Varför demolering?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
De flesta verkar mest diskutera varför man inte kan demolera tillräckligt snabbt eller planera in fler demoleringar på en gång. Jag funderar mest på vilka anledningar man har till demoleringarna.

Antar att det lämnar plats för fler gubbar i byn men får man även resurser tillbaka?

Finns det fler anledningar till att man river ner sina byggnader?
 

DeletedUser

Guest
Vissa vill till och med ha exakt samma poäng på varje by, för att det är snyggt och även för att förvirra sina fiender...

Sen vill man även göra sin by till sin egen och då vill man ha det precis som man själv vill ha det

Alla vill tex inte ha HQ på 30 osv osv eller att maxa marknaden
 
Reaktionspoäng
0
De flesta verkar mest diskutera varför man inte kan demolera tillräckligt snabbt eller planera in fler demoleringar på en gång. Jag funderar mest på vilka anledningar man har till demoleringarna.

Antar att det lämnar plats för fler gubbar i byn men får man även resurser tillbaka?

Finns det fler anledningar till att man river ner sina byggnader?

Det zonic sa, sen ju lägre poäng på byarna du har desto bättre moral får du emot andra spelare.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Tror inte man får resurser tebax. Utan bara att man får mer farmplats och lägre poäng.
 

DeletedUser

Guest
Tror inte man får resurser tebax. Utan bara att man får mer farmplats och lägre poäng.

Det stämmer bra, det. Jag satt och klurade med det när jag var ett litet blåbär, funderade över vart resurserna tog vägen. Dock insåg jag efter att jag rivit halva byn att jag inte fick tillbaka det^^
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag orkar aldrig demolera =D Har byar på mellan 9,6K till 12154 poäng.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp