Vi vill va med och leka vi med:)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Film i världsklass...mycket bättre än vissa andra jag sett...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Kan ju tycka att det var lite seg, skulle haft lite mer tempo eller något i den.. hmm..

Men man ser vad det står. det gör man då inte på Mr/svit =P

bra av er, nu kan ni inte längre mobbas oss för våran =P =)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
One Leader, 350 members

Nuff said?

"THE ENEMY WONT STAND A CHANCE"

spare me please :<

För övrigt kan det väl inte vara så att en viss kung skrev i ett visst externt forum hur fin MR's film var och bad om en liknande?
naaah.

Vi är 308 st om man ska vara exakt ^^

Och nej, han skrev inte hur fin den var.
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Bara jag som genom hela den där "filmen" tänkte på den filmen när hitler spelar tw?

Tycker inte att det är så coolt direkt att skryta om att man har 350 medlemmar.
Hade ni haft samma dominans med 50 medlemmar då hade vi kunnat snacka däremot.
 

DeletedUser

Guest
One Leader, 350 members

Nuff said?

"THE ENEMY WONT STAND A CHANCE"

spare me please :<

För övrigt kan det väl inte vara så att en viss kung skrev i ett visst externt forum hur fin MR's film var och bad om en liknande?
naaah.


Mehh askxn ditt lilla forumstroll, nu får du börja bli lite snäll..........tror jag får dubba dig officiellt i vårat forum snart, hehehehehehe en i K¤O¤L som blir dubbad för flitigt användande av forum borde belönas...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sant, det är ju en ärofull utnämning, det där..

*kommer arbeta för att det går igenom*
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat så var den inte speciellt bra...bättre kan du Gumse:)
 

DeletedUser

Guest
Mehh askxn ditt lilla forumstroll, nu får du börja bli lite snäll..........tror jag får dubba dig officiellt i vårat forum snart, hehehehehehe en i K¤O¤L som blir dubbad för flitigt användande av forum borde belönas...:rolleyes:

Behövde ta bort förra inlägget, ligger på 1336 inlägg och mitt 1337e måste ju bli episkt, men jag kan posta ett till, detta, i den här tråden :)

Skulle vara en ära o bli dubbad i erat forum, men då behöver jag ett nytt acc då mitt förra slutade fungera, lite unfortunate, var ju så mycket saftigt asknx på G.

Så ge mig ett acc och låt mig dubbas, jag har ju som sagt förtjänat det :)

Vi får ses i erat externa forum snarast möjligt, annars så ses vi nog i Per bergs byar.

Au revoir.
 

DeletedUser

Guest
Ha ha ha , lite fräck måste jag erkänna :)

Men i det stora hela så känns det som om ni skjuter hagel med salt "kanske"!!!

Synd jag ligger så långt från TRAKTOR-Pelle annars så hade gärna kommit och rensat lite jag också ;)

Men du och jag tramsan vi ligger ju grannar :D
 

DeletedUser

Guest
Behövde ta bort förra inlägget, ligger på 1336 inlägg och mitt 1337e måste ju bli episkt, men jag kan posta ett till, detta, i den här tråden :)

Skulle vara en ära o bli dubbad i erat forum, men då behöver jag ett nytt acc då mitt förra slutade fungera, lite unfortunate, var ju så mycket saftigt asknx på G.

Så ge mig ett acc och låt mig dubbas, jag har ju som sagt förtjänat det :)

Vi får ses i erat externa forum snarast möjligt, annars så ses vi nog i Per bergs byar.

Au revoir.

Nämen försvann de, sicken synd.....du som skulle få den stora äran att bli den första utomstående att dubbas till forumstroll ju, nu blir jag depp:(

Klart vi syns där i byarna men du dör ju, blir inge kul då ju......men jag ska va snäll och skicka lite resurser till nya nobel åt dig, är ju snart jul ju:)
 

DeletedUser

Guest
Ha ha ha , lite fräck måste jag erkänna :)

Men i det stora hela så känns det som om ni skjuter hagel med salt "kanske"!!!

Synd jag ligger så långt från TRAKTOR-Pelle annars så hade gärna kommit och rensat lite jag också ;)

Men du och jag tramsan vi ligger ju grannar :D


Jepp visst gör vi, får ge f*n i att somna bara:mad:
 

DeletedUser

Guest
Jag gjorde en jättefin te TU II, men innan jag hann posta den sa TU II poff och blev RIM..
 

DeletedUser

Guest
Okej, Eftersom båda MR filmerna är en oserriös handlig från vår sida för att enbart reta er Så kan jag tycka att denna är lite för mycket.
Denna är 100% serriös.

Men jag måste då säga att den är bra :)

Creedits till filmskaparen
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Nämen försvann de, sicken synd.....du som skulle få den stora äran att bli den första utomstående att dubbas till forumstroll ju, nu blir jag depp:(

Klart vi syns där i byarna men du dör ju, blir inge kul då ju......men jag ska va snäll och skicka lite resurser till nya nobel åt dig, är ju snart jul ju:)

Har inte Pirlo fått mig Dubbad :(. Känner mig sviken :/
 

DeletedUser

Guest
Gillar musiken i filmen och den var snyggt gjort:)

Btw är K¤O¤L i krig mot TKOTRT??
 

James Carter

Member
Reaktionspoäng
0
haha får alla 350 medlemmarna hänga med och kungen såklart i all ära när vi hämtar Oskarspriset elr kan ni lägga ut fotona från festen bara?:D;)
 

DeletedUser

Guest
Gillar musiken i filmen och den var snyggt gjort:)

Btw är K¤O¤L i krig mot TKOTRT??


Inte då, dom tramsar bara lite granna........springer in i lite deff och lämnar tomma offbyar till oss efter sig........men de kan ju va taktik om något för vad vet väl jag:rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp