Valor VS VFB, Odens

DeletedUser

Guest
HIMANEN som ni sett försöker få mig att framstå som feg,
han sprider falska rykten...fult spel
 

DeletedUser

Guest
=)

Jag skall lägga upp våra msn konversationer och länka dom hit!
 

DeletedUser

Guest
Herregud...vi har ju inte chattat med varann eftersom att jag inte har hans msn!
 

DeletedUser

Guest
=)

Konstigt för jag har din och skickade krigsförklaringen över msn igår =)


Datum: den 13 oktober 2008

* HIMANEN-VFB (tribalwars.vfb@gmail.com)
* Anna (aaaanna@live.se)
* Senjok (alexandere92@hotmail.com)
* Hessle - P (deve_92@hotmail.com)
* Fiore (ilfiore@live.se)

(23:01) Anna: hejhej
(23:01) Fiore: Hej
(23:01) Anna: //yster
(23:02) HIMANEN-VFB: Hallo allihopa.
(23:02) Anna: men nu måste jag gå, brb.
(23:02) Senjok: :p
(23:02) Hessle - P: ok
(23:02) Hessle - P: tja!
(23:02) Hessle - P: Jag är ledare i Valor och undrar vad ni kommer att göra med Yster, Senjok mm vad h
(23:02) Senjok: Nu jävlar måste vi skynda oss innan morsan kallar in tunga arteleriet
(23:03) Hessle - P: vad kommer ni göra med de spelarna?
(23:03) Hessle - P: Kommer de kickas?
(23:03) HIMANEN-VFB: Inget plannerat i nuläget! väntar ff på Harald.
(23:03) Hessle - P: ok, men jag tänkte såhär, ni krigar mot NAJS inte sant?
(23:04) HIMANEN-VFB: Dom kommer inte kickas av mig , jo det stämmer att vi krigar mot Bajs =)
(23:04) Anna: lost boy är inget hot.. ;)
(23:04) Hessle - P: ok, behöver ni hjälp?
(23:04) Anna: jag har fan erfarenhet av dom ju.
(23:04) Fiore: Yster är deras hedersfiende
(23:04) Anna: japp :D
(23:05) HIMANEN-VFB: Och i gengäld vill ni ha ???
(23:05) Hessle - P: Men VFB vill ni ha hjälp i kriget, då har jag ett förslag, 6 st TO spelare vill vi ha, då hjälper vi er mot NAJS
 

DeletedUser

Guest
=)

Jag har överbevisat dig! fler folk har din msn , Bla TTG & Norje.

tänker inte fortsätta denna meningslösa diskussionen mer!
 

DeletedUser

Guest
Minnena slår emot mig... En stam vi skickade till de sälla jaktmarkerna, G-T hette dom och deras ledare försökte förtvivlat att få oss att vända oss mot det Romerska Riket genom att bistå oss med förfalskade diplomatilistor där vi var illröda och genom annat baktalande tussa ihop oss med RE.

Kritiskt granskande och källkontroll mina herrar, går hand i hand med yttrandefrihet. Kommer med nöje att fortsätta titta på denna dokusåpan. Någon ljuger... Missa inte nästa avsnitt...

Nu ett kort reklamavbrott.... **
 

DeletedUser

Guest
Minnena slår emot mig... En stam vi skickade till de sälla jaktmarkerna, G-T hette dom och deras ledare försökte förtvivlat att få oss att vända oss mot det Romerska Riket genom att bistå oss med förfalskade diplomatilistor där vi var illröda och genom annat baktalande tussa ihop oss med RE.

Kritiskt granskande och källkontroll mina herrar, går hand i hand med yttrandefrihet. Kommer med nöje att fortsätta titta på denna dokusåpan. Någon ljuger... Missa inte nästa avsnitt...

Nu ett kort reklamavbrott.... **


Ja min vita kamel hamnar iafall inte hos Hessle! , om någon kommer ihåg vart användes såna!
 

DeletedUser

Guest
De var ju en intressant tråd... så länge man hoppar över sidorna 2-5.. :D

lycka till i kriget. måst ju säga att jag är en anning på Valors sida pga av våra egna konflikter. men ska bli intressant o se hur kriget kör igång, o om VFB har nåt krut i sina offensiver denna gång.

Offtopic:
ja gissar att "anna" på msn quoten är yster?
o vi i Najs har aldrig hört förrut att nån kallat oss "Bajs".. hahaha... mycket manligt..
 
Topp