Vassaste stammarna

DeletedUser

Guest
Vilka är dom vassaste stammarna i sina respektive kontinenter? Vill gärna se folks tankar om alla stammar som finns.

Personligen så tycker jag det finns 3 stammar som sticker ut lite mer än resten och det är pga att dom är toppen på OB anfallare.



Våra värsta år

Leder med 100k tills 2an på OB-A. Blir inte finare än så. Få saker som är så vackert att se som när några dödar som ett gäng sinnessjuka extremister med en atombomb. Tumme upp!

Arrogant Bastards

Självklara 2an då dom är just 2a på OB-A. Leder sin kontinent rätt rejält också ser det ut som. :)

Springfield

Premade stam som är 3a på OB-A. Ser skapliga ut. Lovande framtid?



Så vad tycker ni andra? Vill gärna se era tankar. Få igång forumet lite mer hade aldrig skadat heller! ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Värsta är ju i krig med 8 stammar + DOH kan dom hålla det så är de defenitivt topp kandidaterna,

ST2 kan gå långt om de sköter sina kort rätt.

ArBa tuffar på utan motstånd och har alla möjligheter på denna värld.

DOH kör hårt på sin kontinent och om de tar ut Värsta skulle jag kunna tänka mig dom i toppen.
 

DeletedUser

Guest
Värsta är ju i krig med 8 stammar + DOH kan dom hålla det så är de defenitivt topp kandidaterna,

ST2 kan gå långt om de sköter sina kort rätt.

ArBa tuffar på utan motstånd och har alla möjligheter på denna värld.

DOH kör hårt på sin kontinent och om de tar ut Värsta skulle jag kunna tänka mig dom i toppen.


som du själv vet är över hälften av värsta av med sina trupper, fast just det. ni är ett gäng solospelare s om inte ens håller koll på varandra.

ST2 har inga väldigt bra starters(borträknat viigoo), men kan gå långt beroende på diplomatin. dock tveksamt

ArBa och DOH! är dem jag tror på, värsta kommer falla och ST2 känns inte tillräckligt starka
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Detta sker på varje värld att ett gäng stammar går ihop mot en.

Klarar dom detta har dom vunnit sin kontinent :cool:

känner igen det där på något konstigt sätt :sneaky: man ska se upp för Gangbang United... x)

Våra värsta år

Har ju sett väldigt starka ut och det ryktas om ett stort gangbang mot dessa.. eftersom jag tycker gangbang är lite små tråkigt så hejar jag på Värsta (heja heja) :awsm:

Arrogant Bastards

Härligt gäng =)

Springfield

Finns en hel del bra spelare här, även om jag visserligen inte gillar alla :p men vi får se vart det leder
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Är inte ob världens fail ? Vem vill ha ob liksom... (Långsam ob är helt ok, typ 20 sp kills etc etc)
 

DeletedUser

Guest
Beror helt på stammen och dom man möter.

Vet inte om du lirade på v7 men NiC hade ju ett hav av barbs runt sina byar pga allt köttande. Grannarna hade ju inte ens 15/15 sp/sw i deff längre än nån timme.


OnT:

Intressant detta med Värsta! går det så pass illa för dom att flera är rensade eller överdrivs det bara? Rapporter hade ej skadat...
 

DeletedUser

Guest
Beror helt på stammen och dom man möter.

Vet inte om du lirade på v7 men NiC hade ju ett hav av barbs runt sina byar pga allt köttande. Grannarna hade ju inte ens 15/15 sp/sw i deff längre än nån timme.


OnT:

Intressant detta med Värsta! går det så pass illa för dom att flera är rensade eller överdrivs det bara? Rapporter hade ej skadat...

Det överdrivs ja, men man kan inte heller neka att några av oss har blivit rensade. Man kan inte förvänta sig ett krig utan förluster, dock borde man även kolla på motståndarens sida. Vi krigar och köttar minst lika mycket, men vi går inte direkt efter och skriver (skryter) i externa.
 

DeletedUser

Guest
Stora frågan är varför ni är så pass tysta i externa? Det är det jag tänkte direkt jag hörde om detta.

Rädda att folk ska tro ni har mer hybris och att fler ska haka på? Hmm... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag har hybris, och det vet du wallin, höhöhö

Anyway så tror jag på dessa stammar.

Värsta! - Ja jag tror på dem, Vissa kommer sluta eller börja om, för vissa har drabats hårt. Men jag vet fortfarande att Värsta går vinnande ur denna gangbang tillslut, Men det det kommer sega ner våran tillväxt.

Doh! - Jadu va jag sett på folket som spelar där är det inga hardcore nicks, Men dem verkar ha bra sammanhållning må jag säga. 1 gullgris har dom! :awsm:

ArBa - Skulle tro att denna stam har sin kontinent utan fara. Ett par skickliga spelare må jag säga. Men jag skulle akta mig för wallin & zorzes där ute i rimmen, Om dom nu tänker spela seriöst, så har nog wallin fixat ihop en superstam om ett par månader.
 

