Var är krigen??

DeletedUser

Guest
Finns det inga stammar som krigar med varann på den här världen? Tidigare fanns det en hel del krig sins emellan stammarna här. Men nu verkar det vara helt dött. Visst vi och KENO krigar heter det. Men jag tycker det handlar mest om att några stycken från gamla ID/NWO försöker hålla stånd så länge det går :) Finns det ingen osämja bland dom mindre stammarna som gör att dom vill slåss mot varann?
 

DeletedUser

Guest
Topp stammarna har väll inte adlat klart "NWO" ännu. De mindre spelar som det verkar som de alltid har gjort. :)
 

DeletedUser

Guest
finns ett krig i liten skala i den sydvöstra delen av världen
 

DeletedUser

Guest
Men det är kul när stammar krigarför det blir bråk och smutskastning i forumet :p Mer liv och rörelse liksom :D
 

DeletedUser

Guest
vet att det är ett krig mellan WoB och VE :p Och att en del stora spelare, inklusive mig hjälper VE. Kul att leka lite :D

För övrigt så verkar WoB ha jvligt dåligt med trupper. 659 spejrapporter i inboxen varav hälften är blåa typ.. Många med 1000 trupper eller mindre. Någon som vill ha? :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
då får jag väl säga detta då. vi i virus "krigar" mot ca 16 mindre stammar. men fördrar att kalla det för rensa upp i träsket.


MvH bulldog1
 

DeletedUser

Guest
Finns det inga stammar som krigar med varann på den här världen? Tidigare fanns det en hel del krig sins emellan stammarna här. Men nu verkar det vara helt dött. Visst vi och KENO krigar heter det. Men jag tycker det handlar mest om att några stycken från gamla ID/NWO försöker hålla stånd så länge det går :) Finns det ingen osämja bland dom mindre stammarna som gör att dom vill slåss mot varann?

Why bother?, du är inte den som krigar i högsta tagen direkt ändå så..
 

DeletedUser

Guest
Why bother?, du är inte den som krigar i högsta tagen direkt ändå så..

Ja ja jag har förstått att du hatar mig vid det här laget. För den delen påstod jag inte att jag saknade o kriga. Utan när det är krig så är forumet mer aktivt och det blir mer att läsa.

Och jag fördrar ju barbarbyar när det alltid blir tjafs så fort jag ska ta nåt annat ;)
 

DeletedUser

Guest
vet att det är ett krig mellan WoB och VE :p Och att en del stora spelare, inklusive mig hjälper VE. Kul att leka lite :D

För övrigt så verkar WoB ha jvligt dåligt med trupper. 659 spejrapporter i inboxen varav hälften är blåa typ.. Många med 1000 trupper eller mindre. Någon som vill ha? :)

Det må jag säga, men se till dom du skyddar istället.
Hälften har inte ens trupper? o_O eller är det tilliten till att du är där för dom som gör att de kör på poäng istället?

...Någon som vill ha? :)
 

DeletedUser

Guest
Egentligen är det väl bara en som jag skyddar där, hade 2 andra också dock så slutade dom innan/efter början av erat krig. Har tråkigt så gör en stor sak av de genom att dra in era grannar :D

För mig får ni gärna ta de oaktiva kräken, dock har ni gett er på fel man också :)


Edit: Tillit till att jag finns här.. hmm, kan man nog inte säga eftersom det bara var en som frågade efter hjälp :)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ja om det bara är en som du skyddar så bör du verkligen kolla vad resterande delar av stammen säger?

Tror var enda en av dom har skrivit och hotat med undergång för att du backar upp hela stammen? O.ó
Sen att du ändå går in som kö i VE och försöker styra upp mot oss känns lite som att du inte bara vill skydda en av spelarna? Eller har du otroligt tråkigt bara?

Sen att vi gett oss på fel man är ju ändå bara lite sad :p Låt människan spela spelet själv och få hjälp av sin stam om det nu skulle behövas?
 

DeletedUser

Guest
Finns det inga stammar som krigar med varann på den här världen? Tidigare fanns det en hel del krig sins emellan stammarna här. Men nu verkar det vara helt dött. Visst vi och KENO krigar heter det. Men jag tycker det handlar mest om att några stycken från gamla ID/NWO försöker hålla stånd så länge det går :) Finns det ingen osämja bland dom mindre stammarna som gör att dom vill slåss mot varann?

Ta dig en titt på denna kartan så ser du vart det plockas byar

Just nu verkar UrbanT, *N*S* och KENO gå hårt åt BIOB, KONC tar byar av -ST2-, VIRUS krigar mot CRU och E! samtidigt som OD helt plötsligt inte gör någonting alls

Om detta stämmer vet jag inte, men kollar man på kartan ser det så ut
 

DeletedUser

Guest
Ta dig en titt på denna kartan så ser du vart det plockas byar

Just nu verkar UrbanT, *N*S* och KENO gå hårt åt BIOB, KONC tar byar av -ST2-, VIRUS krigar mot CRU och E! samtidigt som OD helt plötsligt inte gör någonting alls

Om detta stämmer vet jag inte, men kollar man på kartan ser det så ut

Tja det vi och KENO gör med BIOB kan man inte precis kalla krig :( Vi rensar byar och tar. Sen vet jag inte hur mycket action det är runt VIRUS krig? Inget man kan läsa om på det här forumet i alla fall :(

Men men det kan hända grejor över en natt bara :p Den som lever får se :D
 

DeletedUser

Guest
Ta dig en titt på denna kartan så ser du vart det plockas byar

Just nu verkar UrbanT, *N*S* och KENO gå hårt åt BIOB, KONC tar byar av -ST2-, VIRUS krigar mot CRU och E! samtidigt som OD helt plötsligt inte gör någonting alls

Om detta stämmer vet jag inte, men kollar man på kartan ser det så ut

vi i konc tar inte byar av st2 dom tar av oss -.-

men helst vill de ta barbarer.
 
Topp