varför inte ni med

DeletedUser

Guest
The Legion Of Coca Cola förklarar här med krig mot C.C

vi ställde upp och gick in på er (C.C) sida när llllll höll på att förgöra er.

Ni tackade oss dels genom att sluta attacker dom, ge bort era byar, och ny har spelare hos er brutit ut och startat krig mot oss.

Till råga på allt finns det ett konto i norr hos er som hjälpler lllll adla spelare.

Därför anser vi inte att ni ska skonas nu utan vi drar er ned med oss.

Mvh Colas Ledning
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
C.C har aldrig varit allians med oss, de har alltid bara haft en IAP, även om vi har försökt att förklara detta flera gånger så moderater och dylikt påstått det tyvärr!

Mvh Colas Ledning
 

DeletedUser

Guest
Då kan man ju undra varför dom inte är med?

kan det vara att dom är less på att springa cola stammens ärenden?
kan det vara att IIIII gav dom för stort motstånd och att dom lessnade därför?
Kan dom vara less på att cola värvar spelare från c.c?
Kan deras ledning vara less på spelarna för dom satsar för lite tid i denna värld?

Frågorna är många, svaren säker oxo.
 

DeletedUser

Guest
Men om ni inte var allierade varför delade ni adelsplanerare för och varför gav ni order om hur de skulle attackera ock så vidare på erat gemensamma forum? Kanske ni gör så med flera stammar iofs?

Var ju förövrigt ni som bröt alliansen med CCeftersom "de inte gjorde som ni sa att de skulle göra".
 

DeletedUser

Guest
C.C har aldrig varit allians med oss, de har alltid bara haft en IAP, även om vi har försökt att förklara detta flera gånger så moderater och dylikt påstått det tyvärr!

Mvh Colas Ledning

Det var alltså därför ni hade delade forum och koordinerade anfall tillsammans, givetvis!
 

DeletedUser

Guest
Vi hade en gemsam fiende och då kan det vara bra att försöka göra något gemensamt tillsammans. Som sagt C.C har bara förlorat byar till llll så det har ändå inte varit till någon stor hjälp, men som sagt en allians har aldrig funnits men vi vet att ni llll spelare försöker låta som vi har haft det…

Mvh Cola ledning
 

DeletedUser

Guest
Vi hade en gemsam fiende och då kan det vara bra att försöka göra något gemensamt tillsammans. Som sagt C.C har bara förlorat byar till llll så det har ändå inte varit till någon stor hjälp, men som sagt en allians har aldrig funnits men vi vet att ni llll spelare försöker låta som vi har haft det…

Mvh Cola ledning

det är nog så oxå....
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Då kan man ju undra varför dom inte är med?

kan det vara att dom är less på att springa cola stammens ärenden?
kan det vara att IIIII gav dom för stort motstånd och att dom lessnade därför?
Kan dom vara less på att cola värvar spelare från c.c?
Kan deras ledning vara less på spelarna för dom satsar för lite tid i denna värld?

Frågorna är många, svaren säker oxo.

1. Delvis
2. Helt rätt
3. Nej det var vi i ledningen som när vi slutade sa att de som ville spela seriöst och förtjänade att fortsätta skulle söka sig till cola.
4. De satsade inte för lite tid, de var egoister som inte hjälpte till.

Men om ni inte var allierade varför delade ni adelsplanerare för och varför gav ni order om hur de skulle attackera ock så vidare på erat gemensamma forum? Kanske ni gör så med flera stammar iofs?

Var ju förövrigt ni som bröt alliansen med CCeftersom "de inte gjorde som ni sa att de skulle göra".

För det var ingen allians, det var ett samarbete. Men det sista har du ju iofs rätt i, bortsett från att du sa alliansen.

Såhär ser det ut där jag sa att jag skulle lämna, sitter via ett k.ö acc så jag kan se forumet:

Engagemang..
Sida: >1<
(Grundare, får ej ge ut namn?) den 13.01.2011 kl 23:57 Citera
Hejsan!

Helt ärligt så är jag rätt less på att leda den här djävla bunten. Tio pers av er skriver faktiskt i forumet och försöker komma med idéer och hjälper till i kriget. Tio pers av er bevisar er vara den standarden som vi söker, och jag är jävligt trött på att se det här ruttna engagemanget. Det är skämmigt att se på helt ärligt. Ni åker på ett jävla bananskal genom den här världen och inget annat, riktigt irriterande att behöva göra allting här. Våra bättre spelare har t o m vett att lämna den här stammen. Jag ska inte ljuga och säga att det inte slagit mig heller, för det har det gjort.

Våra riktigt duktiga spelare har dött i kriget för att ni era jävla idioter inte har satt hårt mot hårt, utan för att ni suttit hemma i era byar och inte gjort ett piss för andra.

Sök er till en annan stam ifall ni inte ska hjälpa till.

Mvh en JÄVLIGT trött Jarl

Swe-ca (jag) den 14.01.2011 kl 07:48 Citera
Helt rätt!

*** den 14.01.2011 kl 10:39 Citera
Det är så sant

****** den 14.01.2011 kl 14:48 Citera
vi kommer bli mosade utan en merge med cola eller liknande. dock skall självklart inte alla gå över, bara vi som faktiskt kämpar för överlevnad.

dem andra kan juh få sitta kvar i den ruttnande tunnan av inaktivitet så stänger vi locket åt dem. :p

***** den 14.01.2011 kl 22:34 Citera
jag håller me vad ni snackar om... det e jävligt synd att inte alla hjälper till.

*** (Påkommen spion från llllll) den 15.01.2011 kl 21:04 Citera
Jag har varit borta ett tag, ska vi merga med cola?
tror inte det är en så bra idé faktist..

*** den 15.01.2011 kl 22:40 Citera
Vad snackar du om?
Xensers inlägg var nog mer en blandning mellan skämt och vilja än sanning

*** (spionen igen..) den 16.01.2011 kl 09:54 Citera
hur skulle jag veta det? :p

***** den 16.01.2011 kl 11:12 Citera
Nja, sry var inte på det optimalaste humöret, ber om ursäkt :p

*** (spion) den 16.01.2011 kl 12:06 Citera
hehe det är lugnt ;)

******* (Är jag k.ö åt) den 16.01.2011 kl 13:34 Citera Redigera Ta bort
Hej, crille här som k.ö via detta konto.

Jag har bestämt mig för att inte gå med igen, som ni alla vet ligger jag jäkligt långtbort och stammen faller ihop. Stammen brann i början även om vissa medlemmar var blött virke. När llllll-kriget startade slutade stammen och brinna och vi blev en liten hög med glöd. Nu när Jarl blivit mer och mer inaktiv har även glöden slocknat och de få spelare som verkligen vill spela vidare bör kolla upp med jarl via PM om framtidsplanerna. Resten av er, ni som inte hjälper alltså, kan sitta och ruttna i denna sketna hög med aska så hoppas jag llllll agerar som en stark vind och blåser er ut från denna värld. Ingen stam förtjänar ert oengagemang (speciellt inte Jarl) och det är pga er som jag lämnar och som stammen kollapsar, detta trots otaliga försök från ledningen att få hyfs på er. Notera att allt detta händer trots att vi haft höga krav på ansökningar så det är ganska tydligt att de flesta ljuger i sin ansökan, något jag ska komma ihåg om jag ser era användarnamn i framtiden.

Tack för mig, må jag aldrig behöva spelare med er oengagerade igen.

MVH
Swe-ca
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Sen hjälpte det inte direkt att llllll var på oss i en dryg månad innan Cola "ställde upp"...

Det är då man får visa vad man går för :D

Ni i C.C flertalet, bland jag visste att ett krig mellan Cola och er skulle bli av om ni inte skulle bidra och vissa framfötterna mer, chanserna fanns att lyckas, handen var där men ingen greppade den :thinking:

Ni eller vi får lycka till med allt krigande :)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det är då man får visa vad man går för :D

Ni i C.C flertalet, bland jag visste att ett krig mellan Cola och er skulle bli av om ni inte skulle bidra och vissa framfötterna mer, chanserna fanns att lyckas, handen var där men ingen greppade den :thinking:

Ni eller vi får lycka till med allt krigande :)

Jupp och ledningen var utan tvekan handen. Men nog om detta nu, tror knappast det kommer apela någon roll då c.c inte har nån chans.
 
Topp