Vassaste spelaren?

DeletedUser

Guest
Vet inte om man får skriva 2 ggr, men jag tänkte nämna Remmen i mitt första inlägg. Dock om jag inte tar miste har han slutat eller? Annars en grym spelare på rensa, skiter fullständigt i att adla ibland utan rensar istället för hela stammen.

Tänkte även nämna Remie, utan tvekan vassaste humorn på v4, ibland skrämmer han mig till och med. Mycket bra spelare när han är aktiv också men framför allt en som förgyller dagen med sina sjuka skämt på forumet och över msn. Ni ska vara avundsjuka att ni inte har en Remie i stammen ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om man får skriva 2 ggr, men jag tänkte nämna Remmen i mitt första inlägg. Dock om jag inte tar miste har han slutat eller? Annars en grym spelare på rensa, skiter fullständigt i att adla ibland utan rensar istället för hela stammen.

Tänkte även nämna Remie, utan tvekan vassaste humorn på v4, ibland skrämmer han mig till och med. Mycket bra spelare när han är aktiv också men framför allt en som förgyller dagen med sina sjuka skämt på forumet och över msn. Ni ska vara avundsjuka att ni inte har en Remie i stammen ;)

Jo, tyvärr har han det. Men det lirar en annan duktig spelare på hans konto nu! :)

Vi har afrot och bali, så vi behöver ingen Remie ;)
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
hellraiser II anser jag är bästa spelaren överlag 3:a på OBA och 4:a på OBD ingen som är när av att var såpass bra på bägge. Vist är Tool bäst deffensivt och Mergatroid bäst offensivt men ingen av dom glänser i motsatsen.
 

DeletedUser

Guest
sant :)
Jag har alltid varit förundrad över hur stark OD Hellraiser har haft i den här världen.
 

DeletedUser

Guest
I min värld får nog någon i Ecalos ta hem priset
Men samtidigt skulle jag vilja säga att hasse99(?) är klart sämsta internadlaren
Grattis till det!
 

DeletedUser

Guest
Vi pratar om vassaste spelaren, inte vassaste mannen eller kvinnan.
De spelare som gjort intryck på dem som sitter och är aktiva på forumet.

*(redan lagt min röst)

Förstod de men eftersom de bara är manliga spelare(om jag inte är helt ute och cyklar) som folk skrivit så hade de varit roligt att veta vilken kvinnlig spelare folk anser är bäst....
 

DeletedUser

Guest
En jävligt vass kvinna (flicka?) är iaf Yster. Rolig, aktiv och glad. Har alltid tid för att ta ett vak och är allmänt en grym teamplayer
 

DeletedUser

Guest
hellraiser II anser jag är bästa spelaren överlag 3:a på OBA och 4:a på OBD ingen som är när av att var såpass bra på bägge. Vist är Tool bäst deffensivt och Mergatroid bäst offensivt men ingen av dom glänser i motsatsen.

Det är lite svårt att glänsa defensivt om man som Mergatroid aldrig blir anfallen. Eller så kan man säga att han är så ohyggligt bra att hans blotta närvaro avskräcker folk från att anfalla honom vilket då borde ranka honom som en försvarets mästare, allt enligt teorin att anfall är bästa försvar... :)

Efter att ha spelat med Mergatroid på V2 där han var under konstant press från den vid den tidpunkten V2:s största stam kan jag bara säga att han då visade sig vara en utmärkt defensivspelare väl i nivå med sina offensiva kvaliteter.
 

DeletedUser

Guest
Måste bara påpeka att innan tool gjorde om allt sitt off till def för att sedan vänta på alla anfall från Ecalos så var hans 12 mille(?) en poäng som gott placerade honom i alla fall på topp 15 om inte högre än så
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tool är ju fortfarande en bra anfallare och det var ju han som inledde världen mest aggressivt. Mergatroids meriter från v2 har jag också redan läst om men Tool försvarade sig bäst i den här världen vilket den här tråden handlar om!? :p
 

DeletedUser

Guest
Vassaste kvinna på v4 är självklart Emlt..:D

Puss Puss älsklingen haha ;););)
 
Topp