Vassaste stammen på värld 1?

DeletedUser

Guest
=)

Måste säga BFH lätt! Visst 18D har mycket poäng men under mina 7 månader här så har dom inte mött något imponerade motstånd, säger inte att dom inte är bäst men har som sagt inte sett dom i action!!


[G] Hade vår Helmic piskat själv..
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle nog ha sagt R.E jag också, men tänker inte nämna min egen stam..

18D har mest glidit fram medans dom andra topstammarna har krigat..
men jag får nog säga -SK- eller BFH
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
Måste säga BFH lätt! Visst 18D har mycket poäng men under mina 7 månader här så har dom inte mött något imponerade motstånd, säger inte att dom inte är bäst men har som sagt inte sett dom i action!!


[G] Hade vår Helmic piskat själv..

HIMANEN: Rösta inte på din egen stam.



och goldenmark: kan du inte skriva nåt vettigt, skriv inte alls - jag tycker detta är intressant och vill inte få tråden låst för att du ska skriva dina inlägg som ingen bryr sig om.
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att stammen jag inte vill hamna i krig med är våran allierade stam och frände som visar med jämna mellanrum att de är vassa i krigföring.

Stammen är 18D, om någon undrade.
 

DeletedUser

Guest
R.E är långt ifrån bäst just nu i mina ögon - Hade varje R.E spelare varit på backarns nivå däremot, så hade det varit synd om halva v1 just nu (en liknande tråd om spelare är nästan berättigad).

BFH (offensiv mot K99 & Rainbow som övertygar), 18D (ruggigt bra mot [G]) & SWEVIK (gjorde ''en -SK-'' mot NAOSF?) har imponerat mig mest på sistone, även om Knight gjort bra ifrån sig också.

Ja, jag hade sagt -SK- om jag ''fick'' ;)

SWEVIK är v1's joker just nu.
 

DeletedUser

Guest
Holy!

TTG leder denna stam, Hela 18D fruktar killen. Tror hela v1 fruktar TTG.

Finns de något stam som är mer fruktad än holy? (dela med poängen ^^ ) per poäng är nog holy bäst.

Nawww, så gulligt <3

Min röst hamnar på 18D och BFH, ett jävligt svårt val så båda får den helt enkelt.
BFH är riktigt grymma krigare, mycket erfarenhet, bra ledning, kan inte komma på en ända dålig sak med denna stammen!
18D har sina brister, men dom är sluga som fan, taktik och strategi på en hög nivå vilket har tagit dom till förstaplatsen där jag tror att dom stannar ett bra tag om de fortsätter som dom gjort hittills.
 

DeletedUser

Guest
Förlåt missade det i början med att inte rösta på sin egen stam! , Röstade dock inte pga det är min stam utan den enda jag känner!

Min röst går då till (hatar o skriva det) men tror NAOSF är riktigt bra från sin position nu.


Vad gäller resten av topp stammarna så säger jag inte att någon är dålig bara att jag inte sett någon av dom möta bra motstånd inu.
 

DeletedUser

Guest
Just nu rankar jag -SK- som den vassaste stammen på V1 de har ökat mycket och ökar fortfarande, Knight strax därefter med motiveringen att R.Es byar är säkert ganska desarmerade utav andra stammar och därav den fina statistiken ;) men jag tvivlar verkligen inte på deras förmåga men är tveksam om den verkligen satts på prov nu mot R.E :) rätta mig om jag har fel

Men -SK- verkar väldigt tajta och har ett fint litet bälte på kartan :)

18D mot [G] statistiken brukar inte ljuga men man kan väl knappast säga att dem behöver ligga på maxnivå för att vinna det där..
 
Reaktionspoäng
0
Just nu rankar jag -SK- som den vassaste stammen på V1 de har ökat mycket och ökar fortfarande, Knight strax därefter med motiveringen att R.Es byar är säkert ganska desarmerade utav andra stammar och därav den fina statistiken ;) men jag tvivlar verkligen inte på deras förmåga men är tveksam om den verkligen satts på prov nu mot R.E :) rätta mig om jag har fel

Rättar dig nu, deras byar är inte särskilt desarmerade. Tro det eller ej!
 

DeletedUser

Guest
Tycker verkligen R.E borde strukturerat sig bättre när de gick på -sk-. Hade kanske inte blivit såhär som det är nu. Men det är ju lätt att säga i efterhand..

Tycker endå R.E har börjat göra ett fint jobb nu när de har insett att de måste börja sammarbeta för att överleva.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
18D mot [G] statistiken brukar inte ljuga men man kan väl knappast säga att dem behöver ligga på maxnivå för att vinna det där..


Nej, maxnivå behövs inte men maxnivå behövs för att det ska bli så smärtfritt som möjligt.
Tror alla i 18D hoppats på bättre motstånd.
 

DeletedUser

Guest
BoB måste jag ju bara nämna. Både Oden-A och SoD backade ur från att gå i krig med denna lilla "obetydliga" stam. Huggen lobster och Tjabbaa rules!:D
 

DeletedUser

Guest
måste nog säga swevik, trodde inte att det skulle gå så bra som det gör mot oss, måste vara han abel som trollar som moderator. tyvärr alla NAOSF:s hatare så kmr denna trend att vända snart. :D
 

DeletedUser

Guest
måste nog säga swevik, trodde inte att det skulle gå så bra som det gör mot oss, måste vara han abel som trollar som moderator. tyvärr alla NAOSF:s hatare så kmr denna trend att vända snart. :D


håller med dig, det går nästan överaskande bra. och då har vi inte ens börjat på allvar. nu latshar vi lite och känner på er. hehe

och hurvida Abel trollar som moderator eller ej låter jag honom själv svara på.
men jag finner det ytterst troligt, denna spelare har min fulla respekt då han är mycket skicklig taktiker.
 
Topp