Varför inte de gamla smaylisarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag anser att om man inte gillar de nya smileysarna så får man väl skita i att använda dem då. Det är inget som förstör ens liv direkt, utan snarare en teknikalitet som man inte gillar så mycket.
Att sedan slänga in andra smileysar med img-tagg är väl det andra alternativet.

Orka bråka om det här liksom.
 

DeletedUser

Guest
Jag anser att om man inte gillar de nya smileysarna så får man väl skita i att använda dem då. Det är inget som förstör ens liv direkt, utan snarare en teknikalitet som man inte gillar så mycket.
Att sedan slänga in andra smileysar med img-tagg är väl det andra alternativet.

Orka bråka om det här liksom.

vi får väll bråka

man borde få blocka allt som har med smaylisarna att göra tycker de nya är grymt jobbiga för mina ögon (jag har glasögon och stora synfel)
 

DeletedUser

Guest
kan man inte få välja sett stör väll ingen utom någon av er


eller kommer vi bara få gå med på det här

Om man står och väljer mellan två olika så är vi återigen på en punkt jag redan svarat på, man får en stor salig blandning och allting ser bara konstigt ut, eftersom hela syftet med ett set försvinner.
 

DeletedUser

Guest
Om man står och väljer mellan två olika så är vi återigen på en punkt jag redan svarat på, man får en stor salig blandning och allting ser bara konstigt ut, eftersom hela syftet med ett set försvinner.

jag menar det är ju samma koder borde de inte kunna vara en inställning där man får välja som på forumet det gamla <33 eller det nya
 

DeletedUser

Guest
jag menar det är ju samma koder borde de inte kunna vara en inställning där man får välja som på forumet det gamla <33 eller det nya

Det är enklare att ändra utseendet på forumet än att ändra bara smileysarna till de olika delarna, för att ha gamla designen kvar så har vi sparat alla stilmallar från det förra forumet och där kan ni göra ett val, för att påverka smileysarna beroende på stilmall så måste vi in och ändra så att vi har 2 olika stilmallar för dom med, vilket tyvärr blir för mycket jobb.

Som mudde sagt upprepade gånger: "Om man står och väljer mellan två olika så är vi återigen på en punkt jag redan svarat på, man får en stor salig blandning och allting ser bara konstigt ut, eftersom hela syftet med ett set försvinner."
 

DeletedUser

Guest
http://websmileys.com/cool.htm

Där kan man bara trycka på en smile så får ni IMG kod högst upp, klistra in den här och den kommer med. Tex -->
044.gif
<--

Så den där kan ni använda om ni känner att ni saknar någon :)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp