video klipp i in game forum?

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
tänkt, om man kan posta upp videoklipp i in game forumet? eller blir detta belastning på era servrar?
 

DeletedUser

Guest
redan tagits upp tidigare och inget gaffel kunde fixa utan då måste forums delen kodas om eller hur de va så de skulle funka...
 
Senast redigerad av en moderator:

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Gaffel kan inte personligen fixa mycket till forumet då hans arbetsuppgifter/kvalifikationer inte innehåller just den biten.

Däremot så borde det i min uppfattning inte vara allt för svårt att fixa det för den som har detta som arbetsuppgifter.

Om vi t.ex. skulle länka till YouTube så är det än väldigt liten kod som behövs ju.
 

DeletedUser

Guest
redan tagits upp tidigare och inget gaffel kunde fixa utan då måste forums delen kodas om eller hur de va så de skulle funka...

lol... är ju bara att lägga till en ny bb-kod, inget som behöver kodas om...

Vi såg ju hur lätt det var att koda in spoiler bb-koden
 

DeletedUser

Guest
Sen lyder huvudfrågan såhär: Varför ska vi ha denna funktion på vårt spelforum?

För att folk ska kunna ha videos i forum så blir det då för många ett roligare spel och det kan leda till att fler stannar kvar som TW-spelare :) :)
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
T.ex. denna koden

HTML:
Kod /edited by Gaffel (Blir för lång rad.)

Där borde ni ju med denna infon kunna få fram spelaren:
watch?v=d7f_3cmaL4w

Man skulle kunna ta ut "v" och "d7f_3cmaL4w" ifrån länken och utan problem få fram det som krävs, eller? Sen vet jag inte äns om man behöver "v" biten.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
T.ex. denna koden

HTML:
Kod /edited by Gaffel (Blir för lång rad.)

Där borde ni ju med denna infon kunna få fram spelaren:
watch?v=d7f_3cmaL4w

Man skulle kunna ta ut "v" och "d7f_3cmaL4w" ifrån länken och utan problem få fram det som krävs, eller? Sen vet jag inte äns om man behöver "v" biten.
well, där har ni juh koden, vf inte lägga in det?....eller är det nå andra som ska göra sånt? ^^,
 
Topp