Vad tycks?

DeletedUser

Guest
zir8z4.png


Skriv vad ni tycker!
 

DeletedUser

Guest
Kan du ladda upp gradienten som du använde för texten?
 

DeletedUser

Guest
Enkel och stilren, det brukar ofta vara ett vinnande koncept:) Good Job!
 

DeletedUser

Guest
Blir inte samma sak på min lilla skärm (1024*768 pixlar) då jag måste scrolla åt höger för att se hela bilden. Hade uppskattat en mindre version.
 

DeletedUser

Guest
Dels förstår jag inte vad du ska ha den till och dels känns det fruktansvärt onödigt att ha en så stor bild när 80% av den är i princip enfärgad. Vad är meningen? Svårt att ge en rättvis bedömning om man inte vet vad den ska användas till.
 

DeletedUser

Guest
Dels förstår jag inte vad du ska ha den till och dels känns det fruktansvärt onödigt att ha en så stor bild när 80% av den är i princip enfärgad. Vad är meningen? Svårt att ge en rättvis bedömning om man inte vet vad den ska användas till.

Skrivbordsbakgrund? De e iaf de jag skulle gissa att den skall användas som.

Men säger samma sak, förstår inte meningen av att lägga upp denna bild här på forumet då du antagligen skulle få mera respons på ett annat forum (även om texten på bilden hänvisar till de spelet som vi alla spelar) Men ändå helt onödig tråd och onödigt stor bild
 

DeletedUser

Guest
Skrivbordsbakgrund? De e iaf de jag skulle gissa att den skall användas som.

Men säger samma sak, förstår inte meningen av att lägga upp denna bild här på forumet då du antagligen skulle få mera respons på ett annat forum (även om texten på bilden hänvisar till de spelet som vi alla spelar) Men ändå helt onödig tråd och onödigt stor bild

Som skrivbordsbakgrund är den ju fruktansvärt tråkig?
 
Topp