Vedergällning mot Orättvisan

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Det är väl helt självklart att Stribe, Mash och CAF har planerat detta tillsammans, sen vem som förklarar krig först spelar väl ingen roll.

Jo självklart är det gemensamma planer dessa ovannämnda stammar emellan och det är fegt anser jag, men som sagt nu ska vi inte gå OT allt för mycket.

Men att Stribe gav sig in i fighten "först" var för mig oväntat, jag hade mer tippat på MASH. Så därför skrev jag ut det som jag gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Jo självklart är det gemensamma planer dessa ovannämnda stammar emellan och det är fegt anser jag, men som sagt nu ska vi inte gå OT allt för mycket.

Men att Stribe gav sig in i fighten "först" var för mig oväntat, jag hade mer tippat på MASH. Så därför skrev jag ut det som jag gjorde.

Var väl V.V.V som gav sig in i massganbang av DC och nu får de smaka på samma medcin och helt plötsligt är det fegt.
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Pilis, det är lika fegt oavsett vem som bangar på den andra. Men ska då alla falla ner i samma träsk eller?? Tja, det är där världen är påväg att sluta som det ser ut nu.

Men jag hoppas VVV håller ut och att om de förlorar så ska Stribe vara de som sänker dem, då de enligt tidsramen för krigsförklaringar var först in i kriget.
 

DeletedUser

Guest
Pilis, det är lika fegt oavsett vem som bangar på den andra. Men ska då alla falla ner i samma träsk eller?? Tja, det är där världen är påväg att sluta som det ser ut nu.

Men jag hoppas VVV håller ut och att om de förlorar så ska Stribe vara de som sänker dem, då de enligt tidsramen för krigsförklaringar var först in i kriget.

1. Det är bara skenheliga personer som tycker "du är inte bättre än han om du gör samma sak mot honom". Föredrar behandla andra som du själv vill bli behandlad.

2. Stribe era ******! Ni snodde "rättigheterna" till VVVs byar framför oss! Förbered er på krig mot MASH!
 

DeletedUser

Guest
Den dagen "2." händer så ge mig en fribiljett att kunna kolla på :)

"kolla på"??? Vill du inte hellre delta i ännu en vedergällning mot orättvisan som en krigare värdig en plats i Valhalla?

Men först ska vi konkurrera med Stribe och Caf2 om att erbjuda VVV en merge med oss...
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
"kolla på"??? Vill du inte hellre delta i ännu en vedergällning mot orättvisan som en krigare värdig en plats i Valhalla?

Men först ska vi konkurrera med Stribe och Caf2 om att erbjuda VVV en merge med oss...

Hmm delta kommer jag nog inte göra då min position geografiskt är helt fel (alltid min vanliga otur) men kolla på kan jag göra, då det som du beskrev sker är jag nog pensionerad och orkar inte sitta vid tw längre:) Men ditt erbjudande var fint:)

Menar du att ni ska sjunka till att invita fienden? hmm verkar ologiskt...
 

DeletedUser

Guest
Pilis, det är lika fegt oavsett vem som bangar på den andra. Men ska då alla falla ner i samma träsk eller?? Tja, det är där världen är påväg att sluta som det ser ut nu.

Men jag hoppas VVV håller ut och att om de förlorar så ska Stribe vara de som sänker dem, då de enligt tidsramen för krigsförklaringar var först in i kriget.

Om man har gett sig in i leken får man leken tåla.
Om man väl har börjat gangbanga så måste man förvänta sig att det änder en själv också.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hmm delta kommer jag nog inte göra då min position geografiskt är helt fel (alltid min vanliga otur) men kolla på kan jag göra, då det som du beskrev sker är jag nog pensionerad och orkar inte sitta vid tw längre:) Men ditt erbjudande var fint:)

Menar du att ni ska sjunka till att invita fienden? hmm verkar ologiskt...

Tror han syftar på merge utav byar ;) Genom våld XD
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Om man har gett sig in i leken får man leken tåla.
Om man väl har börjat gangbanga så måste man förvänta sig att det änder en själv också.

Saken är, alla klaga på att de gjorde det. Så om de får samma sak tåla så är ju de nya gangbangerserna så säga lika dumma och ska själva då förvänta sig samma nöt? =P
 

DeletedUser

Guest
Saken är, alla klaga på att de gjorde det. Så om de får samma sak tåla så är ju de nya gangbangerserna så säga lika dumma och ska själva då förvänta sig samma nöt? =P

Självklart förväntar mig sig av samma nöt. Lever man på gangbang så kommer man gå under av gangbang. Gangbangande är den enda legitima taktiken att kriga på i v3. Heder existerar endast hos oss som accepterar att bli vedergälld för vår orättvisa vedergällning mot orättvisan, sedan kommer en vedergällning mot orättvisan mot de som vedergällde mot orättvisan mot de som vedergällde mot orättvisan ;)
 

DeletedUser

Guest
Saken är, alla klaga på att de gjorde det. Så om de får samma sak tåla så är ju de nya gangbangerserna så säga lika dumma och ska själva då förvänta sig samma nöt? =P

Folk reagerade långt innan VVV anslöt sig till gamflocken..

Man skulle kunna säga att VVV var gamen som fick bägaren att rinna över.

Resultatet ser ni i tre relativt nyskapade trådar här på forumet.;)
 

DeletedUser

Guest
Självklart förväntar mig sig av samma nöt. Lever man på gangbang så kommer man gå under av gangbang. Gangbangande är den enda legitima taktiken att kriga på i v3. Heder existerar endast hos oss som accepterar att bli vedergälld för vår orättvisa vedergällning mot orättvisan, sedan kommer en vedergällning mot orättvisan mot de som vedergällde mot orättvisan mot de som vedergällde mot orättvisan ;)

Thingen i sitt esse, du fäller så goa kommentarer. :D

Mannen med talets gåva.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, men var kom ordet bangad ifrån, hör det verkligen till detta sammanhang?
Har för mig att påbangad hör hemma i andra sammanhang.
haha.

:p
 

DeletedUser

Guest
Imponerande slakt av Stribe, man ser att de har vässat köttverktygen ordentligt. :)

Side 1:
Tribes: Stribe StribA
Players:

Side 2:
Tribes: nWCW-K nWCW-B nWCWKa nWCWKe NwcwMA VVV OC nWCWKd
Players:

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 469
Sida 2: 89
Skillnad: 380

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det fattas ett par hundra byar till som inte visas här. Djuret och AdamM är spelare som snabbt gav upp/blev utkickade ur wcw för att inte synas i statistiken.
Men förvisso så visar denna statistik att vi i stribe precis som våra bröder och systrar i mash vet hur man svingar en yxa :cool:
 

DeletedUser

Guest
är fler spelare som kickats för att inte synas i statistiken samt givit upp så det blivit gråbyar, så ska vara bättre siffror än sådär
 
Topp