Vassaste liraren i v2

DeletedUser

Guest
ja, de ser väl inte så ljust ut i k47/48 nu när DO gick på också. i vilket fall så ska jag se till så alla mina byar blir så dyra som möjligt.. sen ska väl ni i KOL gå på oss snart med? men de blir väl förmodligen på vår hemmaplan, känns något tryggare där :D

Vi har inte tid att kriga längre,så mycket annat att göra.
Skickar våra adelståg så illa så att det är mer att göra defensivt när vi internadlar än när vi krigar.
 

DeletedUser

Guest
Vi har inte tid att kriga längre,så mycket annat att göra.
Skickar våra adelståg så illa så att det är mer att göra defensivt när vi internadlar än när vi krigar.

Vi kan ju gör det lite mer spännande och skicka lite "superstrategiska och förvillande adelståg med spejare" för att se om vi kan lura Bengt... Ha ha ha ha !!!
Vi har ju fått lära oss real bad ass tactics av Bengt här på forumet :D
 

DeletedUser

Guest
Vi kan ju gör det lite mer spännande och skicka lite "superstrategiska och förvillande adelståg med spejare" för att se om vi kan lura Bengt... Ha ha ha ha !!!
Vi har ju fått lära oss real bad ass tactics av Bengt här på forumet :D

Det bästa med det hela är att du fortsätter skämma ut dig på forumet. Kan vara dags att inse att det faktiskt finns folk som kan spela, som det kan vara värt att göra det svårare för. Även om du inte tillhör den skaran så vet man inte det fören man försökt, vilket var precis vad Bringt gjorde och tror de fått svar flera gånger om. Du behöver nog inte oroa dig för fler adelsfakes.
 

DeletedUser

Guest
Det bästa med det hela är att du fortsätter skämma ut dig på forumet. Kan vara dags att inse att det faktiskt finns folk som kan spela, som det kan vara värt att göra det svårare för. Även om du inte tillhör den skaran så vet man inte det fören man försökt, vilket var precis vad Bringt gjorde och tror de fått svar flera gånger om. Du behöver nog inte oroa dig för fler adelsfakes.

Ja du och du verkar ha köpt det också :) Gratulera dribblaren!

Vi får väl se ....
 

DeletedUser

Guest
jag tycker lordmart lätt är den bästa spelaren på v2! det är ju bara att kolla på hans super dissar så förstår man att den killen kan lira
 

DeletedUser

Guest
Erhm... Bra spelare i v2? :S

Edit: Inte för att vara elak.... Men v2 har inte så många bra spelare... Det är dock ganska hög nivå på världen... Världen har hållit på så länge att de bästa slutat och sämsta blivit noblade.....
 

DeletedUser

Guest
Erhm... Bra spelare i v2? :S

Edit: Inte för att vara elak.... Men v2 har inte så många bra spelare... Det är dock ganska hög nivå på världen... Världen har hållit på så länge att de bästa slutat och sämsta blivit noblade.....

Vilka är de bästa som slutat? Möjligtvis Dante och några andra legender, men mycket mer än så är det inte. Kollar du på andra världar så har lika många som du kallar "bra", om inte fler, slutat där också.
 

DeletedUser

Guest
Erhm... Bra spelare i v2? :S

Edit: Inte för att vara elak.... Men v2 har inte så många bra spelare... Det är dock ganska hög nivå på världen... Världen har hållit på så länge att de bästa slutat och sämsta blivit noblade.....

Blir svårt att definiera "inte så många" tror jag lol... Finns en hel hög bra spelare här och även sämre spelare. Som på alla andra världar. Att försöka dilla skit om någon viss värld är bara onödigt, situationen är densamma eller snarlik på alla världar.
 

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Blir svårt att definiera "inte så många" tror jag lol... Finns en hel hög bra spelare här och även sämre spelare. Som på alla andra världar. Att försöka dilla skit om någon viss värld är bara onödigt, situationen är densamma eller snarlik på alla världar.


Instämmer och måste tilläga att det borde vara mycket svårare att använda nivåer i smedjan än utan :D
 
Topp