Veckospeed, 7 Dagars.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
<style>.ws { width: 400px; border: 1px solid #DED3B9;} .ws th { width: 40%; font-weight: bold; background: none repeat scroll 0 0 #EFE6C9; } .ws td { background:none repeat scroll 0 0 #F8F4E8; }</style><table class="ws"><tbody><tr><th>Start:</th><td>Torsdag, 2012-03-01 16:30
</td></tr><tr><th>Slut:</th><td>Torsdag, 2012-03-08 16:30
</td></tr><tr><th>Beskrivning:</th><td>
Högkvarter 3
Samlingsplats
Sågverk 15
Lergrop 15
Järngruva 15
Farm 13
Förråd 15


<li> 240 minuters nybörjarskydd.
<li> Paladin.
<li> Inga Bågar.
<li> Ingen Moral.
<li> Simpelt smedjesystem.
<li> Barbar och bonus till 600p.
<li> 3 spelare per stam. Går ej assistera spelare utanför stammen.
<li> Går att lämna stam.
<li> Går välja startposition.
<li> Anfallsgräns 100ms, supportgräns 100ms.
<li> Nattbonus: Inaktiv.

</td></tr><tr><th>Gratisplatser:</th><td>100
</td></tr><tr><th>Krav för seger:</th><td>Spelaren med mest poäng vid slutet av rundan vinner 200pp.
</td></tr><tr><th>Hastighet:</th><td>140
</td></tr><tr><th>Enhetshastighet:</th><td>1
</td></tr><tr><th>Sovläge:</th><td>Nej
</td></tr><tr><th>Kontoövervakare:</th><td>Ja
</td></tr><tr><th>Moral:</th><td>Nej
</td></tr><tr><th>Byggnadskö:</th><td>Ja
</td></tr></tbody></table>
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var det inte lite onödigt lång med tanke på att sportlovet inte hållit på så länge?
 
Reaktionspoäng
18
anledningen till en sån lång speed e att foppa ska flytta och kommer inte ha tillgång till internet på ett par dagar de e väll bättre att ha en speed än ingen alls? blir så trött....
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jao, som du ser så förklarar angelfromabove väldigt exakt varför jag just lagt en veckospeed.


Så du har egentligen valet mellan en veckospeed, eller ingen speed alls. Och jag tog förslaget om att lägga en speed under en säker period, senast jag pratade med telia skulle jag i princip ha internet till 90% nästa vecka.

Men allt kan väl hända...



Jag har satt keyser på att övervaka speedsen under tiden jag e borta, reta inte upp han.... han e mycket elakare än mig. :D
 

DeletedUser

Guest
Tror att speeden överlever utan dig och ditt sportlov.

Tror jag med.

Gråt på. Tycker inte synd om dig.

Jag bryr mig inte om vad du tycker.

Jao, som du ser så förklarar angelfromabove väldigt exakt varför jag just lagt en veckospeed.


Så du har egentligen valet mellan en veckospeed, eller ingen speed alls. Och jag tog förslaget om att lägga en speed under en säker period, senast jag pratade med telia skulle jag i princip ha internet till 90% nästa vecka.

Men allt kan väl hända...



Jag har satt keyser på att övervaka speedsen under tiden jag e borta, reta inte upp han.... han e mycket elakare än mig. :D

Okej, det förklarar saken! :)
 

DeletedUser

Guest
Yes... jag håller om er alla tills Foppa är back in buissiness... :D

hakuna matata
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
vrf får jag just lust att spela speed helt plötsligt
fast kan det inte börja tidigare
 

DeletedUser

Guest
Tjorvigt. Man skaffar sig säkert runt en 50 byar eller något och så sitter det två CO:s uppe dygnet runt och när man vaknar har man 1 by kvar och 25 nukes inkommande på den.

Vi vill ha sovläge!!!

Eller åtminstonde: Jag vill ha en CO till Speeden!!
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
riktigt jävla rolig speed, hoppas på flera sånna här!:) häldre dock en månad med lägre speed :rolleyes::rolleyes:
 
Reaktionspoäng
18
Tjorvigt. Man skaffar sig säkert runt en 50 byar eller något och så sitter det två CO:s uppe dygnet runt och när man vaknar har man 1 by kvar och 25 nukes inkommande på den.

Vi vill ha sovläge!!!

Eller åtminstonde: Jag vill ha en CO till Speeden!!

man får inte ha cos på speeds och kan säga dig att vi inte satt 2pers på varje konto.
 
Reaktionspoäng
18
nej de hade vi inte keyser vet ju fan inte vad han håller på med han kunde inte ens svara på vad han bannade oss för ^^ vill ha tillbaks foppa <3
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp