enkät stängd .
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det vår, sommar, höst eller vinter? Det får vi se om 30 dagar.:)
 

DeletedUser

Guest
vad är årstid?

Händer inte mkt mer än att varje gång klockan slår 0:00 så blir det natt... och vid 6 tiden (?) så blir det ljust igen... har inte märkt att det ändrats mkt mer:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hmm jag tolkar swansniffs inlägg som en ironisk kommentar om global uppvärming. Men det är bara hur jag tolkar det.
 

DeletedUser

Guest
Hmm jag tolkar swansniffs inlägg som en ironisk kommentar om global uppvärming. Men det är bara hur jag tolkar det.

Du tolkar det helt fel.

Jag skojade om att jag satt så mkt vid datorn att jag inte vet vad som händer runt omkring mig xD

men nära:D
 

DeletedUser

Guest
Tja, kunde varit global uppvärmning :rolleyes:
Du kunde ju faktiskt påpekat om något vettigt för en gångs skull :p
 

DeletedUser

Guest
Vinter så klart, skoterkörning och grilla hamburgare och korv vid en eld, det är livet. Sen kan man pimpla också.(för er som inte vet vad det är så är det när man gör ett hål i isen och sticker ner ett bete och fångar fisk.)
 

DeletedUser

Guest
Våren helt klart... I alla fall om vi snackar vår uppe i norrland ;)

Snön börjar smälta ner så man inte längre behöver skotta sig igenom 1 meter bara för att komma åt isen med borren... Rödingen och öringen blir lite piggare och sländelarverna som börjar krypa fram ur varenda spricka i isen får fisken att stiga från bottnen... Och vid inlopp och utlopp släpper isen helt och tillåter årets första flugfiske :D

Japp japp, helt klart våren för min del :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
vinter om där är snö ute

(inte så vanligt bor i skåne):(

hahaha ne inte precis xD

Valde vinter innan.

Dock så borde jag valt sommaren... för då kan man ut och jogga och träna på ett annat sätt... i skåne är det mest kallt... aldrig snö typ xD
 

DeletedUser

Guest
Vinter så klart, skoterkörning och grilla hamburgare och korv vid en eld, det är livet. Sen kan man pimpla också.(för er som inte vet vad det är så är det när man gör ett hål i isen och sticker ner ett bete och fångar fisk.)

Samma sak :D
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Vinter så klart, skoterkörning och grilla hamburgare och korv vid en eld, det är livet. Sen kan man pimpla också.(för er som inte vet vad det är så är det när man gör ett hål i isen och sticker ner ett bete och fångar fisk.)

Skoter - Helt okej.
Grilla över eld - Nej, gillar inte att äta mat som är rå inuti och kol utanpå.
Pimpla - Har gjort det, gör inte om det. Att sitta vid ett uppborrad hål på vintern när det är minusgrader ute, nej tack.


Tacka vet jag sommarn. Sol och varmt, behöver man säga mer.
 

DeletedUser

Guest
sommaren defenitivt!

DET ÄR VARMT!

Det är soligt

Ingen snö och därför inte en snöskovel så långt ögar når...

Ljust dygnet runt

Traktorn startar på första försöket, utan att man måste värma oljetråget med blåslampa!

Det är inte kallt

å.. just det.. DET ÄR VARMT

:)rolleyes:har bosatt mig för långt norrut i världen...hmm)
 

DeletedUser

Guest
lungt sommar...
vem gillar inte stranden och snygga bikinitjejer :p hehe
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp