Vassaste liraren i v2

DeletedUser

Guest
såg o stal från v1´s forum :)

Vem tycker ni är den vassaste liraren i v2?, helst nån utanför er egen stam och håll tjaffset borta från tråden tack.
En fin motivering gör alla glada!


¤Keyser- trevlig, gullig, farlig, köttare, och alldeles alldeles underbar ;) en kille man helst inte vill ha mot sig, men skulle det vara så att man får äran att fightas med honom så är han väldigt trevlig att samtala med :)

¤Andreapirlo- börjar bli rätt vass på forumet nu, och IG är han desto vassare, väldigt trevlig att samtala med en stund...
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kungben, hans OB säger allt:)

Urrskogen, mycket vass spelare:D
 

DeletedUser

Guest
¤Andreapirlo- börjar bli rätt vass på forumet nu, och IG är han desto vassare, väldigt trevlig att samtala med en stund...

Tack för den men jag har ju inte gjort mycket på v2 på någon månad nu :p Tråkigt med ca 80h+ till fronten. :(

Finns många som är vassa. Men jag skulle vilja säga att den som känns mest vass just nu är Keyser, samma anledningar som Nalle.
 

DeletedUser

Guest
kom igen nu, lite mer än endast namnet kan ni väl komma med?? lite motiveringar tack!! :)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker bara Hoaa värkar vara en jävligt trevlig person som växer bra=)
 

DeletedUser

Guest
Förstår egentligen inte vad jag gör på listan. Tycker verkligen inte att jag förtjänar det. Men det är härligt att ligga där uppe, precis under Keyser :p:D

Harryboey är en kille jag gillar. Han slaktar på bra när och där det behövs. Jagat bort massa små TKOTRT yngligar. Hade man fått välja att INTE ligga brevid någon fiende hade jag valt honom. Vill inte anfalla någon så rolig med en kombination av skicklighet.

LIMPANSSON är jag också lite impad av, att han inte gett upp utan fortsätter lira tycker jag är kul :) Tycker att han skötte sig utmärkt bra när vi skickade en offensiv på honom. Lite tyst när man skickar PM bara (nej, inte för att kolla om han är vaken ^^)

Jag väljer bara mellan fiender.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Får väl säga Nallekalle och Dala :D (eftersom man inte ska ta folk från egen stam?)

Alltid bra, med och motgångar, kämpar på som om det var sista dagen dom levde ffs ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoaa förmodligen, han ligger i top på v2 och v3 :) Sen finns det så många andra bra lirare på v2 men det blir svårt att räkna upp dom alla ;)
 

DeletedUser

Guest
Pff jag spelar ju som om någon skulle gå 1v1 emot mig:O?

haha nej men ic3princ3 helt klart, koll på precis allt som händer och spelaren som ingen kan ta själv. absolut helt klart vassast i v2 trots sina poäng, alla måste helt klart hålla med.

sen bästa ledaren är självklart noskillz vår egen ledare, ingen kommentar behövs ens där
 

DeletedUser

Guest
Tror att vi är många från K¤O¤L som är väldigt imponerade över det motstånd som Smoking gjorde,absolut den som gjort störst intryck som fiende.
Sen har vi ju inte haft så många fiender så det finns inte så många andra än MR att välja från.
 

DeletedUser

Guest
såg o stal från v1´s forum :)

¤Keyser- trevlig, gullig, farlig, köttare, och alldeles alldeles underbar ;) en kille man helst inte vill ha mot sig, men skulle det vara så att man får äran att fightas med honom så är han väldigt trevlig att samtala med :)

Skrattar.. jag är ju snäll :rolleyes:

Har ju varit relativ lugn med mina attacker...haha..

Vassaste liraren i V2, svårt val: kungben när han var som aktivast eller frajda när han är på humör *hehe*

Roligaste o trevligaste för du nallekalle *haha*
 

DeletedUser

Guest
Vassaste spelaren, Smokin

Finns ingen jag mött som kommer i närheten av honom när det handlade om att deffa
 

ic3princ3

Medlem
Reaktionspoäng
0
alla som jag har mött i v2 har inte imponerat något alls på mej.. de flesta av dom hade jag lätt kunnat ge en noobstämpel.. och i dagens läge e de ruskigt inaktivt i v2.. jag har knappt plockat nårra byar under veckan o ligger rankad 3a som vinnare på övertagna byar under 7 dygn.. så någon vass lirare finns de inte i mina ögon för tillfället i v2. men de har funnits.. jag kan fortfarande inte säga nått då man bara hört lite om andra spelare sen innan, varken spelat med eller mot någon riktigt vass spelare.. hoppas v2 stängs ner snart, riktigt tråkig värld har de blivit..
 

DeletedUser

Guest
Tycker du det ic3, tycker själv det är en väldigt intressant värld och den jag uppskattar mest, sen finns det ju massor av bra lirare, kan ju inte stirra dej blind på hur snabbt man adlar och växer...
 

DeletedUser

Guest
Tycker du det ic3, tycker själv det är en väldigt intressant värld och den jag uppskattar mest, sen finns det ju massor av bra lirare, kan ju inte stirra dej blind på hur snabbt man adlar och växer...

Jo då! Själv har jag stött på samtliga spelare i V2. Jag har duellerat samtliga spelare och kommit fram till att jag är långt över alla andras nivå. Sen är ju aktiviteten inte så värst hög heller, varken när det gäller adlande eller spelande. Jag verkar vara den enda som spelar 19 timmar per dygn och anstränger mig knappt men hamnar ändå högt upp på adlingslistan för v2. Sjukt? Ne, här saknas det skicklighet, men även erfarenhet. Tro mig, jag vet. Jag har sammanställt ett register på samtliga spelare på V2 och dess historik.

Vad säger du nu då, LILLA KEXMAKARE?
 

DeletedUser

Guest
Jo då! Själv har jag stött på samtliga spelare i V2. Jag har duellerat samtliga spelare och kommit fram till att jag är långt över alla andras nivå. Sen är ju aktiviteten inte så värst hög heller, varken när det gäller adlande eller spelande. Jag verkar vara den enda som spelar 19 timmar per dygn och anstränger mig knappt men hamnar ändå högt upp på adlingslistan för v2. Sjukt? Ne, här saknas det skicklighet, men även erfarenhet. Tro mig, jag vet. Jag har sammanställt ett register på samtliga spelare på V2 och dess historik.

Vad säger du nu då, LILLA KEXMAKARE?

Du skrämmer mej, please make him stop! :(
 

DeletedUser

Guest
Enda spelaren som bjudit mig på motstånd än så länge är basseb, trots min slarvighet så visade han mig ändå att han kunde ducka anfall och pricka mina adlar på ett skickligt sätt. Inte nog med det så sitter han uppe hela nätterna och hoppar över nattsömnen för att hinna med att ducka alla mina anfall, trevlig prick.

Men bara så att du vet, jag är inte klar med dig ;)
 
Topp