DeletedUser

Guest
Stammen värsta! har haft några stora förluster.
t.ex. buck bundy blev rensad typ på 2.7k yx och 1k lc , allt skulle försvinna men anfallaren hade 24,4 otur i attacken :)
 

DeletedUser

Guest
Stora frågan är varför ni är så pass tysta i externa? Det är det jag tänkte direkt jag hörde om detta.

Rädda att folk ska tro ni har mer hybris och att fler ska haka på? Hmm... :cool:

Eller så föredrar vi att läsa och vara tysta, istället för att spama och göra det jobbigt för söta lilla Purk.
 

DeletedUser

Guest
Stammen värsta! har haft några stora förluster.
t.ex. buck bundy blev rensad typ på 2.7k yx och 1k lc , allt skulle försvinna men anfallaren hade 24,4 otur i attacken :)

Det låter riktigt jävla surt faktiskt. Jag vet av erfarenhet att sånt är värre än att få farmen bombad till noll hundra ggr, för att bygga upp trupperna är såååå segt.

Eller så föredrar vi att läsa och vara tysta, istället för att spama och göra det jobbigt för söta lilla Purk.

Med tanke på att jag vet ett par i eran stam och att dom är rätt kända för att vara allt annat än tysta på forumet (Hej purple cobra :D) så tycker jag det du skrev inte riktigt stämmer!

Önskar er dock all lycka mot gangbanget, sånt är ett rent helvete!
Edit:
Glömde skriva att ni borde se det som en komplimang att ni blir gangbangade, oftast sker det emot den bästa stammen på världen. Dvs mina stammar.. åhåhåhå. just kiddin'

@Purple Cobra: neheru, blir ingen wallin-stam, alla mina spelare har lagt av. :c
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Nä, lirade aldrig v7 (tror ja)

Kötta i början = Värdelöst.

Jodå wallin, nog vet ja hur man får folk o omlokalisera sina byar ;) Men de absolut bästa är nog trots allt o ta allt i transit, genom och spela smart. Inte många som kan det... Finns väl ett fåtal.
 

DeletedUser

Guest
Nä, lirade aldrig v7 (tror ja)

Kötta i början = Värdelöst.

Jodå wallin, nog vet ja hur man får folk o omlokalisera sina byar ;) Men de absolut bästa är nog trots allt o ta allt i transit, genom och spela smart. Inte många som kan det... Finns väl ett fåtal.

Beror ju helt på situationen. Får du spelaren att starta om så är kötten med största sannolikhet värt förlusten av trupper för du har tagit bort ännu ett hot.

Alla har olika spelstilar, våra skiljer sig åt uppenbarligen! :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Japp, våra stilar skilljer sig åt, den ena mer successful , den andra mindre *cough* din.

Jodå, offensiva spelare är värt o flytta "Relocate" Men turtles some inte farmar, bara för o kötta ob - Nope.
 

DeletedUser

Guest
Japp, våra stilar skilljer sig åt, den ena mer successful , den andra mindre *cough* din.

Jodå, offensiva spelare är värt o flytta "Relocate" Men turtles some inte farmar, bara för o kötta ob - Nope.

Haha det är gott med självförtroende. Ett nöje att tjöta med dig ibland.

Beror ju dock ut vad denna "turtlen" har i resursnivåer och hur mycket du förlorar på den s.k kötten. Du får ju tillbaka resurserna relativt snabbt om du håller personen i fråga nere med kontinuerliga köttningar som rensar bort trupperna han återbyggt.

Men det visst ju givetvis en så pro-awesome-bäst-i-världen spelare som du :rolleyes:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Haha det är gott med självförtroende. Ett nöje att tjöta med dig ibland.

Beror ju dock ut vad denna "turtlen" har i resursnivåer och hur mycket du förlorar på den s.k kötten. Du får ju tillbaka resurserna relativt snabbt om du håller personen i fråga nere med kontinuerliga köttningar som rensar bort trupperna han återbyggt.

Men det visst ju givetvis en så pro-awesome-bäst-i-världen spelare som du :rolleyes:

HöHö, jo visst är de. ;)

Jo, men du måste samtidigt räkna på förlorad inkomst över tid etc. Kan man få en annan newb o rensa åt dig, ifall du hotar han? Ja brukar anse, behöver ja LC till de så är de ej värt det.

Återbyggt? Nej tack, du har väl hört talas om de nya Super katapulterna som ger en 95% Garanti att spelaren startar om/Blir inaktiv? Köp dem, mycket bra val!

Tja, vi ska ju inte överdriva, men vafan om du säger de så. :D
 

DeletedUser

Guest
Man rensar aldrig med LC, det är ju regel ett om man ska rensa folk. Gör du det gör du fel.

Hursomhelst är detta inte tråden om hur man rensar folk bäst eller mest effektivast och det tror jag du vet om. Vi är grovt offtopic och jag hoppas Purk ej låser tråden imorgon pga detta. Vill du fortsätta så är du välkommen i PM.

Tillbaka till Värsta och deras krig emot DOH untz friends.

Updates?

Är säkert flera ur DOH som vill skriva men ej vågar pga fejknicks ingame...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Precis, Men de beror ju helt på. Sitter newben med 100 sw så >.>

Jodå du hittar mig ingame!

OT? Trodde helt ärligt ALLA trådar handlade om mig, vilken reality check detta blev. :sneaky:
 
Topp