vem tror ni har högst OB vid månadskiftet?

DeletedUser

Guest
CLONES ligger stilla i poäng nu, vad tror ni om detta? Håller de kanske på att rusta upp sina trupper för att ta över deras kontinent: dvs K 44 där alla de där CLONES-medlemmarna håller hus?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nej, ja tror Wank kommer leda.

Katsumi eller stormy i Wank lär ta in vinsten. Vet dock ej, katsumi verkar ej kötta lika mkt.

Tror clones avtar, mr/svit ökar.

Clones tar en tredje plats, om de överlever. Svit/mr en andra plats. Wankers en första plats.
 

DeletedUser

Guest
I den totala OB rankingen så leder ju MR/SVIT. Men i OFF så ligger vi på andra plats, Men tror vi kommer gå om igen till en förstaplats.

Ser ut så nu iaf
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
Tror RAW! är en stam som kommer komma väldigt fort på ob rank snart! Dom verkar startat lite senare och har några riktigt grymma spelare i den stammen.
 

DeletedUser

Guest
hehe fan vad wank försöker lägga över favoritskapet på clones, känns som wank smider onda planer mot clones? :p
 

dödsvrede

New Member
Reaktionspoäng
0
Opponenter besegrade (Stammar)

Rank Namn Besegrad
1 The Clones 18.812
2 SVITJOD/MR 16.188
3 We are noobs, k? 14.367
4 Homse 2 12.416
5 Cafeet 10.481
6 Are you mAd? 9.065
7 TheQueensOfNature 8.705
8 Dont delete us! 8.685
9 Gabriels Söner 8.344
10 Legionärerna 8.143


Clones har dragit ifrån lite och KN2 har bytt namn
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Grymt jobbat utav Homse som fortf. ligger 4a. Köttar på hårt!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
MAD är nog den stammen som imponerat mest på mig hittills om man kollar på stats och allt som allt, tror folk i K44 får det jobbigt om dom inte plockar MAD snart. Fin OB också! dom lär ha mycket trupper hemma....
 

DeletedUser

Guest
MAD är nog den stammen som imponerat mest på mig hittills om man kollar på stats och allt som allt, tror folk i K44 får det jobbigt om dom inte plockar MAD snart. Fin OB också! dom lär ha mycket trupper hemma....

Jag luktar en gnutta ...... (ni vet vad som ska stå där)
Och ja absolut, MAD kommer bli en fara för alla i K44, tror hårt på denna stammen.
 
Topp