vem e den sämsta spelaren i top 5 stammarna? =)

Jockebergs

New Member
Reaktionspoäng
1
Som tråd namnet lyder.

1 - Sparta - Insua

2 - VAMP - Huggormen II "Mauler räknas inte"

3 - Suga - Yinn

4 - NS - Lorry

5 - Suga! - Matte5
 

DeletedUser

Guest
Kan man ta Hogans på alla?


1 - Sparta - Insua

2 - VAMP - Chupacabra

3 - Suga - Lunkis30

4 - NS - Neldo2

5 - Suga! - Samak
 

Absorb

Member
Reaktionspoäng
16
1 - Sparta - Insua

2 - VAMP - Mauler (han räknas visst)

3 - Suga - Bad One

4 - NS - WahpsLD

5 - Suga! - WikingKnug


Honorable Mention - Ginger SS

La till en extra p.g.a rotation i laguppställningen :*
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Visst, skitkul tråd - ni får gärna ha den, men då får ni också hålla er själva extremt hårt i kragen för ren mobbing tänker jag inte ha här.
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
1 - Sparta - White Dragon

2 - VAMP - Mauler

3 - Suga - Yinn

4 - NS - WahpsLD

5 - Suga! - WikingKnug
 

gsenor1

Member
Reaktionspoäng
28
1 -Sparta - React - Galnare o mer aktivare människa får man leta efter,, Inte ok att vara så aktiv, Given 1:a hos mig

2 -Vamp- Teknikpata - Hans offensiver är så hemska. Ogillas kraftigt av mig.. Därför Given 1:a

3 -Suga - Permabannade Svetlana - En galen Norrlänning som bara skriker, Alla vet hur konstiga Norrlänningar är. 1:a utan konkurrens

4- NS - Hemsk- En hemsk hemsk spelare. OTroligt hemsk så man e rädd

5-Suga! - Miccro, Vem fan gillar Miccromat liksom
 

DeletedUser

Guest
Även fast jag inte spelar på världen så bör jag platsa som rank 1 sämsta spelaren i samtliga kategorier.
 

Raxio

New Member
Reaktionspoäng
0
Visst, skitkul tråd - ni får gärna ha den, men då får ni också hålla er själva extremt hårt i kragen för ren mobbing tänker jag inte ha här.

Haha nejdå, ingen mobbning. Bara kul och se vad folk tycker, att tycka är ju trots allt tillåtet.
Blir man nämnd och känner sig kränkt av det; är det ju bara att motbevisa påståendet/tyckandet :sneaky:
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
1. Sparta, HashTag Förlust
2. VAMP, Mauler, Det här är den sämsta spelaren som jag någonsin spelat med och då räknar jag även med min långa karriär i annat liknande spel som tydligen inte får nämnas (Ingen har ens varit i närheten av Mauler). Han har ingen aning hur man snipar, han kan inte delta i offensiver, det går inte att prata med han. Han ville IA min front istället för att hjälpa mig med def medan han blev stackad av ELITE och stackade i stort sett varenda by han hade (även dom som låg mot allierade). Det var inte bara mig han vägrade deffa utan vad jag vet så deffade han inte en enda spelare trots att det var inget tryck alls på han. Kul att se så fort han får tryck på sig så tappar han byar vid första incen. Avslutningsvis så är det ganska kul att nämna citatet som står på hans profil "En för alla, alla för en!".
3. SuGa Lord De Camp, Totalt sämst, men ändå ljusår bättre än Mauler.
4. *N*S* Har ingen direkt koll på denna stammen, men jag antar att alla där är sämst.
5. SuGa! Samma som nr 4.
 
Topp