Varför inte de gamla smaylisarna

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
varför kan vi inte ha de gamla också


vi fick ju inget svar i den andra den låstes bara
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
De gamla var klart mycket snyggare och lättare att använda/tydligare!
 

DeletedUser

Guest
Vi har under en tid funderat på att skaffa en ny uppsättning smileys på forumet, så det var en extra morot att få det gjort nu när det kom upp som förslag på forumet.

Att det sedan finns vissa som vill ha kvar det gamla är ofrånkomligt. Det är olyckligt, men oundvikligt. Det är alltid någon som hellre vill ha det gamla, men vi måste se till hela communityn, och inte bara ett fåtal enskilda spelare.

Och som svar på varför vi inte kan ha kvar de gamla samtidigt så är det helt enkelt för att vi inte kan ha hur många som helst, och då valde vi de nuvarande.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vi har under en tid funderat på att skaffa en ny uppsättning smileys på forumet, så det var en extra morot att få det gjort nu när det kom upp som förslag på forumet.

Att det sedan finns vissa som vill ha kvar det gamla är ofrånkomligt. Det är olyckligt, men oundvikligt. Det är alltid någon som hellre vill ha det gamla, men vi måste se till hela communityn, och inte bara ett fåtal enskilda spelare.

Och som svar på varför vi inte kan ha kvar de gamla samtidigt så är det helt enkelt för att vi inte kan ha hur många som helst, och då valde vi de nuvarande.

Hur kommer det då sig att .net forumet kan ha så pass stort utbud smilysar då?
 

DeletedUser

Guest
Vi har under en tid funderat på att skaffa en ny uppsättning smileys på forumet, så det var en extra morot att få det gjort nu när det kom upp som förslag på forumet.

Att det sedan finns vissa som vill ha kvar det gamla är ofrånkomligt. Det är olyckligt, men oundvikligt. Det är alltid någon som hellre vill ha det gamla, men vi måste se till hela communityn, och inte bara ett fåtal enskilda spelare.

Och som svar på varför vi inte kan ha kvar de gamla samtidigt så är det helt enkelt för att vi inte kan ha hur många som helst, och då valde vi de nuvarande.

i tråden som folk kom med förslaget var det runt 5 pers jag störs av de här smaylisarna

går det att ta bort smaylisarna för varje person för det här cykar mig bara
 

DeletedUser

Guest
Hur kommer det då sig att .net forumet kan ha så pass stort utbud smilysar då?

Det kan inte jag svara för, men vi vill ha ett utbud som går inom ett specifikt "tema". Alltså en serie smileys som hör ihop, ett "set", som Gaffel uttryckte det. Vad de väljer att göra och inte göra på .net får de stå för själva ;)

i tråden som folk kom med förslaget var det runt 5 pers jag störs av de här smaylisarna

går det att ta bort smaylisarna för varje person för det här cykar mig bara

Ja, men som jag skrev förut: Vi har under en tid funderat på att skaffa en ny uppsättning smileys på forumet, så det var en extra morot att få det gjort nu när det kom upp som förslag på forumet.

Det här har legat på vår to do-list ett tag, och nu fick vi helt enkelt det gjort.
 

DeletedUser

Guest
För att vi vill ha ett genomgående tema på forumet. Har vi två set blir det inte ett genomgående tema, och det kommer dessutom komma mer och mer önskemål om tillägg osv, till slut blir det bara en massa random smileys, och då får vi börja om från början igen.

Nej, vi kör på ett tema. Simpelt, snyggt & fullt tillräckligt.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
För att vi vill ha ett genomgående tema på forumet. Har vi två set blir det inte ett genomgående tema, och det kommer dessutom komma mer och mer önskemål om tillägg osv, till slut blir det bara en massa random smileys, och då får vi börja om från början igen.

Nej, vi kör på ett tema. Simpelt, snyggt & fullt tillräckligt.

Får man då fråga varför ni valde detta sett och inte de första settet som bestod utav 15 smilysar? Då de imo bestod utav snyggare o mer stilrena än vad dessa som används nu.
 

DeletedUser

Guest
Får man då fråga varför ni valde detta sett och inte de första settet som bestod utav 15 smilysar? Då de imo bestod utav snyggare o mer stilrena än vad dessa som används nu.

instämmer de här är kladdiga och några kommer jag inte använda de gamla använde iallafall jag flitigt sen så att folk vill ha såna här så kan man ju sätta in med en img länk
 

DeletedUser

Guest
Får man då fråga varför ni valde detta sett och inte de första settet som bestod utav 15 smilysar? Då de imo bestod utav snyggare o mer stilrena än vad dessa som används nu.

Vilket set vi valde och inte valde är mer utav en fråga om smak, vi valde helt enkelt det här.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp