Vassaste spelaren?

DeletedUser

Guest
jag tycker att det är -=Mansson=- och Krulle
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vassasate spelaren måste vara Rommel. Inget stoppar honom när han vill något.
 

DeletedUser

Guest
Är det inte självklart?

Natchiown

Ställer alltid upp för sin stam, deltar i operationer och är ypperligt aktiv, finns det mer att säga?
 

DeletedUser

Guest
Det är ju klart att det är Natchiown! en av dom mest lojalaste spelarna ja känner..
 

DeletedUser

Guest
Vissa har ju valt att fjäska för ledaren så varför inte:

Kendara

Helt klart, den bästa/vassaste ledaren/skaparen av ST!:D
*Extra credd*xD
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vissa har ju valt att fjäska för ledaren så varför inte:

Kendara

Helt klart, den bästa/vassaste ledaren/skaparen av ST!:D
*Extra credd*xD

Kendara är riktigt duktig men tror du kendara kunnat komma så långt om det inte vore för vissa trevliga kontakter kendara har ;)
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Kendara är riktigt duktig men tror du kendara kunnat komma så långt om det inte vore för vissa trevliga kontakter kendara har ;)

Detsamma kan nog säga om de flesta som nämnts i tråden. Bra stammar och duktiga medspelare är en större faktor till framgång än mängden dåliga spelare runt om sig.

Kendara har ett klokt huvud vilandes på axlarna och spelar smart, taktiskt och framgångsrikt. Att han inte är större beror nog främst på valet av stam än något annat, och han är definitivt värd mer än en omnämning i den här tråden.
 

DeletedUser

Guest
Kendara är riktigt duktig men tror du kendara kunnat komma så långt om det inte vore för vissa trevliga kontakter kendara har ;)

ööö??? vem menar du nu... ;)

jorrå, brorsan är duktig men man ska inte glömma bort vem det är som lärt honom att spela detta underbara spel... :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag tror jag syfftade på dig och mig(mest dig men jag har hjälpt lite i varjefall) :p

du har nog dragit ditt strå till stacken... ;)

Han är riktigt vass, vet när vi spelade v.3 hade han ett ganska stort rykte om sig...
Bara han håller i och inte tröttnar så kan han bli en av dom största här.
----------------------------------------------------------------------

Själv skulle jag nog säga att Lolao är den vassaste spelaren här i v.1
En kvinnas list.... :D
 
Topp