Veckans...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Kan vi inte ha sådär att på rankningen så är det bl.a rank på spelare och rank på veckans anfallare och på veckan försvarare och veckans klättrare. så kan man vinna olika medaljer och ibland kanske premiumpoäng. det skulle vara väldigt kul. :D
 

DeletedUser

Guest
Du har spelat alldeles för mycket av det där dåliga spelet som börjar på T och slutar på ravian
 

DeletedUser

Guest
vinna medaljer:confused: vi är väl ändå här för att slakta och härja med lite diplomati inkastat i mitten, inte för att vinna medaljer...
 

DeletedUser

Guest
Men lägg av era gnällspikar till bakåtsträvare! :mad:

Skulle personligen tycka det var roligt om man kunde se vem som är veckans anfallare/försvarare samt veckans poängjägare;).
 

DeletedUser

Guest
isf tycker jag man borde ha med veckans snyggaste försvarare, enda som är värt nått enligt mej...

men det jag klaga på var ju hans idé om medaljer, vilket jag anser inte hör hemma här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Behöver ju inte vara medaljer, ingen aning vad travi an har för några grejer men vore kul att kunna se lite mer såna stats som man kan gå tbx och kolla på senare, kanske borde arkiveras i tw stats eller något? :p
 

DeletedUser

Guest
Har tänk lite på det här jag med.
Faktum är att det skulle vara ett jätte bra tillägg i spelet. Spelar ingen roll om det liknar T ravian enligt mig. Förstår inte vad vissa stör sig på med T ravian ändå. Om ni ogillar det, spela det inte då. Enkelt..

Men iallafall så tycker jag idén med "Veckans Rank" är en bra grej.
 

DeletedUser

Guest
isf tycker jag man borde ha med veckans snyggaste försvarare, enda som är värt nått enligt mej...

men det jag klaga på var ju hans idé om medaljer, vilket jag anser inte hör hemma här.

Det är ju det som ger en "falsk rank", tekniskt sett är det ju inte du själv som ser till att du får en fin deff OB utan dina kompisar som skickar ass till dig. Så "veckans anfallare" vore en bättre idee. Jag är dock emot ideen, speciellt medaljerna ser jag ingen vits i.
 

DeletedUser

Guest
men du jag skrev ju "snyggaste försvarare" alltså den försvarare som ser bäst ut just denna veckan, gissar på att jag eller dala kommer vinna varje gång då vi är obeskrivligt vackra ;)

nu kom det kanske fram lite tydligare att jag inte var seriös alltså....

Men iaf, om det nu är möjligt att införa en veckans anfallare/poängh*ora m.m ranklista så kan det väl vara lite kul :)
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Det finns redan en OBranking som räcker gott och väl tycker jag, vill man ha en trav!an kopia kan man ju spela det istället. Och medaljer:confused: man kanske hade gillat det när man va 11 år, men nu är man inte det så jag anser det bara larvigt.
 

DeletedUser

Guest
:mad: Men asså jag tycker det skulle vara väldigt kul.. men det är ju vad jag tycker.. + vad är Ťŗąνأąņ för något??:confused:
Men tycker inte ni det skulle vara kul??
Jag tycker man borde testa det iallafall.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
:mad: Men asså jag tycker det skulle vara väldigt kul.. men det är ju vad jag tycker.. + vad är Ťŗąνأąņ för något??:confused:
Men tycker inte ni det skulle vara kul??
Jag tycker man borde testa det iallafall.

Spela inte dum, du beskrev det så exakt och så matchande med trav!an så man märkte direkt att du hade spelat det. Sen om du vill ha dina medaljer så kan du ju spela Trav!an istället då detta är Tribal Wars och inget annat.
 

DeletedUser

Guest
går ju att se vem som plockat flest byar den senaste veckan på TW-stats, är det inte nått sånt ni vill ha?
I sånna fall fins det redan :)
 

DeletedUser

Guest
Det finns redan en OBranking som räcker gott och väl tycker jag, vill man ha en trav!an kopia kan man ju spela det istället. Och medaljer:confused: man kanske hade gillat det när man va 11 år, men nu är man inte det så jag anser det bara larvigt.

jag är 11 men jag tycker det är larvigt.
 

DeletedUser

Guest
Det finns redan en OBranking som räcker gott och väl tycker jag, vill man ha en trav!an kopia kan man ju spela det istället. Och medaljer:confused: man kanske hade gillat det när man va 11 år, men nu är man inte det så jag anser det bara larvigt.


Varför skulle medaljer vara larvigt???

Medaljer och utmärkelser används i Armen...
 

DeletedUser

Guest
Vad har armén med TW att göra( för tror du menade armén och inte armen, för det skulle ju vara rätt ologiskt)

Medaljer och utmärkelser ser jag inte nyttan med, och som Risling nämnde ser man ju redan vilka som adlat mest de senaste 7 dagarna :) (tack Risling, hade glömt bort den funktionen)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp