Victory!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har aldrig påstått att NbNp har besegrat drunk och menar att det inte är där diskussionen bör ligga eftersom det är en meningslös diskussion. Det jag försöker säga är att Isgrens resonemang i att Drunk inte klarade situationen på egen hand har substans och att det därför är onödigt att kalla honom efterbliven och attention hore.

Har alltid tyckt att TW präglats av ödmjukhet och öppenhet, det är först nu på värld 10 jag märkt att folk är väldigt snabba på att klanka ner på enskilda spelare som uttalar sig här. Tycker att det skapar en atmosfär där endast vissa vågar uttala sig på det externa forumet då man riskerar att bli kallad idiot om man skriver nåt som inte passar vissa personer och tycker det är något vi ska akta oss för.

Tror vissa uppfattade detta som ett sätt att säga:

-Drunk är dåliga och besegrades lätt, vilket låter som att man vill skryta. ;)

Isgren då vi spelat i samma stam vet jag hur dan du är.

Sen att bilden var rolig och stämde absolut in på första intrycket av texten kan nog ingen komma ifrån.
 

DeletedUser

Guest
Tror vissa uppfattade detta som ett sätt att säga:

-Drunk är dåliga och besegrades lätt, vilket låter som att man vill skryta. ;)

Isgren då vi spelat i samma stam vet jag hur dan du är.

Sen att bilden var rolig och stämde absolut in på första intrycket av texten kan nog ingen komma ifrån.

men sedan handlar allt om en tolkningsfråga, bara för folk har olika åsikter, så betyder det inte att den ena parten är idiot..

vissa tolkade det där som skryt och att det är helt ologiskt, medans vissa andra tolkar det som såkallad vinst pga drunk inte klarade av NBnP själva, utan var tvugna att skaffa med sig flera stammar + en merge med domdom...

jag åh andra sidan lägger min röst utanför... men dessa kommentarer om att någon är patetiskt, idiot, tönt, well you name it, får seriöst upphöra nu.. frågan är om åldersgräns ska sättas in på detta spel eller ej, frågan är om vuxna personer borde lägga av att spela detta spel och gå ut och försöka vara mogen ist i det riktiga livet.. det är upp till admins....

men vi spelare kan väl försöka ta allt åt rätt riktning och vara trevliga mot varandra för en gång skull? är ju trots allt ett spel, som man visseligen lägger ner mkt tid på, men alla vet konsekvenserna att man kan få spö!...

att jävlas lite på skoj ska man alltid få göra, men ser det inte roliga med att slänga slagord mot varandra.. om folk nu tycker det är så roligt att spela kaxig på nätet, prova träffa personen mellan 4 ögon ist för att leka coola bakom en skärm..

så som sagt, va trevliga mot varandra! tar någon illa upp när man jävlas lite för mkt, be om ursäkt!

mvh /Nature
 

DeletedUser

Guest
Mycket som du skriver är bra Nature.

Dock så kan man väl inte kalla det att NBnP stått ensamma mot oss i Drunk, *host* Dino och MORI.
Så att NBnP har mer stammar emot sig nu är väl inte så konstigt då vi tog bort MORI och sen även tog sommarfred med DINO?

Man kan fråga sig om NBnP hade klarat av att komma igenom på norra fronten mot oss själva utan den hjälp de hade med sig från början? ;) Och utan backstabb.

Well ingen vinst så länge vi finns kvar. Låt oss köta ingame så får vi se sen om ett bra tag vad som sker och händer.
Så får vi se vem som vinner mot vem, allt kan ju hända.
 

DeletedUser

Guest
Ämnet känns utagerat, förutsättningarna har ändrats och väldigt mycket off topic här inne. Låser tråden, gå ut i solen med er. ;)

*Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp