Vem har första adelsmannen? Första offret blir?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Första adelsmannen är ute nu men frågan är:

VEM blev först ut med adelsman och första offret, vem kan det vara?

Tror knappast det är någon barb med tanken på att folk på top10 vet vad de håller på med =)



Några vilda gissningar?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Gissar att länsstyrelsen har den första eftersom han ligger 400 poäng före alla andra, (då menar jag att han är den enda med akademi på hela världen).
Hm.. Och kanske hedenhös blir första spelaren att "åka"?
 

DeletedUser

Guest
Gissar att länsstyrelsen har den första eftersom han ligger 400 poäng före alla andra, (då menar jag att han är den enda med akademi på hela världen).
Hm.. Och kanske hedenhös blir första spelaren att "åka"?

Det är mer än länsstyrelsen som har akademi, du missade att en till spelare gjorde ett hopp på 500 poäng...
 

DeletedUser

Guest
Tjockis gås har förmodligen också akademi.

Men jag tror inte hedenhös blir första att åka, han ligger för nära och det finns spelare med större byar längre bort som är bättre att adla..
 

DeletedUser

Guest
Tjockis gås fick först akademi iaf vad jag har för mig ;)
 

DeletedUser

Guest
Varför tror ni inte att det kan bli en barb? Kan vara smartare att adla barbs ibland
 

DeletedUser

Guest
Tror första adlingen kommer idag men tiden får bestämma. annars så finns det tre akademier på v10 konstigt nog även tre stycken i domdom
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kan oxå vara Anyng som kanske åker först, vet dock inte vad DomDom har för relation till SSS
 

DeletedUser

Guest
intressant, tur att man inte är i syd öst. Dock är det lite svårt att adla i början ifall man tänker adla någon erfaren och samtidigt har bra stam medlemmar, man behöver ju skicka adeln minst 3 gånger ju, eller? hinner att deffa det flera gånger om xD Vi får se hur det utspelar sig :D

man vet att länsstyrelsen är en av de som har adlar iallafall
 

DeletedUser

Guest
Det funkar ju, men det kostar också en del? vet inte priset på en adel här, men tror att det kommer att kosta en del. inte på tal om att det måste myntas också. Det är inte så lätt att få in resurserna heller, när det är så tidigt i spelet?

tror knappast att de väntar 2-3 dagar till för att bygga några adlar till.
 

DeletedUser

Guest
jävligt dummt om anyng skulle adlas:p det är en bit dit?
 
Reaktionspoäng
0
intressant, tur att man inte är i syd öst. Dock är det lite svårt att adla i början ifall man tänker adla någon erfaren och samtidigt har bra stam medlemmar, man behöver ju skicka adeln minst 3 gånger ju, eller? hinner att deffa det flera gånger om xD Vi får se hur det utspelar sig :D

man vet att länsstyrelsen är en av de som har adlar iallafall



Läs inställningarna för världen.

För ett säkert tåg behövs 5 adels , lojaliteten går ner 20-25 per träff.

För en organiserad stam är det dock inget problem , se bara till att alla träffar samtidigt med sina adlar så har man fungerande tåg fast från flera spelare.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp