Varför v15 kommer bli bland .se's hetaste världar

DeletedUser

Guest
Varför v15 kommer bli bland .se's hetaste världar

1. Viskades i mitt öra att Ninjorna skulle köra
- Blir alltså en väldigt fartfylld värld om Ninjorna bestämmer sig för att köra
Sidenote: Ska de starta?

2. Enligt mina uppgifter ska Danneboy spela v15
- Med eller utan stam, första gången jag ser han på allmäna forumet på månader, just idag när v15 startar ser jag han)
- Finns nog inga .se världar som har lika mycket pajkastning när Danneboy deltar i forumet

3. Intensivt spelande (50miljoner i 2 veckor, med 1.8 värld)
- Kommer bli sjukligt mycket småkrig och mycket mer intensivt spelande

4. Alla vill ha en bit av kakan
- De som inte har tid eller lust att slänga 3-4 år på en värld får nu chansen på v15 att köra intensivt i 1-2 år istället.

5. Många pre-mades
- Många olika slags pre-mades, som as we speak leker kungar allihoppa och bestämmer startpositoner.

Trådens syfte: Diskutera & kommentera ovanstående punkter (om ni har andra punkter som gör v15 till .se's sämsta värld eller bästa värld, lägg då gärna till det i ditt svar)

Med Vänliga Hälsningar
Zen/Rok
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inställningar som lockar många leder till många intressanta premades. Danneboy är som en extra krydda till en värld då oerhört många verkar rädda för honom och måste trycka ner han verbalt då de flesta ej klarar av det ingame. Vet åtminstone 4 riktigt bra premades som ska starta + ett antal som kan ha potential .. (y)

Ninjorna? :)

Ska bli en intressant värld :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag vill inte se ens en mikroskopisk paj i den här tråden. Keep it clean och utan påhopp, så vi kan ha tråden kvar öppen!
 

DeletedUser

Guest
The Norwegians are here:cool:

You won WM-gold? LUCKY

1. Känner igen dem från en värld men minns inte så mycket.

2. I don't care

3. Tror det kommer bli som du säger småkrig och kanske några gangbangs.

4. v15 = Nice

5. Finns rätt så många premades samt massinvite stammar men vi får se.

Jag tycker att denna världen passar dem som inte har så mycket tid för t.ex v3 har ju pågått rätt så länge men v15 kommer ju att pågå i något år sen är det slut och jag tror folk som inte har så jättemycket tid tycker om detta.
 

DeletedUser

Guest
kan knappast finnas massinvite med 30 per stam. Eller som t.ex 80-100 medlemmar per stam
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
klart det kan, NÅGON kommer förmodligen löra likadant, fast ännu fler systerstammar, Nämner inga namn.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Varför v15 kommer bli bland .se's hetaste världar ?

Fordi at vi nordmennene er med! :D
 

Ostehövel

New Member
Reaktionspoäng
0
Beklager cocky normenn. De er litt spesielle. Men hvis du først blir kjent med de, så er de faktisk greie. Alså her og her...
*Ostehövel slap 'em*

- Ostehövel
 

DeletedUser

Guest
Din stam är ju bara 16 medlemmar, fixa 14 till ;)

Du har rätt om att om dem är bra så kan man ha 30 men vad händer om t.ex någon man känner vill joina?

Och hur kan du vara så säker på att vi är 16? Kan säga att det inte stämmer iaf
 
Topp