Vidarebefordra flera rapporter på samma gång?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När kommer det en funktion för att vidarebefordra flera rapporter på samma gång?

I dag kan man ta bort/flytta flera rapporter på samma gång, men inte vidarebefordra! Checkboxarna för att välja/välja bort rapporter finns ju redan så hur svårt ska det vara att göra en vbf-funktion?

Eller varför finns detta inte redan? Problem?
 

DeletedUser

Guest
DEt är en premium funktion...

Och jag har PK och har minsann inte hittat den funktionen isf. Enda ställa jag hittat vbf rapport på är när man öppnar en rapport och längst ner (och numera överst också) finns knappen "Vidarebefordra". Dock finns det ingen vbf-knapp i listan över rapporter, inte vad jag kan hitta ivf. Bara "Ta bort" och "Flytta".

Nån som kan guida isf om detta finns!?
 

DeletedUser

Guest
Jo jag vet,tror jag personligen tog upp detta någon gång men blev bort taget tyvärr. Det är rätt jobbigt när man sitter i krig och under en operation måste visa upp alla dessa förbannade rapporter för dom och dom ska vara vidarebefodra. Har man t.e.x 100 off byar och användt dom alla så blir det jobbigt o gå igenom 100st rapporter för att vidarebefodra när man kanske kan ta "Makera alla" och sedan "Vidarebefodra allihopa" och skriver in namnet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp