Veckospeed, 7 Dagars.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
nej de hade vi inte keyser vet ju fan inte vad han håller på med han kunde inte ens svara på vad han bannade oss för ^^ vill ha tillbaks foppa <3

Antar att jag vet vilket konto det rör sig om, du har fått svar - och anledningen till din bann har rätt tydlig med.

Att du inte går ut med det här, är en sak.. vill du fortsätta med din ticket för att få mer svar, så är det bara att göra så - den är inte stängd.

Foppa hade svarat samma för den delen med... men pm:a mig här eller fortsätt på din ticket.
 

DeletedUser

Guest
tssssssss... du vann bara för att wille och Zmeez(?) blev bannade...

Killen som var tvungen att bli boostad för att komma med i VM laget.

Hejse

Omg wadde är bara lite glad att han vann han har faktiskt inte vunnit så många utan hjälpt och bitchat åt wille enbart så han förtjänar en sådan vinst! Så grattis wadde :cool:
 

DeletedUser

Guest
Hmmm *wadman* för det första ska du vara glad att du inte blev ner adlad av wille o com, o att du ens kommer ut på forumet o skryter om din vinst är ju bara pinsamt ViiGoo (om det nu var han) hade 450K o du hade ca 2-3mille (?)
så skryt inte var bara tyst o va glad över att wille o dom inte var bannade....
 

DeletedUser

Guest
Som jag sa linus låt han va glad det är endå trots alt en bitch till wille så det kan va bra om han låter dom ha kul också =)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm *wadman* för det första ska du vara glad att du inte blev ner adlad av wille o com, o att du ens kommer ut på forumet o skryter om din vinst är ju bara pinsamt ViiGoo (om det nu var han) hade 450K o du hade ca 2-3mille (?)
så skryt inte var bara tyst o va glad över att wille o dom inte var bannade....

Hej Linus! :)
 

DeletedUser

Guest
bitch till wille? jag har aldrig sett *wadman* rensa åt wille elr ens se han i toppen o låta han vara glad? han sitter o kaxar åt ViiGoo?
 

DeletedUser

Guest
*wadman* lust att gå tbx till skolan o lära sig stava till sitter?
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Sluta vara så sura, verkar som om jorden gått under för att wadman vann en speed.
Grattis Wadman!
 

DeletedUser

Guest
Vill ge credd till Vigoo som spela bra, tack!
Och JA jag hade tur att wille och martin blev bannade.:cool:
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Vill ge credd till Vigoo som spela bra, tack!
Och JA jag hade tur att wille och martin blev bannade.:cool:

Vill inte höra något jävla skrytande om hur du äger mig när det är 1.5 milles poängskillnad och det tar dig 6timmar om inte mer att adla ner mig, som någon fågel viskat i mitt öra.

Men grattis till vinsten. Du verkar väldigt klad hest över det iaf =)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Vill inte göra något jävla skrytande om hur du äger mig när det är 1.5 milles poängskillnad och det tar dig 6timmar om inte mer att adla ner mig, som någon fågel viskat i mitt öra.

Men grattis till vinsten. Du verkar väldigt klad hest över det iaf =)

Söt du är<3

Fixa mitt opera nu :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp