vad tycker ni är bra och dåligt med dom i topp 10 stammarn

DeletedUser

Guest
inlägg för att förolöma etc undanbeds

skälv gillar man ju NBG för att jag är med i den stammen bra huved stammen har bra sammanhålning dåligt får jag låta någon ike nbg komma på ;);):p
 

DeletedUser

Guest
jag ogillar CCCP, de suger något fruktansvärt, speciellt de där lymmlarna som kallas @rd@ och hans IRL "högra hand" Dante...

Men för att göra lite nytta...

Annan tråd med liknande syfte...


Nej mods, det var inte allvarligt menat -.-'
 

DeletedUser

Guest
Jag tror faktiskt att jag lutar lite åt DöD, de verkar ha bra sammanhållning och stamanda. undrar om man en dag kan gräva sig tillräkligt långt in för att kunna komma med?
 

DeletedUser

Guest
ha, hur långt hinner de på en vecka :D nja, jag tror att de har några större stammar att gräva sig genom först, bl. a. ST, som de nu har IAP med. ¤"%"¤"#&"
 

DeletedUser

Guest
Jag ska svara på det alla har svaret på! Dåligt= andra är större Bra= Stammen är stor, med i top 10, vi kan erövra världen.. Nej. Rommel attackerar lilla sueco's by, hur ska vi klara oss utan Rommel? Ursäkta måste kasta in en sarkast. Hoppas att jag får assist till min by, Rommel har skickat 17 byar att attackera mig. Så ni som tror på rättvisa och inte diktatur, som Rommel, hjälp mig, assistera och ni har en vän och en obetalbar resurs som jag ställer upp på! Tror att många är less på Rommel gör 2 flugor på smällen, sa den utländska svensk läraren... Hjälp mig och ta hans byar!! sueco är mitt nick i spelet oxå... :p
 

DeletedUser

Guest
CCCP suger, familjestammarna äger!!!!!!!!!!!!!!!

@rd@ och dante dejtar IRL för er som inte visste det!
 

DeletedUser

Guest
inga stammar suger väl , alla jobbar vi olika bara , vi är människor med hjärnor och känslor och eget tänkande

ni som spelat red alert vet att datorn gör 2 anfall sen är det slut

men nu spelar man mot folk som tänker och agerar

alla stammar har olika mål ST har aldrig sökt upp ett krig utan krigen kommer till oss

vet inte om vi är som en magnet , visst jag fixa en vapenvila med TKO men det ser vi hur det gick med det även om ST varit slappa
 

DeletedUser

Guest
ff

Från och med nu.

Har det nya paret, smeknamnet : @dante@ .

Skit på er brangelina!!! :D
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Att CCCP suger vet de flesta redan.
Men vad folk inte visste var min relation till Dante.
Många som vill ha Dante som PA , men få har tillgång ;)
 
Topp