Vapenbröder

DeletedUser

Guest
Satt och strötittade igenom mina fina belöningar som gör spelet värt att spela... Då märkte jag att jag tydligen har varit med i min stam i 0 dagar (belöningen "vapenbröder"), vilket jag tyckte var lite konstigt då jag varit med i samma stam i 4 månader.

Så, detta var då en av de nya belöningarna som kom med v7.0, och jag tycker iaf att ni kan ändra så man ska slippa byta stam (alternativt gå ur och sedan in i stammen igen) för att denna fina belöning ska börja räkna dagar man har lekt med sina stamkamrater.

Gör det Gaffel så blir vi (jag och Frukt Bacardi) väldigt glada.

Pöss!
 

DeletedUser

Guest
Enligt Nino är utmärkelserna inte anpassade för äldre världar än.

Ex:
Vapenbröder-utmärkelsen kan inte räkna bakåt i tiden och/eller har inte en starttid att gå på.
 

DeletedUser

Guest
Enligt Nino är utmärkelserna inte anpassade för äldre världar än.

Ex:
Vapenbröder-utmärkelsen kan inte räkna bakåt i tiden och/eller har inte en starttid att gå på.

Den borde ju ha en starttid på dagen då uppdateringen startade. Eller är jag helt ute och cyklar då? Jag räknar inte med att den ska räkna bakåt i tiden, dock vill jag att den startar när uppdateringen skedde, vilket den inte gjorde.
 

DeletedUser

Guest
Den borde ju ha en starttid på dagen då uppdateringen startade. Eller är jag helt ute och cyklar då? Jag räknar inte med att den ska räkna bakåt i tiden, dock vill jag att den startar när uppdateringen skedde, vilket den inte gjorde.

Helt med dig, har tyvärr ingen vetskap/kunskap om det förekommer en starttid vid uppdateringen eller ej.

Enligt Nino ska jag avaktivera de "nya" utmärkelserna som kom med 7.0 på gamla världar.

Så jag kan bara anta att dem måste korrigeras för gamla världar innan vi kan aktivera dem.

Nu har jag inte en lista på vilka som kommer aktiveras igen på gamla världar, önskar jag hade men jag vet inte ens vilka utmärkelser som specifikt följde med uppdatering.
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Du måste spela i samma stam har jag märkt iaf. Byter du så försvinner den belöningen/utmärkelsen.
 

DeletedUser

Guest
Du måste spela i samma stam har jag märkt iaf. Byter du så försvinner den belöningen/utmärkelsen.

Varför försvinner belöningarna? Jag hade 15 vänner tills jag tog bort nästan alla så försvann belöning ¨Vänner ¨ för jag hade bara 4 vänner. Jag tycker att belöningen borde vara kvar endå.
 

DeletedUser

Guest
Varför försvinner belöningarna? Jag hade 15 vänner tills jag tog bort nästan alla så försvann belöning ¨Vänner ¨ för jag hade bara 4 vänner. Jag tycker att belöningen borde vara kvar endå.

men lol då skulle man massryktrera vänner och sen när man fått 50 ta bort alla -_-
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Det e nog för att inte typ kunna boostas upp på bemärkelse listan sen ta bort det man hade, märkte på golomno på v11, han var etta men efter han blev adlad hade han inte den utmärkelsen
 

DeletedUser

Guest
Det e nog för att inte typ kunna boostas upp på bemärkelse listan sen ta bort det man hade, märkte på golomno på v11, han var etta men efter han blev adlad hade han inte den utmärkelsen

Då borde det stå att han varit 1 i ranking på belöningar :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Helt med dig, har tyvärr ingen vetskap/kunskap om det förekommer en starttid vid uppdateringen eller ej.

Enligt Nino ska jag avaktivera de "nya" utmärkelserna som kom med 7.0 på gamla världar.

Så jag kan bara anta att dem måste korrigeras för gamla världar innan vi kan aktivera dem.

Nu har jag inte en lista på vilka som kommer aktiveras igen på gamla världar, önskar jag hade men jag vet inte ens vilka utmärkelser som specifikt följde med uppdatering.

Jaha... Det här var en otäck överraskning för oss som samlar på dessa utmärkelser.

Hur länge kommer dessa vara borta då? (inaktiva)
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det e nog för att inte typ kunna boostas upp på bemärkelse listan sen ta bort det man hade, märkte på golomno på v11, han var etta men efter han blev adlad hade han inte den utmärkelsen

Med tanke på att den bemärkelsen kom iom 7.0 så hade inte Golonmo den.

Förövrigt är det vän-bögeriet ren skit eftersom dessa "vänner" man lägger till även kan se när du är online ifall de har prem.
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att den bemärkelsen kom iom 7.0 så hade inte Golonmo den.

Förövrigt är det vän-bögeriet ren skit eftersom dessa "vänner" man lägger till även kan se när du är online ifall de har prem.

Vad händer om man känner dem IRL? :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Med tanke på att den bemärkelsen kom iom 7.0 så hade inte Golonmo den.

Förövrigt är det vän-bögeriet ren skit eftersom dessa "vänner" man lägger till även kan se när du är online ifall de har prem.



Läst vad som står där på den sidan?

Vänner

Här kan du kontrollera din vänlista och se vilka av dina vänner som är inloggade. Lägg inte till spelare som du inte litar på fullt ut, eftersom de kan se din online-status. Det skulle kunna ge dina fiender en stor fördel.

Så ja.. Ingen tvingar dig att ha 50 olika vänner på din lista...
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Läst vad som står där på den sidan?



Så ja.. Ingen tvingar dig att ha 50 olika vänner på din lista...

Jag menar att de hindrar folk med "riktiga belöningar" att komma in på listan.

Och ja.. Jag är fullständigt medveten om vad som står på sidan samt att ingen tvingar mig att ha 50 vänner.
 
Topp