Vapenkammare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
När jag kollar i vapenkammaren står det:
Framsteg till att hitta nästa föremål:
0%

Hur kan jag höja det?
 

DeletedUser

Guest
Skicka 10,000 av varje resurs till Wallin016 så går det upp med 30%.... :O

Nej men ju mer aktiv du är desto snabbare går det upp. Simple as that..
 

RedFire

Member
Reaktionspoäng
2
Det öker inte för aktivitet, den öker för varje gång du anfaller med Paladin

Bara att börja anfalla med Paladin så går den upp
 

DeletedUser

Guest
den går upp snabbare om man anfaller med paladinen dock, jag anfallde inte på 1 dag med paladinen och direkt var jag lite efter de andra.
 

DeletedUser

Guest
Då får man ett nytt föremål som paladinen kan använda.
 

DeletedUser

Guest
Varje dygn? Enligt vissa så uppdateras den om man varit aktiv, inte när det gått 24 h. I så fall sklle den bästa vara på runt 2%(48 h spelande). Jag tror att ddet hös efter 10 min. 6% på 1 h.
 

DeletedUser

Guest
Den uppdateras varje dygn men man får olika mycket procent beroende på hur mycket aktiv man har varit och om man har attackerat med paladinen något extra.
 

mirandir

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror den uppdateras ett par ggr per dygn. För att för mig ändrades den minst två ggr igår...
 

DeletedUser

Guest
1. Var kan jag se mina föremål? Jag hittar ingenting i vapenkammaren i alla fall.
2. Måste Paladinen överleva kriget för att det ska funka?
 

DeletedUser

Guest
1. Var kan jag se mina föremål? Jag hittar ingenting i vapenkammaren i alla fall.
2. Måste Paladinen överleva kriget för att det ska funka?

1. Har du fått något föremål än? För annars så kan du inte se det.

2. För att vad ska funka? Om paladinen dör så måste du ju bara "köpa" honom igen...
 

DeletedUser

Guest
1. Jag har ett föremål.
2. För att föremålet paldinen har ska funka.
 

DeletedUser

Guest
Det är som så att det verkar vara problem för Internet Explorer användare att se vapnen i vapenkammaren och därmed kunna utrusta sin paladin med vapnet. Utvecklarna vet om detta och i nuläget får det lösas temporärt genom att man antingen skaffar en annan webläsare eller låta en vän som använder en annan webbläsare att övervaka kontot och utrusta paladinen med vapnet.

Vi ber hemskt mycket om ursäkt för det här problemet.
 

DeletedUser

Guest
jag orkar inte se om någon har sagt detta men du måste inte farma med paladin, det är bara det att det går snabbare om du gör det
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp