Varning för denna sida

DeletedUser

Guest
Så allvarligt är det väl inte om man nu inte är helt dum, Men iallafall;

En spelare har spridit ett budskap som lyder att om man går ut på tribalwarsfusk.dinstudio.se och skriver in sitt användarnamn samt lösenord så får man sedan 5000 gratis resurser varje dag.

En av mina medlemmar testade att skapa ett nytt konto och sedan göra som han ville. Kontot blev förstås hackat.

Jag vill inte nämna namn utan låter admins som jag rapporterat detta till sköta det.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
bra att du LÄNKAR till sidan också. Hoppas du får en varning för det :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så allvarligt är det väl inte om man nu inte är helt dum, Men iallafall;

En spelare har spridit ett budskap som lyder att om man går ut på http://www.tribalwarsfusk.dinstudio.se/ och skriver in sitt användarnamn samt lösenord så får man sedan 5000 gratis resurser varje dag.

En av mina medlemmar testade att skapa ett nytt konto och sedan göra som han ville. Kontot blev förstås hackat.

Jag vill inte nämna namn utan låter admins som jag rapporterat detta till sköta det.

kontot blev inte hackat, han blev bara av med det.

Snälla lär er förstå skillnaden.
Ungefär som när Centern satt o sa att hans konto blev hackat, ingen jävel har någonsin fått sitt TW konto hackat.
Kanske bruteforceat, eller att de fick ditt pass med en trojan, fast fasen heller att det har hackats.

De där är en PHISHING sida.
Kontot blev phishat.
 

DeletedUser

Guest
kontot blev inte hackat, han blev bara av med det.

Snälla lär er förstå skillnaden.
Ungefär som när Centern satt o sa att hans konto blev hackat, ingen jävel har någonsin fått sitt TW konto hackat.
Kanske bruteforceat, eller att de fick ditt pass med en trojan, fast fasen heller att det har hackats.

De där är en PHISHING sida.
Kontot blev phishat.

Alla är inte lika smarta som dig ^^. Brukar använda ordet "hackat" när jag menar "blev av med konto". Men du har rätt det är fel ord.
 

DeletedUser

Guest
jag har iaf snart IP't på idioten.

Skrev ju in mitt användarnamn med fel pass (duh?) så får man snart se vilken misslyckad inloggning man har.

Sen blir det IP't skickat till Nino för en sexig ban.
 

DeletedUser

Guest
jag har iaf snart IP't på idioten.

Skrev ju in mitt användarnamn med fel pass (duh?) så får man snart se vilken misslyckad inloggning man har.

Sen blir det IP't skickat till Nino för en sexig ban.

Lysande :) Hade tänkt göra samma sak. Att folk kan gå på sådant ^^
 
Topp