version 7.0

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det bara jag som är riktigt besvärad över den nya uppdateringen till versionen 7.0 i denna värld som kommer? Jag vet inte om det finns en annan disskutions tråd vad gäller uppdateringen av v11? Jag må vara gammal modig men att ändra förutsättningarna vi har idag som skript/adelstågs -skickande/snipning gör mig vansinnig då jag uppfattat att det blir stora förändringar i praktiken. Hur fasiken ska de som inte spelat på denna version 7.0 kunna fortsätta kötta på samma tillväga sätt? Många uppdateringar påvärkar skripten och som jag "hört" så förändras i stort sätt hela tw pga denna version (en nypa salt).

Det startades en "test" värld för 7.0 och jag är riktigt nyfiken på vad ni säger som lirat på den versionen nu ett tag. Är det en lönsam uppdaterad för Tribalwars premium kunder om det nu inte finns skrpit som uppfyller kraven för vårt krav för spelandet?

jag vet att jag är sent ute med åsikter.. Rätta mig gärna om jag missuppfattat ngt.

Mvh en Bitter man :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mina rekryterings skript har iaf slutat att fungera, vilket suger fett då det är ett viktigt verktyg för att man ska orka fortsätta spela när man kommit upp i ett par hundra byar :p

Provade att aktivera den nya kontohanterar grejen......men den kostar visst, tack för den :(
 

DeletedUser

Guest
Det finns nya scripts som är kompatibla med den nya versionen. Bara att fixa dem så klarar ni er fint.
 

DeletedUser

Guest
Alla mina scripts funkar perfekt, ända jag inte gillar med nya 7.0 är hur det ser ut. Ser ju grötigare ut än hos tomten.

*Edit, men man vänjer sig nog.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Gillar inte hur dom har flyttat på menyknapparna. Helt fuckat... Men man vänjer sig antar jag.
 

DeletedUser

Guest
nu har jag vant mig. Gillar det mer o mer
Riktigt bra uppdatering! Bästa under tiden jag lirat tw, by far
 

DeletedUser

Guest
Det jag inte gillar mest är att vänner funktion är borta så man kan inte se vilka som är online längre.

Kan också bara vara jag som inte har hittat vart dom har flyttat det.

Det var nämligen ett väldigt bra verktyg när det kommer att veta vilka som är online som du känner om du behöver def eller något i den stilen.

Annars tycker jag 7.0 har en väldigt snygg look och tycker om hur den nya mapen funkar samt krigsfuntions är helt underbar! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp